Muita jotka ei koskaan sairasta influenssaa?
Siis ainakaan niin että tietäisi :)
Itsellä on yleensä kerran vuodessa kuumetta 1 päivä, ja silloinkin alle 38. Voiko oikeasti välttyä aina influenssalta vai sairastanko kaiken vaan tosi lievänä?
Kommentit (7)
Enkä ole ikinä ollut mikään hygieniafriikki. Tosin eipä ollut äitinikään, joten ehkä pitäisi kiittää häntä?
ja sitä ennen 10 v aiemmin.
Olen kyllä ottanut rokotteen muutamia kertoja viime vuosina, mutta ei se varmaankaan useimmilla - Luojan kiitos - ole mikään jokavuotinen riesa.
En ole ikinä ollut aikuisiällä kunnolla flunssassa. Joskus sairastan nuhan. Todella harvoin nousee kuume, ja jos nousee, sitä on 37.2 astetta.
Vatsataudin olen sairastanut kaksi kertaa viiden vuoden aikana. Sekä muutaman rintatulehduksen ja VTIn.
oli influenssa viimeksi ehkä vuonna -99 tai jotain sinne päin viimeksi. Sitä ennen oli kerran joskus 80-luvulla. Tarkempaan ei muista edes äiti, mutta ennen pikkuveljen syntymää kumminkin (-88)
Et ei hirveen usein oo ollut... Rokotusta en ole ottanut koskaan, vaikka sen saisinkin ilmaiseksi... (Mun tutut on sairastuneet jo siitä rokotteesta, joten tällä sairastamistahdilla en ole katsonut tarpeelliseksi)
Pikkasen tuon nuorimmaisen takia meinaa pelottaa, että rantautuuko tämä nyt sitten meillekin, mutta onneks päiväkodissa (eskarissa) on vain tuo meidän esikoinen, joka on kuorrutettu näkymättömällä teflonilla. Siihen ei oo tarttunut viimeiseen kolmeen vuoteen mikään lentsu, vaikka kaikki muut perheessä sairastaisi ja sitä ennenkin ollut melkoisen terve. Ekan kerran sairastu yli vuoden vanhana, pari mahatautia, vesirokko ja yks kunnon nuhakuume sillä on kai ollut...
Ei tätä sikaversiotakaan saa 70 prosenttia kansasta laskelmien mukaan, vaikka tämä on herkästi tarttuva.