Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kolmosten viikot 34-35

17.08.2009 |

Moi!

Ajattelinpa aloittaa pinoa kun ei sitä vielä ollut, pitää onnitella plussautuneita, ketäs teitä nyt oli ainakin Iiris-74!

Täällä tilanne on sellanen et tein niitä haamutestejä, jossa oli haamuplussa, ja nyt odotan tämän viikon alkavatko menkat vai eivätkö. Mitään oireita mulla ei ole, joten uskoisin että testausrahat meni hukkaan =) ja vähän hölmöähän se kieltämättä olikin. Tuo metallin maku suussa mulla kyllä on ollut pidemmän aikaa, eikä se lähde vaikka kuin joisin tai pesisin hampaita tai puhdistaisin hammasvälejä...mutta se nyt ei mitään vielä sano. En ollut edes tiennyt moisesta oireesta ennen kuin edellisviikon pinosta luin.

Täällä sataa ja on harmaata, toivottavasti saadaan aurinkoa tähän pinoon!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun plussia satelee!

Täällä kärvistellään tädin kourissa. Eli nyt on sit ekat kunnon menkat hoemonikierukan poiston jälkeen. Palattiin sitten vanhoihin erittäin runsaisiin kuukautisiin. Niin nautin kierukan käytön aikana kun pikkuhousunsuojilla pärjäs. Nyt sit tampaxit ja alwaysit yhtäaikaa ja vaihto 2 tunnin välein. Ääh, loppuis jo! Tää on kamalaa!

vaimo80 kp 2/jotain

Vierailija
22/49 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piinaviikkoillaan. Olen jonkin verran voinut olla stressaamatta tätä "projektia", mutta siitä huolimatta epätoivo valtaa ajatukset ettei sittenkään ole tärpännyt. Puuh... :( No noin 10 päivää vielä odotellaan.

Ensi kierrossa aion sitten pitää taukoa jos nyt ei tärppää ja aion aloittaa jonkun uuden urheiluharrastuksen. Näin olen ajatellut.. :)

Mukavaa viikonloppua! :)

Kp 18/n.28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää odottaminen on kamalinta.. en oo vielä plussannut ja tänään tuli sellanen tosi masentunut olo, etten tainnut tullakaan raskaaksi.. =(

ihan ku oireetkin olis vähentyneet..

pillerit jätettiin siis 7.8. koskakohan mahdollinen raskaus näkyis testissä?? ite veikkaan et ovis olis ollu siinä 10.8. paikkeilla.

Nim. malttamaton.

Vierailija
24/49 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kiitos kaikille onnitteluista:)!

Ootte olleet uskomattoman tärkee tuki tässä odotuksen yrityksen eri vaiheissa. Kiitos siitä kaikille! Toivottavasti saan teistä mahdollisimman monesta, mielellään kaikista, seuraa tuonne odotuspuolelle!! Vielä ihan en sinne rohkene. Jotenkin olo vielä vähän hämmentynyt... ja toki on monen näköistä pelkoakin tämän onnen keskellä.

Kaikkille oikeen paljon tsemppiä ja oikeen oikeen kovasti plussatuulia! Pitempään yrittäneillä, älkää luovuttako!!! Tiedän mitä on kerta toisensa jälkeen pettyä ja aloittaa alusta, mut nyt on ihana fiilis. Toivottavasti saatte sen kokea!

Senny (yritystä 4/2008 alkaen eli aikaa meni...)

Vierailija
25/49 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa tädin retale pikkuhiljaa hellittään otettaan. Vaikka alku olikin tosi hurja, niin ihme oli, ettei ollut mitään kipuja. Ennen (ennen hormonikierukkaa) on aina tarvinnut syödä särkylääkettä oikein urakalla ja silti oon ollut tosi kipeä. Nyt ei siis mitään. Eli jotain hyvääkin onneksi. =)

Mietin tässä, että oliko mun kiertoni nyt joku 25 päivää, jos laskee kierukanpoiston jälkeisestä tyhjennysvuodon alkamispäivästä (27.7.) ja menkat alko siis 21.8.

Nyt olis sitten kp 4. Tämän kierron lasken vasta yk 1:ksi, kun kunnolla päästään yrittään. Ens viikolla varmaan sitten oviksen bongailua tiedossa...

vaimo80 kp 4

Vierailija
26/49 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne on tillinäidillä? Entäs Chili29:llä? Mihin on hävinnyt eewokki? Mitä teille kuuluu?

Vierailija
27/49 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oikeasti tosi ihanaa nuo Sennyn uutiset! En tiennyt/muistanut että teilläkin oli yritystä jo tuon verran. Käy Senny moikkaamassa meitä välillä!

Huomenna pitäis menkkojen alkaa. Tai siis ei pitäis mutta ne alkaa kumminkin. Päätin että en laske päiviä mutta niin mä taas tein ja nyt ahdistaa. Onneksi on illalle synttärijuhlat (ei omat) joten ehkä saan muuta ajateltavaa. Ja aamuisin kiire saada lapset tarhaan joten en mihinkään purkkiin ehdi pissaamaan :) Koitan siis olla testaamatta ennakkoon. Ei kyllä mitään menkkamaisia jomotuksia vielä, mutta ei kyllä raskausoireitakaan (mulla tulee aina rinnat tosi tosi kipeiksi, siitä olen arvannut olevani raskaana)

t. Tillinäiti täpinöissään

Vierailija
28/49 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän peukut pystyssä sinulle Tillinäiti!! bdbdbd!

Täällä alkoi menkkajomotukset taas tuttuun tyylii, joten eipä tainnut taaskaan.. Kun yleensä siis alkaa jo kp 20 nämä jomotukset. Eipä tainnut olla ovulaatiota tässä kierrossa kun en saanut kunnon viiva ovistikkuun.

Ensi kierron tosiaan jätän väliin yrityksebn suhteen ja keskityn kuntoni hoitamiseen (se on ihan pohjalukemissa).

Tsemppiä uuteen viikkoon! =)

Kp 20/n.28, yk 24??

Vierailija
29/49 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou, helou!

Peukut pystyssä Tillinäiti!

Mikä tilanne Chili29, entäs muuta enemmän ja vähemmän piinailevat?

Mä olen kuulkaas ihan päättänyt turvautua taikauskoon. Ajattelin hankkia uuden kuukupin, että jospa sitten tärppäisi ja jäisi mokoma tarpeettomaksi. Olen vähän siirtänyt uuden ostoa ajatuksella, jos nyt sit tärppää niin turhaan...että jospa tälläinen ajatusleikki hieman vauhdittaisi tätä asiaa...*nauraa itselleen* uusia vaatteitakaan en ole viittiny ostaa, katos jos tulee raskaaksi, niin turhaan...nyt olen päättänyt, että elän ihan tätä päivää. JEP-JEP!!

Tästä kaikesta TJOTtailu yrityksestä huolimatta ovistikut polttelee tuolla kaapissa ja kyllähän ne loput aion ensi viikolla käyttää. Uusia en sit (KAIT) enää osta. Toivottavasti ei tarttis edes miettiä ostamista :-). yritän luoda itselleni positiivista kiertoa...pikkusen nuhanpoikanen meinaa nyt latistaa tunnelmaa ja toivon, et mies pysyy ensi viikon terveenä...

Jemppistä rouvat ja lykkyä pyttyyn!!!!

Näihin kuviin ja näihin maanantaitunnelmiin

minnis kp 5/27 (nyt siis viimeisin, mihin katos mun kellon tarkka 28?!?!?!)

Vierailija
30/49 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti siis todella löysi tänne tiensä kp 23... kierrot sen kun lyhenee. Ajattelin et jos tässä ryhtyis pudottelemaan painoa, siis syömään pisteitä, jospa se tuo haikara löytäisi tännekin tiensä.. Töissä tänään tiimipalaverissa tuli tietoon et vauvakuume on vaivannut muitakin, kaksi porukasta oottaa vauvaa...ja yksi on jo mammalomalla =)

Onnea sennylle ja muille onnea yritykseen, jospa meille olis sitten se kesäkuun nyytti tulollaan!

Vierailija
31/49 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tätiä näkynyt. Rinnat ei enää niin kipeät (mut kylläkin kipeät) ja ei samalla lailla nippaa masustakaan.. Ties mitä tässä sit vielä tapahtuu.. Ei mitään muitakaan oireita. lämmötkään ei enää koholla..

En tiedä koska kannattais tehdä testi, kun oon jo kaksi tehny ja molemmat näytti negaa.. 18 päivää sit jätettiin ehkäisy. onks muil ideoita? Kauanko pitää vielä odottaa testin tekoon?

Mitäs muilla? Mitään raskausoireita? Mukavaa viikkoa kaikille! =)

Nim.kärsimätön kuumeilija

Vierailija
32/49 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaa se päivä joskus meihin risukasoihinkin! mut minuun ei ole vielä valonsäde osunut...

eewokki (ainakin tässä kierrossa yrityslakossa)

Vierailija
33/49 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnis: toivottavasti sulla toimisi tuo! Mä hommasin ison kasan kestositeitä lisää, ajattelin samoin kuin sä mutta mulla ei kyllä toiminut ja siteille on ollut käyttöä.. Mut pidän sulle peukkuja! Kaikki konstit kannattaa!

Cicero: harmi juttu. Mutta ihanaa että sä olet kuitenkin onnellinen toisten puolesta. Mä voin kyllä tunnustaa että mä olen välillä hyvinkin kateellinen, onneksi vain hetken aikaa tosin, kun tuntuu että vauva masuja on ympärillä.

Kiitti vaan kaikille tsemppaajille. Jännä juttu mutta mua alkoikin eilen kauhistuttamaan että mitä jos olenkin raskaana, maalailin kaiken näköisiä kauhukuvia. Sitten ajattelin olevani ihan kauhea ja tajusin että jos en olekaan raskaana niin kyllä se taas kovasti surettaa. Välillä vaan vieläkin tuntuu hieman ristiriitaiselta. Eniten kait suren sitä että joudun jäämään töistä pois. Kyllä mä vauvan haluan!

Vierailija
34/49 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä olis ovisaikoja menossa ja pitäisi saada puuhailtua. Jospa tänään jaksais ja ehtis heilutella peittoa :).

Joku puhui siitä ettei viitsi ostaa uusia vaatteita jos tuliskin raskaaksi. Minäkin pöllö olen ajatellut niin ihan turhaan :/

Nyt olen hakenut uuttaa työpaikkaa ja toivon että tulis heti plussa :). Kaikkea sitä tekee plussan takia!

Vierailija
35/49 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi himputti sentään..! Taas on kurkku kipeä ja lämpöä. Ja esikoinen on nuhassa. No, ei ihme että aamulämpö oli 37,1. Eilen oli jo aika kovat menkkajomotukset. :/ No, odotellaan.

Täällä on muutamalla ovisaika käsillä, tsemppiä kovasti!

Aurinkoista päivää! :)

kp 22/n.28

Vierailija
36/49 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tätiä näkynyt. Tänään alkoi tulemaan pikkaisen vaaleanpunaista valkovuotoa, eli sieltä se varmaan tulee. =(

Ei muuta kommentoitavaa.

Vierailija
37/49 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein vielä usko todeksi!!!

Vierailija
38/49 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tillinäiti!!!! Ihan mielettömästi!!! Mä haluun olla seuraava!

Mä olen nyt täysin vaihtanut strategiaani (vaihtelee vissiin päivittäin...). Ajatteli tänään, että hitsit, nyt lopetan itseään ennustavat ajatukset siitä, että se ei plussa vois tulla juuri mun kohdalle ja ajattelen, että NYT ja siis juuri tässä kierrossa meillä tärppää. Ei mitään ruikutusta siitä, että sitten petyn, jos nyt ajattelen tärppäävän. Petyn kuitenkin, kun se toivo kuitenkin on koko ajan niin vahvana mielessä. Eli nyt se plussa tulee!!!

Jemppistä rouvat, positiivisia ajtuksia ja lykkyä pyttyyn!!!!!!!!!!

minnis kp10/27-28

Vierailija
39/49 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meki aletaan yrittää kolmosta syyskuun jälkeen! Se on varma nyt! :D

Vierailija
40/49 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa! Tää luo toivoo meille muillekin. :)

Minni on ihan oikeessa ton asenteen suhteen. Mää kans just nyt päätin, et tässä kierrossa ihan varpilla tärppää! Ei oo muita vaihtoehtoja.