Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Mitä "erikoisen" tuhmaa lapsenne tai te itse olette lapsena tehneet?

Vierailija
17.08.2009 |

Ja mielellään asiallisia kirjoituksia eikä mitään kommentteja tyyliin "teillä on kurittomia lapsia" tai "kasvattakaa kakaranne paremmin". Jokainen on joskus tehnyt ja tulee tekemään jotain, kukaan ei ole IHAN AINA kiltti ja moni asia tehdään ajattelemattomuuttakin.

Itse rikoin pienenä puhelinkopin heittämällä kiven tai potkaisemalla, enpä juuri nyt muista kummalla tavalla.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sisaruksistani "kamalin" ja aina tekemässä jos jonkinmoista jäynää.

vanhempani laittoivat meille uudet tapetit lastenhuoneeseen ja sitten yöllä olin muokannut ne mieleisekseni sormiväreillä sekä tusseilla.

kerran ollessamme vanhempieni ystävien mökillä kakkasin ruokapöydän alle ja syytin siitä tämän ystäväperheen koiraa.

huijasin naapurin tyttöä että jos läheisessä ojassamme kastautuu saa taikavoimat ja naapurin tyttö, minua jopa kaksi vuotta vanhempi, uskoi ja hyppäsi ojaan. vuoden aika oli alku talvi eli oja ei ollut ehtinyt kokonaan jäätyä. ei saanut naapurin tyttö taikavoimia mutta kovan kuumeen kylläkin.

olimme omalla mökillämme ja minun setä meni huussiin kesken meidän sulkkispelin. huussin ovessa sekä ulko että sisäpuolella oli haka ja minä sitten pahastuneena kävin laittamassa ulkopuolella olevan haan kiinni ja menin muun suvun kanssa rantaan grillaamaan. siellä se sitten reilun puoli tuntia istui ja yritti huudella apua ennen ku joku sen äkkäs.

lähisellä kioskillamme myytiin suklaatupakoita lähes samanlaisessa askissa kuin oikeita. ostin askin suklaa cameleita ja vaihdoin askin isän taskussa olevan kanssa aamulla ennen kuin hän lähti töihin. isukilla oli vähän hermot kireellä sinä päivänä ku tuli töistä ja siis varmasti oli jo töissäkin.

Vierailija
22/34 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on loistavia! Luen näitä vedet silmissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertotaulukokeessa, kun piti olla kolmesti peräkkäin kaikki 20 laskua oikein ja mulla meni aina se kolmas kerta vähintään yhdellä pieleen. Edelleenkin seiskan ja kasin kertotaulut pitää miettiä tosi tarkkaan, kirjoitin kuitenkin laudaturin lyhyestä matikasta... ;)

Vierailija
24/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamman kerran

Vierailija
25/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse: pessyt naapurin auton kivillä (ikä silloin 2 v)

Omat penskat: leikannut naapurin tytön hiukset (4-v), tuhonnut huonekaluja pureksimalla niihin reikiä tai paloja irti (1-2v)

Vierailija
26/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi pitkäksi aikaa kaihertamaan pienenä mieltäni:Oltiin vieraammalla leikkarilla siskon kanssa, pari lähitienoon lasta tuli sinne, leikimme ensin nätisti heidän kanssaan, sitten rupesin tahallani haastamaan riitaa, ilkeilemään, revin lapsilta heidän lelut ja piilotin ne hiekkaan, en osaa sanoa miksi rupesin ilkeäksi mukaville lapsille,m itselle jäi paha mieli pitkäksi aikaa, yleensä olin kiltti kaveri kaikille, joten jos nyt luette tätä ja muistatte tapauksen:Anteeksi :(

Vierailija
27/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukiusaaja =(

Vierailija
28/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin joulukalenterista monta suklaata ja laitoin luukut takas kiinni. Lisäksi varastin sen barbielta jonkun vaatteen.

Vierailija
29/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tyhmyyteni kesti luokat 1-6. Harmittaa vieläkin, yritän kasvattaa lapseni niin, etteivät vaan rupeaisi kiusaamaan. Mieheni oli koulukiusattu luokat 1-9, mutta mielestäni sitä ei enää niin haittaa. Kiusaajansa ovat kuolleet tai juoppoja.

Lapsena varastin vartijan avaimet, kivitin autoja, kurasin naapurin kuivumassa olevat pyykit, varastin kaupasta karkkia ja tarroja jne. Olisinpa vaan saanut kotona enempi huolenpitoa:(

Vierailija
30/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulko-oveen niin että saivat sen säröille.

Terkkuja vaan niille jotka muistavat aloitukseni aiheesta. Isännöitsijälle soitin asiasta tänään ja kuulosti oikein vittuuntuneelta, mutta soitti myöhemmin takaisin minulle vähän ystävällisempänä kun olin laittanut hänelle nätisti kirjoitetun sähköpostin asiasta.

Vierailija
31/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin pakastimesta jäätelöpuikkoja.

Vierailija
32/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusasin pienempiä, rääkkäsin eläimiä, varastin toisilta leluja ja muuta tavaraa. Karkailin kotoa jo alle kouluikäisenä. Rikoin monia ikkunoita.

Meillä kotona oli välittävät vanhemmat mutta kaverilla ei, joten menin seuran mukana. Tuo kaveri kärsii nyt samoista ongelmista omien lastensa kanssa, minä en.

Vierailija
33/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun naisen hamsteria (siis kopiteltiin) kun käytiin siellä kylässä aina "katsomassa" sitä hamsteria =( Voi surku miten inhottavia oltiin.

Vierailija
34/34 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamman kerran puutarhuria naapurin kukkien kanssa. Ne oli mun mielestä vähän väärin istutettuja joten hoitelin niitä oman mieleni mukaiseksi... Puutarhurin hommat loppui siihen kun mulle sanottiin että kukkapenkit on miinoitettu :D

Paremman tekemisen puutteessa kerran suunnistin naapurin ulkosaunaan ja kannoin sieltä kaikki vedet pihalle.

Posteljoonileikesitä ei tykännyt kukaan. Jakelin yhden rivarin posteja uusiksi posteljoonin perässä... ja lisäilin postiin oman muistipelin kortteja :D

Naapurilla oli hieno LP-kokoelma. Kun se ei ollut kotona menin järjestelemään kokoelman uusiksi.

Kun mä sain fillarin niin mua ei sen jälkeen näkynyt. Ihana vapauden tunne, jopa niin ihana että on soitettu poliisit perään.

Nämä mun puuhastelut on tapahtunut alle kouluikäisenä. Ja niitä on paljon lisääkin...

Pahin mitä mulle on sattunut on se kun vähän ikää ja viisautta saaneena kokeilin kuinka paksu muovi on palohälytinpainikkeessa.