Miten olette kertoneet raskaudesta vanhemmille?
Edessä olisi tulevina viikkoina ihanan salaisuuden paljastaminen vanhemmille. Lapsenlapsi on varmasti odotettu ja haluaisin kertoa asiasta mukavalla tavalla, enkä vain tokaista, että meillepä tulee vauva. Vinkkejä?
Kommentit (7)
Emme ole kertoneet vauvasta vielä kenellekään, koska raskaus on vielä ensimmäisellä kolmanneksalla. Käsittääkseni on ihan normaalia pantata asiaa raskauden alussa.
Ap
Oltiin kotona käymässä ja äiti siivoili varastoo, sitten vähän niinkuin ohimenne kysäisin että oliskohan toi häkkisänky vielä ihan kunnossa kun sille olis kohta käyttöö. No eipä se sen jälkeen paljoo enää pystyny siivoileen.
Toisella kerralla tais olla myös sama päivä kun olin tehnyt testin kun oltiin käymässä kotona ja äiti tarjosi mulle maksalaatikkoo, enpä voinut syödä.
Ja kolmannella kerralla maltoin pitää tiedon jonkun aikaa ihan vaan miehellä ja itelläni. Olin ehkä 5:llä viikolla kun puhuin äitin kanssa puhelimessa ja se alko suunnitteleen meille häitä seuraavaks kesäsk, sanoin että taitaa tulla kastajaiset.
isä valitteli että saa niin harvoin korvapuusteja kun ei äiti viitsi vain hänelle leipoa. Minä siihen että älä huoli, kyllä se varmaan kohta suostuu leipomaan taas kun on syöjiä enemmän kuin ennen. Isän pullaa jauhava leuka pysähtyi ja se jäi tuijottamaan mua hölmönä. Äiti kiljaisi että kuka meistä on raskaana? No eipä ollut vaihtoehtoja kovin paljon, kun pöydässä ei muita ollut mun ja miehen lisäksi... :)
äiti tarjosi mulle maksalaatikkoo, enpä voinut syödä.
soitin vaan äitille ja sanoin että susta taitaa tulla mummu. niin ja raskaana ei saa syödä maksaa :)
ei sitten tiedä raskaudesta?