Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoiset, kysymys! (ihan asiallinen)

Vierailija
16.08.2009 |

Olin joskus nuorena/lapsena ylipainoinen, mutta omakuvani ei koskaan ole ollut. Eli siis kun nyt jälkeenpäin, normaalipainoisena mietin noita aikoja en muista koskaan kokeneeni itseäni ylipainoiseksi, mutta kuvista huomaa kyllä toista... Eli mietin vain että onko teillä omakuva millainen? Siis miellättekö itsenne ylipainoiseksi vai oletteko jollain tavalla sisimmässänne hoikkia?

Kysymys saattaa kuulostaa oudolta mutta ehkäpä joku tajuaa mitä ajan takaa...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miellän itseni ylipainoikseksi.olen nuorena ollut pahasti alipainoinen (173cm/45kg) ja jo silloin näin peilikuvassani lihavan ihmisen. nyt BMI 25.

Vierailija
2/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin mieltänyt itseni aina läskiksi, jo silloin hoikkana, johtuen muodokkaasta vartalomallistani, niin silti en koe oloani tukalaksi NYT kun painoa on sairaalloisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vasta vähän aikaa ylipainoinen. Sain kilot todella lyhyessä ajassa ja nyt minulla on 20 kiloa ylimääräistä.

Olen vain sokea omille kiloilleni. _Tiedän_ olevani lihava mutta minusta ei tunnu siltä. Enkä myöskään useinkaan näe peilistä sitä norsua mikä oikeasti olen. Valokuvat kertovat kyllä totuuden ja vaaka ja vaatekoko. Silti ei vain tunnu lihavalta.

Vierailija
4/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on paljon ylipainoa (157cm ja 85kg)

Usein esim. lenkkeillessäni en tunne itseäni ollenkaan lihavaksi. Jaksan helposti koirien kanssa 10km:n reippaan kävelylenkin eikä minulla ole olo mitenkään tukala.

Sensijaan peilin edessä, etenkin istuessani, tunnen itseni aivan kauheaksi. Lisäksi seksiin asia vaikuttaa, muistan ja kaipaan niitä aikoja, kun kesken aktin ei tullut mieleen heiluvat mahamakkarat :(

Olen myös huomannut, että jos laihdun esim. 3kg niin sitä ei huomaa mistään, mutta jos lihon saman määrän, olo on heti paljon tukalampi.

Vierailija
5/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiksi vaikka BMI oli 18.6. Ei siihen aikaan juuri painoindekseistä keskusteltu. Aika itsekseen nuori tyttö sai minäkuvansa muodostaa. Mä tunnen itseni aina läskiksi olen sitten minkä painoinen tahansa. Tosin nyt 97kg en tunne itseäni lainkaan niin lihavaksi kuin 57 kiloisena.

Vierailija
6/6 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina pyöreä ja saanut kuulla siitä. Teininäkin ajattelin, että olen lihava, koska minulla ei ollut tikkujalat ja vatsa kuopalla. Ja koska mulle sanottiin niin (terveydenhoitaja, vanhemmat jne.) Nyt jälkeenpäin olen kuvista tajunnut, että en edes ollut lihava... Jotenkin olen siis aina mieltänyt itseni lihavaksi ja siksi esim. 25 kg:n laihduttamisen jälkeen olen ollut aivan pulassa kroppani kanssa. Koko minäkuvani on ollut todella vääristynyt normaalipainoisena.