Millaiselle vartalolle sopii "saappaat-legginsit-tunika/pitkä neule"-tyyli?
Kommentit (10)
vaikka olisi painoa enemmänkin, jalat ovat monilla kauniit joten - go for it!
mulle ei käy mikään.
152cm, mutta hoikka.
paremmin, kuin esim. minulle, joka olen leveälanteinen. Pitkä neule on myrkkyä meitsin ahterille.
Ei siinä toisaalta mitään, käytän silti pitkää villatakkia ja tunikaa, tai oikeastaan mekkoa.
Mutta semmoisesta säkkimallisesta - siis vyötäröttömästä - tunikasta sanoisin, että passaa parhaiten kapealanteiselle, pienirintaiselle naiselle. Varsinkin minä kapeavyötäröisenä ja leveälanteisena näytän ihan järkyttävältä leveältä pötkäleeltä, yök!
Muutenkin tää tän hetken pinatmuoti on mulle ehkä pahinta, leveähartiaisena ja pienirintaisena en todellakaan ota esim. olkatoppauksia ilolla vastaan...
Olisinpa hoikempi...
sinä 152 cm pitkä, mutta hoikka: höpö höpö! Ei pituus ole este! Pienet ja hoikat näyttävät hyvältä vaatteissa kuin vaatteissa.
Mikäli haluat esim. lisätä sääriisi pituutta, unohda ainakin pohjepituiset hameet ja mekot! Mites ois lyhyt mekko ja paksut sukkahousut tai legginsit? Ja nyt megahotit bootcutfarkut pidentää kanssa, vaikket olisikaan superkorkean vyötärön ystävä. Tuollaisten farkkujen kanssa tolppakenkä on myös tosi kiva.
Jos olet pieni ja siro, voit käyttää esim. noita mainitsemiani säkkimallisia mekkoja, jotka ovat musta tosi kivan näköisiä.
Ja jos on niin olen kyllä oikein tyytyväinen :) Minä paksureitisenä en ole tuohon suoraan malliin sattuneesta syystä tykästynyt...
Tiimalasille/muodokkaalle (ja tämä ei tällä kertaa ole eufemismi ylipainoiselle) - näyttää paksulta pötkylältä, kun muodot katoavat.
Niille, joilla on pitkä selkä ja lyhyet sääret (lyhyet suhteessa pituuteen, huom) - jalat näyttää vielä lyhyemmiltä ja selkä vielä pidemmältä.
Niille, joilla on keskellä hyllyyvää, joka näkyy muhkuroina paidan läpi.
Niille, joilla on länkkärisääret.
sopii aniharvalle.
Juuri tänään oli Aamulehdessä kolumni, jossa tätä muotia ihmeteltiin, ja se oli kuin minun suustani, tai siis kynästäni.
Jaa. Kun mun mielestä taas sopii aniharvalle.
Juuri tänään oli Aamulehdessä kolumni, jossa tätä muotia ihmeteltiin, ja se oli kuin minun suustani, tai siis kynästäni.
ei siinä, että se olisi epäedullinen tietylle vartalotyypille.
Mun vyötärö, lantionkaari katoaa ja vaikka olen suht hoikka näytän tasapaksulta, jalkani eivät ole urheilun vuoksi kovin ohuet, joten ei senkään vuoksi ole imarteleva asu.
tuo yhdistelmä on silkkaa dynamiittia!