Miten teillä on sujuneet 7 vuotiaitten kaverisynttärit?
Onko jossain vaiheessa riitelyä ja kiusaamista?
Tuntuu, että kaikkien tyttöjen kaverisynttäreillä on kinaa. Ei osata leikkiä yhdessä vaan osa haluaa olla erikseen. Onko tytöt niin ilkeitä ja epäkohteliaita toisilleen jo lapsena?
Kommentit (3)
myös meidän tytön synttäreillä oli tuollainen "prinsessa"...Olen myöhemmin kuullut että hän on myös kiusaaja.
Kommentoi moneen asiaan: "tylsää.." Joo, ei kutsuta ens vuonna. Onneksi tytöllä on muita, ihania ystäviä.
oli 10 tyttöä.
Juhlat menivät hyvin. Järjestin paljon yhteisiä leikkejä ihan sen takia ettei tulisi ongelmia.
Eka luokkaa oli käyty vasta aika vähän ja kutustut olivat koulukavereita ja arvasin, että jo omalle tyttärelleni olisi hieman vaikeaa päästä leikkeihin mukaan. Ajattelin, että jos vapaata leikkiä on paljon, niin tutuimmat leikkivät keskenään, muuta katselevat ja sitten on juuri joku marisija.
Mutta nyt ohjelmaa oli siis reilusti ja tytöt olivat ihan innoissaan. Oli tosi mahtavat synttärit ja harmitti kun vanhemmat alkoivat hakea juhkijoita pois, olisivat halunneet jäädä vielä.
tyttäremme 7-vuotissynttäreillä ja jostain syystä yksi tytöistä otti ja suuttui ihan silmittömästi. Äkkäili koko ajan, tiuski ja mökötti. Kiva oli järjestävänä äitinä kuulla, että "Nää on huonoimmat synttärit, joissa mä olen ikinä ollut!" Kukaan muista tytöistä ei osannut sanoa, mistä tuo yksi prinsessa hermostui, mutta arvelivat, että siitä, kun joku ei halunnut leikkiä juuri yksin hänen kanssaan.
tänä vuonna, kun tytöt ovat jo 8 ja meilläkin oli tuplamäärä juhlijoita (ei tuota viime vuotista äkkäilijää) niin kaikki meni tosi hienosti.