Pitäisi lähteä lenkille mutta toi "synkkä" ja tihkusateinen
Kommentit (10)
nyt on lenkkivaatteet päällä ja lähden lenkille. On kai sitä joskus huonommastakin syystä sateessa kastuttu.
Tee kakkonen sama juttu!
Palataan asiaan ja fiiliksiin lenkin jälkeen....
Hellejakson jälkeen tuntui niin ihanan raikkaalta juosta ja oikeanlaisessa varustuksessa pienet sadekuurotkaan eivät haitanneet. Ihanaa oli "jättää" mies ja lapset kotiin ja lähteä viettämään laatuaikaa juoksun merkeissä. Mulle on tällä hetkellä suurin motivaation lähde se, että saan olla hetken erossa pienistä villiviikareista. Kun palaan lenkiltä kotiin, niin olen tyyni ja rauhallinen...hetken aikaa...
nyt on lenkkivaatteet päällä ja lähden lenkille. On kai sitä joskus huonommastakin syystä sateessa kastuttu. Tee kakkonen sama juttu! Palataan asiaan ja fiiliksiin lenkin jälkeen....
Mä tulin just lenkiltä (40 minuuttia) ja ihanaa oli tihkusateessa juosta. Sehän on aivan paras keli. Ihanan happirikas ilma ja tekee niin hyvää myös iholle. Mars lenkille, ap :)
Olet tosi reipas! Tihkusateinen ilma on happirikas ja hyvä hengittää. Minäkin lähden.
ja vettäpitävät housut viel jalkaan ja ai että on kivaa.
Jotenkin ihana tunne mennä sateessa ja pysyä itse kuivana. Silti mukavat vaatteet, eikä mikään sadetakki-kumpparit :)
Syö nimittäin motivaation aika lahjakkaasti, jos ekoilla askeleilla on varpaat märät..
ja vettäpitävät housut viel jalkaan ja ai että on kivaa.
Jotenkin ihana tunne mennä sateessa ja pysyä itse kuivana. Silti mukavat vaatteet, eikä mikään sadetakki-kumpparit :)
Syö nimittäin motivaation aika lahjakkaasti, jos ekoilla askeleilla on varpaat märät..
.. että oikein harmittaa, ettei tänään pääse juoksemaan. Tänään juoksuohjelman mukaan vapaapäivä ja yritän noudattaa tuota maltillista ohjelmaa, sillä mun sekundapolvi alkaa helposti vihottelemaan ja toivon, että vaatimustasoa vain vähän kerrallaan lisäämällä kestäisi. Kävelylle voin toki lähteä, mutta se ei ole sama...
Ei tuo lenkki nyt mitän suurtä nautintoa antanut mutta tulipahan juostua eikä tarvitse illalla "kiukutella", että en lenkkiä tehnyt.
-ap-
tänään olisi ollut ainut mahis kahteen viikkoon käydä lenkillä.
ai että vituttaa!!!!