Kuinka asiat etenee teillä
tavanomaisesti?
Kumpiko tekee aloitteen?
Mitä kuuluu seksiin?
Saatko, saako kumppanisi?
Kuinka pitkään seksi kestää?
Kuinka usein tulee viikossa harrasteltua? (tähän ei kannata vastata niiden tai noh.. meidän.. joilla ei juuri seksiä ole)
Kommentit (9)
ja tunsit makaavasi yksinäsi märässä lammikossa..
Lievä provo
Kumpiko tekee aloitteen? Useimmiten mies
Mitä kuuluu seksiin? Koko hoito
Saatko, saako kumppanisi? Kyllä
Kuinka pitkään seksi kestää? 15min.-2t
Kuinka usein tulee viikossa harrasteltua? 3-5krt.
Välillä on vähän kuivempiakin kausia, mutta näin viime kuukaudet.. =)
Aloitteita tekevät molemmat. Seksiin kuuluu esileikkiä, suuseksiä ja hyväilyjä. Näiden aikana vaimo saa ensimmäisen kerran orkun. Seksi kestää esileikkien kanssa yleensä 15-60 min. Pdemmissä esileikkiä on suurin osa, yhdyntää ehkä 15-20 min. vaimo saa yhdynnässä yleensä 1-4 orgasmia. Yleensä tulee harrastettua kerran päivässä arki-iltaisin. Viikonloppuisin(la+su) ekan kerran, kun lapsi katsoo pikkukakkosta aamulla, sitten lapsen päiväunien aikaan ja yleensä vielä myös illalla. Joskus viikonloppuisin vain kerran/päivä. Arkisin ei välttämätä joka päivä. Eli määrä on noin 5-11 kertaa viikossa. -kolmekymppinen mies
EN USKO
Ei tämä ole uskon asia. On meillä 10-vuoden suhteen aikana ollut huonompiakin aikoja.
Juuri tällä hetkellä seksi vain tuntuu olevan asia, joka pitää meidät hyvällä tuulella ja antaa voimaa arjen ja murheiden keskellä. Ja minkäs sille voi, kun alkaa seistä lähes aina, kun vaimo kulkee ohi pikkareissa tai alasti. Käsi hakeutuu pepulle. Meillä oloasu on kotona aika minimaalinen.
-2
poikkeuksena se, että itse teen aloitteen miestäni useammin, enkä välttämättä saa vielä esileikin aikana. Koko homma saattaa kestää useamman tunninkin. Pikasesti ehtii kyllä vartissakin ;) Keskimäärin varmaan sen 15-60min. Orkkuja saan yleensä 1-3 ja kyllä se mieskin saa, silloin tällöin ekan ilman siemensyöksyä ja lopulta siemensyöksyn kanssa. Ja seksikertoja/vko taas kutakuinkin samoin kuin #2. N28
-mies vihjailee asiasta jo alkuillasta, mutta varsinaisen fyysisen aloitteen teen minä
-ensin hieman pussaillaan, sitten siirryn alaspäin ja imen, nuolen, kiusaan, runkkaan miestä
kiihotun tuosta paljon ja lähellekään aina en edes halua, että mies sen kummemmin osallistuu esileikkiin, mitä nyt tietty puristelee pepusta jms.
-yleisin aktiasento meillä on takaapäin, minä kontallaan ja mies ottaa rajusti. Molemmat saamme 100% varmasti, ikinä ei ole jäänyt saamatta. Minä saan herkemmin ja nopeammin kuin mies.
-seksi kestää tässä yleisimmässä versiossa n. 20min, arvioisin
-seksiä meillä on lähes poikkeuksetta 3-5x viikossa
samaan tyyliin etenee homma meilläkin. sillä poikkeuksella että viikonloppuisin ei ole päivisin aikaa touhailla kun on noita isompiakin lapsia jotka ei päikkäreitä enään nuku...
eli normaalisti sellaista 5-7krt/vko +joskus superpikaisia veskissä (max.5min)
toki on kuivempiakin kausia välillä, harvoin silti on ollut vähemmän kuin 1-3krt/vko.
imetysaikoina on mulla starttimoottorin kanssa ongelmia =) ja silloin vaatii kyllä pitempää lämmitystä ja silloin ei ihan joka ilta jaksa mies vetää pitkänkaavan mukaan kun on pieni vauvakin, ruvetaan sitten vaan nukkuun. mutta nythän olikin kyse normitilanteesta...eli kakkosta peesaan.
aloitteen tekee yleensä kirjoittaja. Mies harvemmin, vaikka nykyään onneksi jo useammin.
Itselleni riittää yleensä esileikiksi se että mies on valmiina.. Nykyään hommat alkaakin rakastelulla, jonka jälkeen saan vielä sormetusta tai muuta sen verran kuin tahdon jos siltä tuntuu. Molemmat yleensä saa, itse saan orkkuja normisti helpostikin joten niitä ei lasketa.. Touhu kestää 15min-2t riippuen tilanteesta ja väsymyksen tasosta. Keskimäärin 3-8krt viikossa.
Aloitteita tekevät molemmat.
Seksiin kuuluu esileikkiä, suuseksiä ja hyväilyjä. Näiden aikana vaimo saa ensimmäisen kerran orkun. Seksi kestää esileikkien kanssa yleensä 15-60 min. Pdemmissä esileikkiä on suurin osa, yhdyntää ehkä 15-20 min. vaimo saa yhdynnässä yleensä 1-4 orgasmia. Yleensä tulee harrastettua kerran päivässä arki-iltaisin.
Viikonloppuisin(la+su) ekan kerran, kun lapsi katsoo pikkukakkosta aamulla, sitten lapsen päiväunien aikaan ja yleensä vielä myös illalla. Joskus viikonloppuisin vain kerran/päivä. Arkisin ei välttämätä joka päivä. Eli määrä on noin 5-11 kertaa viikossa.
-kolmekymppinen mies