Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hyvänen aika: työtodistusasiaa...

Vierailija
19.08.2009 |

Sain 3. pyynnön jälkeen työtodistuksen edellisestä työpaikastani. Olin siellä 4 v, joten tuntevat kyllä mut.

Todistus on kuin jonkun alakoululaisen kirjoittama.

Ensiksi: nimeni on väärin... Kutsumanimeni on 2. nimeni (äidin ja isän vika, on ollut aina näin), ja 1. etunimeni on kirjoitettu väärin (tyyliin Marja kun on Maria).

Työsuhteen loppumispäivä on väärin, kuukausi on edellinen kuin oikeasti pitäisi olla (siis lukee 30.6. kun pitää olla 30.7.).

Todistuksessa on kirjoitusvirheitä...

Ei lue että eroaa omasta pyynnöstään tms.

Arvostelut on kiitettävät, mutta pakko pyytää uusi todistus...

Voi herranen aika, pomolla on korkeakoulututkinto, eikä yhtä todistusta saa oikein (työ oli ns. henkistä työtä)...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuin entisille työntekijöille todistuksen rustaaminen. Kirjoita todistus itse ja vie allekirjoitettavaksi

Vierailija
22/24 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirjoitustaitoiset sihteerit on saneerattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta se meinaa, että olen vaihtanut työpaikkaa vapaaehtoisesti, eikä mieleen tule, että olen tullut erotetuksi tai että on annettu joku ukaasi, että eroa tai erotetaan..

Olen 40 v ja ollut töissä valmistumisen jälkeen jo yli 15 v ja sitä ennenkin ollut työsuhteita (kesätöitä, iltahommia ym.).

ap

"eroaa omasta pyynnöstään"? Sehän voi viedä sulta työttömyyskorvaukset vielä parin vuoden päästäkin, jos tulevat työsuhteesi jäävät lyhyiksi tai vain opiskelet.

Vierailija
24/24 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten on, onhan siellä sihteeri ja palkanlaskijakin (mutta hän on tarkka ihminen, en voi uskoa, että tuo on hänen tekele, sain häneltä palkkatodistuksen päivähoitoa varten).

Mutta hän itse meilissään sanoi kirjoittaneensa ja postittaneensa sen...

ap