Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kolmosten viikot 34-35

17.08.2009 |

Moi!

Ajattelinpa aloittaa pinoa kun ei sitä vielä ollut, pitää onnitella plussautuneita, ketäs teitä nyt oli ainakin Iiris-74!

Täällä tilanne on sellanen et tein niitä haamutestejä, jossa oli haamuplussa, ja nyt odotan tämän viikon alkavatko menkat vai eivätkö. Mitään oireita mulla ei ole, joten uskoisin että testausrahat meni hukkaan =) ja vähän hölmöähän se kieltämättä olikin. Tuo metallin maku suussa mulla kyllä on ollut pidemmän aikaa, eikä se lähde vaikka kuin joisin tai pesisin hampaita tai puhdistaisin hammasvälejä...mutta se nyt ei mitään vielä sano. En ollut edes tiennyt moisesta oireesta ennen kuin edellisviikon pinosta luin.

Täällä sataa ja on harmaata, toivottavasti saadaan aurinkoa tähän pinoon!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että plussia tulee. :)

Itse vielä flunssassa ja lämmöt laskivat tänään, joten eiköhän se täti tule viimeistään tiistaina. Mutta rinnat on kyllä aikas kipeät sivuilta. Mitä sitten lienee..? Vai onko tosiaan noi imusolmukkeet vaan turvonneet flunssan takia??

No se näkee parin päivän päästä mitä tapahtuu.

Kp 26/n.28, yk 24 ?

Vierailija
42/49 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluun! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta:)!!

Senny

Vierailija
44/49 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tovi taas vierähtänyt täällä käynnistä. Todella suuret onnittelut plussanneille! Senny varmasti aivan mahtava tunne noin pitkän yrityksen jälkeen!!

2pojanäidillä onkin tosi jännät paikat! Onko mitään muita ennakkotuntemuksia suuntaan tai toiseen?

Olikos muita jännäilijöitä? (tai kaikkihan me kai ollaan)

Nyt tulee paljon omaa napaa.

Kokeilin ovistestejäkin, mutta en oikein selvyyttä saanut kun muisti teki parina päivänä tepposet:). Viime sunnuntaina oli haalea viiva, ma-ti ei mitään, ke-to unohdin testata ja pe haalea viiva. Eilen en kerennyt testata, tänään piruuttain kokeilin niin ei enää mitään. Kipuja oli torstaina, limaa tuli kyllä enemmän pe ja tänään. Oliskohan siis pe munis irronnut ja tänään tullut loput. Kp kyllä jo 15 ja jos kierto 25pv niin aika myöhään tuli. Peittoja kyllä heiluteltu joka toinen päivä viikon ajan, että se saa kyllä luvan jo riittää:) On kyllä sellainen fiilis että nyt tärppää, kovaa tiputaan siis jos ei tärppääkään. Jännät viikot siis edessä!

Muoks. Piti vielä mainita, yrityksen aikana oon syöny terveellisemmin, syönyt vitamiineja, alkoa käyttänyt kun pari kertaa muutaman lasin viiniä tädin aikoihin. Ja nyt viime kierron hammasoikuista selvinneenä olen ollut tämän kierron alun kunnon flunssassa! Viime kuussa söin ab kuureja, nyt suostuin ottamaan lekurilta vain lekurilta sumutetta ja Duactia. Mut on se kumma että nyt sairastetaan kun pitäisi olla kroppa ikäänkuin terveellisemmällä tolalla!

Plussaonnea meille kaikille!

Vierailija
45/49 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tillinäiti plussasta :). Mullekin sais tulla!

Tämä kierto taitaa olla menetetty. Viime viikon ovisaikoihin ei tullut puuhailtua oikeaan aikaan eri syistä joten tätiä tässä odotellaan taas kerran :/. Surkeeta...

Kp 18/26 ja mieli maassa

Vierailija
46/49 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissulivei!

Onnittelut plussanneille ekaksi.

Sitten omanapaisia kuulumisia. Vauvakuume itsellä ollut jo pitkään, nyt on mies saatu ylipuhuttua. Hormonikierukka lähtee syyskuun lopussa, ja se on menoa sitten.

Nyt en muuta teekään, kun haaveilen vauvoista. Suunnittelen jo vaaleanpunaisissa kuvitelmissani, miten ihanaa meillä on hyvällä tuurilla jo ensi syksynä, kun esikoinen menee kouluun, ja me hoidellaan keskimmäisen kanssa vauvaa kotona. Aahh... Joo, no eipä se nyt ehkä noin mene, mutta haaveilla kai sitä saa...

Mutta näillä puheilla, liityn sitten kiertopäivien laskijoihin, ja ehkäpä rupean todella kommentoimaan viestejä enemmän, enkä roiku vaan taustalla.

Tsemppiä tositoimissa oleville! Ja kärsivällisyyttä odottelijoille!

Rusettiina

Vierailija
47/49 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä vahvasti epäilen et nyt on oviksen aika. Ikinä ennen en ole moista huomannut, mutta nyt on niin voimakas tunne tuolla alhaalla vasemmalla puolella eilisillasta asti ja tänään on ollut aikas kosteeta tuolla alhaalla. Niin että milloinkas se ovis sit onkaan? Kun on "kivut" vai "limat" vai koska? Eilen ei kyl heiluteltu peittoa mut tänään täytyy sit senkin edestä. ;)

Rusettiina: Toi on kyl jännittävää,kun on aika varattu kierukan poistoon. Ei malttais millään odottaa, et pääsee tositoimiin. :)

vaimo80 kp 11 (viime "kierto" oli 25 päivää, joten vois se ovis ihan oikeesti nyt olla...)

Vierailija
48/49 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä taustalta uusi kuumeilija ilmoittautuu. Meillä on pojat -06 ja -08.

Kierukka poistettiin pari viikkoa sitten ja nyt sit kuumeillaan koska plussaa tulis.

Ajatukset on vielä kyl aika sekasin. Ollaanko tosissaan viel kolmas hommaamassa. Toisaalta viel yks mahtuis. Ikää kuitenkin on jo 35v ettei sitä parane pitkään miettiä.

Tani

Vierailija
49/49 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäidille peukutusta, varpaan kynnetkin ristiin!!!!

Rusettina ja Tani tervetuloa!!!

Lykkyä pyttyyn vaimo80 ja Misulle jemppistä!

Mammatus: minä myös ostin foolihappo ja ties mitä vitamiinejä ja gefilusta ja tuntuu, että vähän väliä on kuitenkin joku nuha-röhä-kolotus päällä. Jemppistä sinnekin, toivotaan, että ovis nyt kuitenkin tuli hyödynnettyä. Nyt ne plussat tulevat!!! (*positiivista jemppausta ja päättäväisyyttä yllä

pitää*)

Ja sitten omaa napanöyhtää: ovistikuilla haamu eilen ja tänään...mulla oli kp9-10 omituista kipua oikealla...tänään kp12 limaa (mulla kestaa useamman päivän...), että selkeää ovisplussaa odotellessa...mutta päättäväisesti su ja untaan ajatuksiani siihen, että NYT se tärppää.

Positiivisia testituloksia kaikille toivottaen, päättäväisenä ja tormakkana

minnis kp12/27-28 ja periksi ei anneta