Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö salaatit ym. vihannekset ennen syömistä?

Vierailija
16.08.2009 |

Olen huomannut, että maalaiset tai maalta pois muuttaneet eivät monetkaan pese. Itse olen kotoisin pk-seudulta ja aina olen pessyt. Järkyttävää huomata ystäväpiirissä, että se ei olekaan itsestään selvyys kaikille...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omenat ja kurkun kuorin myös varsinkin jos ovat ulkomaisia. ei tule mieleen mitä en pesisi tai kuorisi paitsi mansikat ja muut marjat.

Vierailija
2/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi edes kuvitella tilannetta jossa en pesisi salaatteja kunnolla. Hedelmät kuorin jne. niin ja myös huuhtelen kuorimisen jälkeen.

Vierailija
4/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja mies ei näytä ollenkaan aina pesevän. Ovat samasta pikkukunnasta.

Vierailija
5/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää ettei silloin tarvitse :(

Vierailija
6/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maalta, enkä ole törmännyt vielä sellaiseen, ettei joku pesisi kaupan kasviksia, jos niitä ei kuorita.

Vierailija
7/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maalta myös

Vierailija
8/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalta ollaan ja omakin kasvimaa löytyy. Niissä kuitenkin on aina multaa seassa, eli pesen sekä kaupan että omat kasvattamat! Pohjois-Pohjanmaalta..

Vierailija
9/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä olen.

Vierailija
10/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa itsepoimitut marjat ennen pakastamista ja kotimaiset mansikat ennen syömistä, ulkolaiset omput pesen fairylla koska tykkään syödä kuorineen, lapsille kuorinkin..mut kaikki siis pesen ja isolta paikkakunnalta olen.

Vierailija
11/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolella ja maalta olen. Tähän voisi jatkoksi kysyä, että poimitko marjoja ja sieniä kaupunkialueen metsiköistä.. Mulle on järkytys kun mummot poimii mustikoita joistain oulun pusikoista, jotka on taatusti täynnä myrkkyjä ja paskaa. Niitä sitten väkisin lapsenlapsille syötetään, eikä mulla ole oikeutta kieltää.

Vierailija
12/13 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jäävuorisalaattia. Riivin vain päällilehdet pois.

Ulkomaiset hedelmät pesen, jos en kuori. Marjoja en pese koskaan.

Ja Helsingistä olen.

Vierailija
13/13 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi ei pese ja on myös pk-seudulta.

"kiva" oli huomata tämä ettei anoppi pese kun oltiin kesämökillä, itse olen raskaana ja kovin vähäiseksi jäi eväät kun en halunnut sitä pesemätöntä salaattia syödä.

En sanonut mitään, en jaksanut alkaa vänkäämään, sanoin vain ettei nyt maistu ja jätin ottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi