Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienimunaista miestä pitää sääliä??

Vierailija
17.08.2009 |

Miksi se ulokkeen koko on niin merkittävä? Luulisi mukavan pienimulkkuisen miehen löytävän puolison helposti, kun eihän iso osa naisista edes pidä erityisesti seksistä.

Itse olen ylipainoinen ja pienitissinen nainen. Paskaa sataa niskaan eikä kukaan kyllä empatiaa osoita. Silti olen löytänyt puolison vaikka nuo ulkoiset seikat on miehille taatusti tärkeämpiä kuin naisille.

Ei munan koko ole yhtä kuin miehuus. Eikä iso muna ole yhtä kuin hyvä parisuhde tai edes hyvä seksielämä. Paskasuodatin on hyvä kehittää.

UGH! Läski femakkonarttu on puhunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoutta ei saa olla. Naiselle sosiaalisesti samanlainen asia taitaisi olla tahaton lapsettomuus.

Vierailija
2/6 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja moni muu on hylännyt miehiä liian ison munan takia. Mitä ihmeen iloa mulle on miehestä, joka repii mun paikat tohjoksi aina kun työntää sen ylikokoisen peniksensä sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ihmiset ovat empaattisia, toiset rakastavat katsella, kun joku on vereslihalla ja nokkivat mielihyväkseen vielä lisää. Usein nämä ovat ihmisiä, jotka ovat itse jo varsin alhaalla sosiaalisessa arvojärjestyksessä.

Jokainen tekee itse valintansa. Minun valintani on empaattisuus.

Vierailija
4/6 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei muille naisille?

Vierailija
5/6 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/6 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi avioeron haavat miehet kärsivät lähes poikkeuksetta täysin yksin - ja joutuvat siksi niin usein hunningolle.

Naisilla on taas lähes poikkeuksetta ystäväpiiri tukemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi