Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pöh, pesin just koneellisen ilman pesuainetta

Vierailija
18.08.2009 |

Pyykit ripustettuani huomasin, että siinähän se pallo kököttää koneen päällä täynnä pesuainetta, ja pyykit eivät tuoksu miltään!

Pitäisköhän pestä uudestaan? kyseessä kerran pidettyjä t-paitoja ja pikkuhousuja...

ei jaksais. Mitä tekisitte?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että tästä ketjusta saa vinkkejä miten selvitä ilman pesuainetta. Se päivä on nimittäin lähellä kun ei ole enää varaa ostaa pesuainetta. Huuhteluainetta olen jo vuosia jatkanut vedellä, mutta millä korvata pesuaine. Tyhjällä pesupallolla?

Huuhteluaine on ihan turhaa. En ole käyttänyt 30 vuoteen niitä haisuliaineita 

pesuainetta toki mutta vain puolet. Kunnon lämpötilat min 60 astetta jos ei oo villaa tai silkkiä 

kienokuituja en harrasta

Vierailija
22/27 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokia sattuu. Eräs kevät päätin että nyt menee talvi- takki ja toppahousut pesuun kun juuri tulin lenkiltä. Kone oli jo hyvän aikaa pyörinyt kun aloin kaivata puhelintani. Arvasinhan miten oli käynyt , annoin  koneen pestä loppuun ja siellä takin taskussahan  se puhelin. Tuli niin puhdasta ettei puhelin enää toiminut , taisi olla syy siinä huuhtelu aineessa😡🤣😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen kyllä hieman niiden pikkuhousujen puhtautta..🤔

Vierailija
24/27 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että tästä ketjusta saa vinkkejä miten selvitä ilman pesuainetta. Se päivä on nimittäin lähellä kun ei ole enää varaa ostaa pesuainetta. Huuhteluainetta olen jo vuosia jatkanut vedellä, mutta millä korvata pesuaine. Tyhjällä pesupallolla?

Jos ei ole varaa ostaa pesuainetta niin jätä huuhteluaine ostamatta.

Aivan turha, markkinamiesten keksimä tuote. En ole ikinä käyttänyt huuhteluainetta. Mitä sen niinkuin pitäisi tehdä ? Pyykkini ovat puhtaita koneesta otettaessa, ei pesuainejäämiä koska en lotraa pesuainetta eivätkä ole todellakaan mitään koppuraisia.

Vierailija
25/27 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä turhaan laittamaan pesuainetta kun pesee vaan kuumalla  vedellä niin bakteerit kuolee.

Vierailija
26/27 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole varaa ostaa pesuainetta niin jätä huuhteluaine ostamatta.

Aivan turha, markkinamiesten keksimä tuote. En ole ikinä käyttänyt huuhteluainetta. Mitä sen niinkuin pitäisi tehdä ? Pyykkini ovat puhtaita koneesta otettaessa, ei pesuainejäämiä koska en lotraa pesuainetta eivätkä ole todellakaan mitään koppuraisia.

Huuhteluaine tekee pyykistä pehmeämpää ja poistaa sähköisyyttä. Siksi käytän. Laimennettunakin toimii, eikä ole läheskään niin kallista kuin pesuaine. Siis pesen jatkossa tyhjällä pesupallolla.

Vierailija
27/27 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koneessa on kyllä aika paljon jäämiä ja vaatteissa myös 

joten ei haittaa tuommoinen satunnainen kevytpesu 

toki rasva lähtee huonommin jos oli läiskiä