Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritteliäät av-mammat kirpputorilla :)

Vierailija
18.08.2009 |

Mulla on ollut yhdellä itsepalvelukirpparilla pöytä, jossa myynnissä lähinnä lasten vaatteita. Olen pitänyt sellaisia hintoja, että kaikki menee ja saan hyvän mielen kierrätyksestä + paikan kulut katettua. No kauppa on käynyt hyvin ja yllättävänkin paljon tavaraa on mennyt.

Toissapäivänä huomasin kuitenkin, että selkeästi samalla kirpparilla on myymässä joku aito av-mamma! Mulla oli pöydässä yhdet vauvan college-verkkarit, joissa oli polvessa pieni paikattu reikäkin. Hinta oli muistaakseni 0,10-0,20 senttiä :) Kierrellessäni kirpparilla, huomasin yhtäkkiä samat verkkarit toisessa pöydässä (helppo tunnistaa tuon pienen reiän vuoksi). Verkkareissa oli uusi hintalappu jossa luki - ihan oikeasti ja todella - GOLITSIHOUSUT - ja hintaa pöksyillä oli 4 e :) Toivottavasti tämä kunnon ihminen oli edes viitsinyt kulkea kassan kautta ja maksaa sen parikymmentä senttiä eikä vaan vaihtanut oman pöytänsä lappua housuihin. Rahallinen menetys ei minulle ole suuri, mutta jotenkin huvittaa moinen.

Myös ihaniin hintalapun vaihtajiin olen saanut tällä kertaa törmätä. Kalliimmasta takista oli vaihdettu näppärästi hintalappu halvemman kanssa ja näin saatu valtaisa kahden euron hyöty. Toivottavsti se fleece meni todella tarvitsevalle lapselle eikä taas vaan johonkin toiseen pöytään myyntiin.

Aargh!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa on useampi eläkkeellä oleva nainen joka harrastaa tätä mitä sinä olet huomannut

Minä jo luulin, että olet bongannut käsikakkanauhoja myynnissä =D

Vierailija
2/2 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku halunnu siitä pöydästä 4e pökät ja huomannu sun pöydässä halvat housut, joista vaihtanu laput päikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla