Mitä menee kaupaksi Villa Lyhdyssä?
Varasin sieltä juuri pöydän. :)
Minkälaiset lasten vaatteet menee parhaiten kaupaksi? Onko jotain mikä ei mene?
Meneekö lelut? Millaiset? Millaiset eivät?
Mitä muuta kuin lasten tarvikkeita menee?
Kiitos jos vastaat :)
Kommentit (24)
hyvin kaupaksi tuolla; vaatteet, lelut, kirjat...
Vaatteet ovat olleet kaikki suht siistejä (laikukkaita tms en vie), suurin osa perusvaatetta (H&M, Lindex jne..) ja silti voittoa aina n.200-250e.
Hinnat huokeat, mutta tavaraa aika reilusti.
Ja kannattaa käydä usein siivoamassa pöytää! Miinuspuoli siitä että ostajia todella riittää on se että pöytä sotketaan hetkessä.. (jotkut ovat ihan käsittämättömän tehokkaita sotkemaan ikävä kyllä- viskovat jopa pinoja hujan hajan vaikka seisoo itse vieressä viikkaamassa toista pinoa..)
Pidin pöytää Villa Lyhdyssä keväällä viikon verran ja voittoa pöytävuokran jälkeen tuli vain 80 e (pöytävuokra 35 € + muutama euro kun vei sitterin isommille tavaroille varatulle alueelle eli siis yhteensä n. 120 €). Suurin osa rahasta tuli myymästäni sitteristä ja Reiman välikausihaalarista. Vaatteista n. puolet jäi myymättä vaikka olivat tosi siistejä, vähän käytettyjä tai jopa käyttämättömiä, ja ihan kohtuu merkkejä (Esprit, NameIt jne.). Liekö hinta syynä: bodyista pyysin 1-2 €, collegepuvuista 5 €. Retrotyyliset vaatteet menivät kaupaksi heti, mutta enempi yksiväriset (= tylsemmät?) liikkuivat huonosti. Kaksi bodya katosi, yhden NameItin haalarin löysin toiselta myyntipöydältä. En usko että vien tavaroita tuonne toiste myyntiin, kokeilen seuraavaksi yhtä toista kirpparia.
Mutta lelut näyttivät tekevän hyvin kauppansa, mitä seurasin tilannetta. Itselläni oli pari lelua myynnissä ja heti kävivät kaupaksi.
Myin lasteni vaatteet pois toella halvalla ja vein vain nättejä vaatteita. Kaikki markettiprinttipaidat nakkasin roskiin. Eli älkää ahnehtiko rahaa, vaan myykää paidat eurolla ja haalarit femmalla niin kaupaksi menee.
lähes kaikki lasten vaatteet ja sellaset vauvojen tai pienten lasten lelut. Hinnat tosin oli aika alhaiset verrattuna muiden pöytien hintoihin... Mutta ei ollut tarkotus tehdä tiliä vaan päästä eroon mutta silti reilu satku tuli. Mitään likaisia tai kulahtaneita mulla ei ollut myynnissä. Tai muutama huonompikuntoisempi, mutta niillä olikin sitten hinta senteissä..
Myin lasteni vaatteet pois toella halvalla ja vein vain nättejä vaatteita. Kaikki markettiprinttipaidat nakkasin roskiin. Eli älkää ahnehtiko rahaa, vaan myykää paidat eurolla ja haalarit femmalla niin kaupaksi menee.
hinnoitellut kaikki 10snt-2euroa, ehkä muutama kalliimpi löytyy. tarkoituksena päästä niistä eroon ja saada vähän rahaa. minkähän verran sitä uskaltaisi odottaa...paljonko kolmonen sai? :)
ap
kovinkaan paljoa tavaraa tai oli mutta ei ollut niin paljoa kuin toisissa. Tai itse pidin pöydän aika siistinä ja vein päivittäin vähän lisää. Mua ahdistaa ne pöydät jotka on tumpattu ihan täyteen, en itse jaksa kaivella...
4
ja kauppa kävi todella hyvin. Myynnissä oli siistejä 3-4 v pojan vaatteita, kenkiä ja leluja, enkä osaa sanoa mikä erityisesti teki kauppansa - kaikki tasaisesti. Hinnoittelin vaatteet ihan normaalikirpparihinnoin, oma pöytäni ei ollut halvimmasta päästä, mutta toisaalta vaatteet olivat hyviä, siistejä ja ihan kelpo merkkejäkin. Itse olen huomannut, että hyviä poikien vaatteita kirpparilta löytyy aika heikosti ja ne on itse helppo saada kaupaksi, ehkä siksi juuri kun "kilpailua" vähän. Viikon saldo oli muistaakseni reilut parisataa euroa.
Nyt juuri täällä hinnoittelen seuraavaa satsia, alkavalla viikolla olen menossa :)
Niin ja vielä, paikka on kiva ja siisti, eikä yhtäkään tavaraa varastettu niin kuin monilla itsepalvelukirppiksillä käy. Pöytääkään ei sotkettu älyttömään kuntoon. Pelkkää hyvää paikasta sanottavana.
Porukkaa oli niin että hyvä kun mahtui liikkumaan rattailla. Itse etsin toppahaalaria 86cm ja koon 28 kumppareita, mutta en löytänyt. :(
Porukkaa oli niin että hyvä kun mahtui liikkumaan rattailla. Itse etsin toppahaalaria 86cm ja koon 28 kumppareita, mutta en löytänyt. :(
viemässä 86cm toppahaalarin JA muutmat 28 kumpparit :) tervetuloa :D
jotka vie kukkurapöydällisen uudenveroisia merkkivaatteita eurolla-parilla myytäväksi...? Jossain vaiheessa sentään kiertelin kirppareita vaikka kuinka, ja todelliset löydöt harvassa. Täällä av:lla jokainen kirpparimyyjä on sitä sarjaa, että haluaa vain päästä eroon todella halvalla ja vie vain tosihyvää myyntiin ;) Joku ei täsmää?
Eilen kävin ja mitään ei löytynyt. Tänään uudelleen, aamusta tuli todella monta uutta myyjää, ja teinkin hyviä löytöjä, ison kasan hyvää siistiä vaatetta pojalle, ulko- ja sisävaatteita!
Tosiaan, kirppiksellä ihan tuurista kiinni!
Tänään tyhjensin pöydän. Tavaraa tuli takaisin vain yksi kassillinen, murto-osa siitä mitä vein. Kaikenlainen teki hyvin kauppansa, vaatteet, lelut, sukset, kengät jne.. Myyntiä oli viikossa n. 300 e, eli pöytävuokran jälkeen jäi 265 euroa. Mitään erityisen arvokasta ei ollut myynnissä, neljä reilun kympin tavaraa ja loppu ihan tavallista 0,20-5e hintaista tavaraa. Mitään tavaraa ei ollut hukassa eikä varastettu.
Siis tosi onnistunut kirppisviikko, ehdottomasti vien tuonne jatkossakin.
menee välittömästi sille sopivalle ostajalle joka sattuu ensimmäisenä paikalle. Minulla on ollut lastentarvikekirpparila pöytä pariin otteeseen ja
aina kun olen tavaraa lisäillyt, en ole ehtinyt kaikkia edes saada kunnolla paikoilleen kun vaate/tavara on löytänyt ostajan. Kun hintataso on kohdillaan, sama ostaja tyhjentää pöydän tai ainakin ostaan useamman vaatteen tai lelun.
jotka vie kukkurapöydällisen uudenveroisia merkkivaatteita eurolla-parilla myytäväksi...? Jossain vaiheessa sentään kiertelin kirppareita vaikka kuinka, ja todelliset löydöt harvassa. Täällä av:lla jokainen kirpparimyyjä on sitä sarjaa, että haluaa vain päästä eroon todella halvalla ja vie vain tosihyvää myyntiin ;) Joku ei täsmää?
kävi niin, että kun sain omat tavarat pöytään, niin kävin muut pöydät läpi, niin sillä aikaa oli jo kaikki kengät menneet (vitosella koot 19-23 superfitin, vikingin, eccon kenkiä), paljon vaatettakin oli jo mennyt, joten joku todellakin saattaa ottaa kerralla monta kun löytää hyvän pöydän.
mulla ei ollut merkkituotteita niin paljon, mutta normaalia lindex-tutta-disney-bogi-h&m-kamaa, muutama legon ja marimekon vaate, tytölle koko 62-86 (keväällä, joten oli kesävaatettakin), ja sain pöytävuokran jälkeen 211 e.
tuolta paljon leluja. Ihan perus fisher price, brio, jukka-kamaa. Leluissa on hyvä olla paristot (jos vaatii) niin menee paremmin kaupaksi. Ihan pikkuvauvojen vaatteita siellä on paljon ,itse kaipaisin taaperoille hyvä kuntoisia vaatteita (92-100 cm).
Kävimme tämän ketjun innoittamana tällä kirpputorilla. Enimmäkseen lumppuja, uskomattoman nyppyisiä ja värjääntyneitä vaatteita, osa jopa likaisia. Yritin oikein ostamalla ostaa jotain, mutta ei kertakaikkiaan voinut mitään ottaa mukaansa.
Hinnat olivat ihan käsittämättömiä myös. Yhdessäkin kojussa oli muutama Me&I-vaate; kulahtaneita, venyneitä ja nyppyisiä. Hintaa esim. bodylla 7 euroa!!!
Kävimme myös viereisellä tavallisella kirpputorilta. Sieltä mukaan lähti Tutan housut 30 sentillä ja Benettonin paita 1 eurolla.
on kyllä ihan huippu paikka!