Mitä menee kaupaksi Villa Lyhdyssä?
Varasin sieltä juuri pöydän. :)
Minkälaiset lasten vaatteet menee parhaiten kaupaksi? Onko jotain mikä ei mene?
Meneekö lelut? Millaiset? Millaiset eivät?
Mitä muuta kuin lasten tarvikkeita menee?
Kiitos jos vastaat :)
Kommentit (24)
niitä 130-150cm vaatteita tytölle, mutta tuolla Villa Lyhdyssä en ole käynyt. Asumme toisella puolella Vantaata...
toiset tarvitsee toista ja toiset toista. Isompaa vaatetta on vähän 130-170cm mutta sillekkin on menekkiä. Itse olen ollut tyytybäinen ja ensi viikolla taas alkaa myynti ittelläni. Kirpparilla kannattaa muistaa kirpparihinnat ei ylihinnoittelua pliia :) ja ne joilta on kadonnut tavaraa se saattaa olla edelleenkin tiskin takana olevassa kirstussa jota myyjät saavat käydä penkomassa jos sieltä löytyy omia tavaroita. Kirstuun menevät hinnattomat tuotteet.
minäkään löytänyt kuin kirjoja itselleni ja yhden videon lapselle..! Vaatetarjonta tällä kertaa huonompi. Useassa pöydässä tosiaan kulahtanutta ja kallista vaatetta.
Mutta. Käyn tuolla usein, myös myymässä, ja olen tosi tyytyväinen paikkaan! Myös henkilökuntaan ja palveluun.
Tarjontahan elää koko ajan-kirppis kun on- ja riippuu tietenkin tuurista paljon mitä milloinkin löytää. Nyt on paikka sitä paitsi juuri auennut pitkän kesätauon jälkeen, joten ei varmaan heti ole pöydät täysiä eikä ihmiset ole ehtineet penkoa kaappejaan vielä ;) Yleensä olen löytänyt paljon hyvää ja halpaa tavaraa ja vaatetta kyllä- kun kohdalle osuu oikea koko ja "kirppishenkinen" myyjä (=ei liian kallista) jne!
En lähtisi siis tuomitsemaan tyyliin "ikinä en enää mene" yhden käyntikerran perusteella..
ja aika paljon näytti olevan tyhjiä pöytiä, olisko vielä vähän loman jälkeen käynnistymättä. Moneen pöytään kyllä oltiin juuri tuomassa tavaraa. Mitään ostettavaa en löytänyt, tosi on, että aika huonoja tällä kertaa monissa pöydissä. Joskus taas olen löytänyt enemmänkin. Mutta niinhän se kirpparilla aina on, tarjonta ja hintataso riippuu kulloinkin paikalla olevista myyjistä!
Itsellä kyllä tosiaan hyviä kokemuksia paikasta, siis myyjänä. Tavara meni todella hyvin kaupaksi. Ehkä syynä myös se, että myynnissä oli 5-v pojan hyviä vaatteita - ainakin itsestä tuntuu, ettei kirpparilta juuri pojalle hyvää löydy, taitavat mennä sen verran loppuun käytössä. (mä taidan vaan olla niin hamsteri, että vaatetta on liikaa ja jää melkein käyttämättä..)
Tuossa taas odottaa iiiso kasa hinnoiteltua tavaraa huomista ja toivon, että käy niinkuin viimeksi, eikä tarvitse kotiin takaisin kannella :)