Kertokaa Nummelasta lapsiperheen asuinpaikkana?
Kertokaahan kaikkea mahdollista :) Onko jotkut asuinalueet huomattavasti joitain kivempia, varsinkin lapsiperheelle? Onko jotain valtettavia alueita?
Meidan lapset 4v. ja 1v. Kiitos paljon!
Kommentit (4)
- peruspalvelut saatavilla
- kylämäinen fiilis
- rauhallista ja lapsille turvallista
- luonto lähellä ja hyvä ulkoilumaastot
- ite tykkään Vanhnasta-Nummelasta, josta kävelymatka niihin palveluihin, kouluun ja päiväkotiin. Myös tontiti ja pihat hiukan isompia kuin uudemmilla alueilla. Itse en haluisi asua Hiidenrannassa tai Lankilassa, koska lapsilla olisi pitkät koulumatkat, vaikka muuten ovatkin kivoja auluita ja tarjolla paljon uusiakin asuntoja/taloja. Pajuniitty on myös minun makuuni liian tiiviisti rakennettu.
- Helsinkin riittävän lähellä
- hyvät harrastusmahdollisuudet lapsille ja aikuisille
- kaupoissa saa vielä palvelua ja lenkkipolulla saattaa vastaantulija moikata, vaikkei tunneta.
-leppoisaa meininkiä, sopivasti junntila :)
Koulut on kyllä isoja, samoin Nummelassa kaksi isoa päiväkotia. Kyläkoulja lähinnä muualla Vihdissä. Pikkulasten ja kotiäitien toiminnasta en osaa sanoa, kun en niitä palveluita ole käyttänyt tarvinnut. Isompien lasten kanssa olen ihan riittävästi päässyt tutustumaan ihmisiin, sen verran kuin olen halunnut.
Me olemme viihtyneet hyvin kohta pari vuotta ja pois ei ole aikomus
Nummela tietty on varmaan ihan tuppukyla pk-seudulla syntyneelle/asuneelle. Asun nyt Hgissa, mutta olen lahtoisin alle 10 000 asukkaan kaupungista ja halajankin pienempaan paikkaan lapsia kasvattamaan. Jonnekin, jossa lapset voisivat olla lapsia vahan pidempaan.
Sisäänpäinlämpiävä tuppukylä. Ei mitään tekemistä.
Etta on ihanaa lapsille, kun on kylakoulun tapaiset koulut jne.