***MAALLIS MURUT - ELOKUU***
Kommentit (43)
täällä kanssa ollaan aika huonosti osallistuttu keskusteluihin, kauhea väsy ollu töiden jälkeen jne... eilen käytiin ekassa ultrassa, jännitin niin pirusti koko päivän ettei kyennyt edes syömään oikeen mitään, ja kättärillä ennen kun mitään edes oli tehty rupesin jo tuhertamaan itkua, (jännitys, pelko, huoli jne.) noh sitten kun pikkunen pamahti ruutuun ja näki sydämmen sykkivän niin vimmatusti ja käsien ja jalkojen liikkeet, minähän sitten itkin vielä enemmän, pelkästä onnesta ja helpotuksesta:D kaikki siis oli hyvin! Papunen oli vaan pienempi kuin mitä luultiin, joten la.siirtyi 29.3 ja np-ultra on vasta parin viikon päästä... oli niin ihanaa nähdä toinen, tuntuu vihdoin että tää tosiaan on todellista
La 16.3.2010 Adeliini , 2.
Ajattelinpa nyt itsekin kirjoitella, kun tätä ketjua kurkkinut satunnaisesti=)
Meillä oli neuvola ke , viikkoja tuolloin 11+1 , mutta eipä saatu sydänääniä kuuluviin :( Neuvolatäti oli tosi ihmeissään kun ääniä ei löytynyt, ja sanoi, että viikkoja ainakin pari vähemmän todellisuudessa oltava, koska muuten kuuluisivat jo.
Hieman jäi tyhjä olo, että onkohan siellä nyt sitten mitään... uitenkin edellisessä raskaudessa kuului joskus vkon 8-9 välillä....
Ja tosiaan , tuosta vatsan kasvusta, niin mulla ei vielä näy kyllä mitään, edellisessä raskaudessakin näkyi vasta n.28 viikolla niin että joku sen saattoi huomata :D
Niin ja tosiaan, mut sais lisätä listalle, mikäli joku jaksaa, itse en viitsi ruveta tohelmoimaan tuon kanssa :D
Adeliini 11+5
Hei,
Pahoittelen paljon vähäistä osallistumista. On ollut niin kiirusta. Ja uusi jaettu työhuoneeni vähentää kovasti nettikirjoittelua :-).
Jos joku päivittää listaa niin minulla on uusi la eli 15.3. Olin kuitenkin oikeassa ensimmäisessä veikkauksessani. Kävimme siis viime tai toissaviikolla ultrassa ja pikkuinen oli 10pvää odotettua pienempi. Mutta muuten siis kaikki hyvin ja peukku suussa :-).
Eli hyviä vointeja kaikille!
t.Elo jotain 11-12