Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joita 2-luokan vkonloppu (= miehen

Vierailija
15.08.2009 |

lapsi kylässä)vituttaa taas?

Jos on, onneksi ollaan siskot edes puolessa välissä tätä paskaa vkonloppua. Jotain lohtua edes!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta ulkopuoliseksi. Mulla ei ole mitään intressiä mennä tämän lapsen lakkiaisiin, häihin, paapoa ns. lastenlasta tmv. Eikä varmaankaan pyydetäkään. Ei niin mitään väliä, koska hän minulle ilmaa.

Meinaat jättäytyä ulos miehesi elämän suurimmista hetkistä. Usko nyt mua hyvä nainen että sen miehenkin silmät aukeavat kyllä jonain päivänä. Miksi edes haluat sitoutua tähän mieheen? Hänen elämässään tulee todennäköisesti aina olemaan tämä lapsi todella tärkeällä sijalla. Ette taatusti ole naimisissa, enkä usko että miehesi sinua koskaan vaimokseen haluaakaan.

mene menojasi, parempi kummallekin, eihän tuo mies tunnu sinua kovasti kiinnostavan ja rakkaudesta ei ainakaan voi puhua sanaakaan.

Intressiä on roikkua yhdessä puolin ja toisin. Ja mitä esim. kertoo se, että isällä on rahapussissa vain meidän yhteisten lasten kuvia? Ok, paska isä, mutta ehkä hänkin haluaa unohtaa tämän nuoruuden vahingon (=kirjaimellisesti). Joten älkää olko huolissanne, yhdessä pysytään.

Isänsä osallistuu toki näihin merkkipaaluihin, mutta miksi minä? Eiköhän se riitä, että esim. häissä on paikalla isä ja äiti, joista minä en ole kumpikaan. Tuntisin oloni äärettömän kiusallliseksi jos minut kutsuttaisiin.

yhteisten lapsienne sisarus, saa sinua kohtelemaan häntä paremmin? Omat lapsesikin kyllä huomaavat käytöksesi, ja viimeistään aikuisena hekin tajuavat kuinka huonosti äitinsä kohteli tätä isosisarusta.

Et oikeesti pääse lapsesta koskaan kokonaan eroon, joten parempi vaan yrittää luoda paremmat välit. Voi olla että oma lapsesi jossain elämänsä vaiheessa tulee kovinkin läheiseksi tämän lapsen kanssa ja silloin ehkä menetät omankin lapsesi kunnioituksen.

Vierailija
22/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lompakon valokuvat vain yhteisistä lapsista alkuperäisen kanssa kertoo siitä, että mies ei uskalla pitää oman edellisestä suhteesta olevan lapsen kuvaa esillä tai sitten siitä että mies on tunteetonta tyyppiä, joka saattaa samoin unohtaa teidänkin yhteiset lapsenne kunhan uusi nainen taas löytyy elämään. Niin kävi meidän naapurissakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet tiennyt, että miehelläsi on lapsi, kun suhteesen ryhdyitte.

Vierailija
24/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiennyt miten ärsyttävä lapsi ja koko tilanne tulee olemaan.

Olenkin päättynyt, että olen kuin lapsi olisi mulle ilmaa, mikä onnistuu yleensä hyvin. En näe enkä kuule, paitsi, että tänään jouduin puhumaan pari lausetta.

Vierailija
25/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei enää.. =)=) siihen tottuu ja sit ei enää ees muista miks joskus otti päähän. =)

Vierailija
26/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa omia lapsia tai ainakaan lisää. Ikävää että olet itsekin jäänyt ajatuksissasi hieman "jälkeen" etkä saa tilannetta haltuusi ja käännettyä toimivaksi.

Vierailija
27/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ehkä siks ärsyttävä, ku uus tilanne sillekin. Se on vaan pieni ihminen ja voisit itse olla aikuinen ja yrittää olla sille mukava!! Ja ehkä alat oikeesti tuntea niin että teillä on kivaa yhdessä =)

Vierailija
28/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle edes kiva.

Sinä olet se isin toinen nainen, eli kukapa meistä ei toivoisi, että omat vanhemmat ovat yhdessä...

Muista kuitenkin, että ei se ole lapsen oma vika, että hän on olemassa!

Vierailija
29/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin satamiljardia kivempi sille lapselle, kuin sen oma äiti!

Vierailija
30/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin satamiljardia kivempi sille lapselle, kuin sen oma äiti!

Vierailija
31/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ratkaissut asian niin, että puutun mahdollisimman vähän (käytännössä 0) lapsen elämään.

Lapsi on nykyään teini, joten mulle passaa hyvin, että isänsä antaa katsella TV:tä/olla netissä yötä myöten (=nukkuu pidempään aamulla ja on poissa silmistä), syö epäterveellisesti (=lihoo läskiksi, ja hei kuka sanoo, ettei aamupalaksi voi syödä karkkia?), ei tee läksyjä (=syrjäytyy, jättää koulut kesken ja tulee luuseriksi). Tähän malliin, niin hyvä tulee, ja lopussa kiitos seisoo!

Vierailija
32/32 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että tilanne koskaan muuksi muuttuukaan, jos käyttäydyt noin kakaramaisesti? Oletko koskaan kuullut termiä empatia? Luuletko että lapsesta on mukavaa, että aina kun hän saa nähdä isäänsä, mukana hengaa vittumainen mykkäkoulua pitävä ilkeä äitipuoli.