Onko muita, joita 2-luokan vkonloppu (= miehen
lapsi kylässä)vituttaa taas?
Jos on, onneksi ollaan siskot edes puolessa välissä tätä paskaa vkonloppua. Jotain lohtua edes!
Kommentit (32)
Miehen lompakon valokuvat vain yhteisistä lapsista alkuperäisen kanssa kertoo siitä, että mies ei uskalla pitää oman edellisestä suhteesta olevan lapsen kuvaa esillä tai sitten siitä että mies on tunteetonta tyyppiä, joka saattaa samoin unohtaa teidänkin yhteiset lapsenne kunhan uusi nainen taas löytyy elämään. Niin kävi meidän naapurissakin...
Lienet tiennyt, että miehelläsi on lapsi, kun suhteesen ryhdyitte.
tiennyt miten ärsyttävä lapsi ja koko tilanne tulee olemaan.
Olenkin päättynyt, että olen kuin lapsi olisi mulle ilmaa, mikä onnistuu yleensä hyvin. En näe enkä kuule, paitsi, että tänään jouduin puhumaan pari lausetta.
vaan ei enää.. =)=) siihen tottuu ja sit ei enää ees muista miks joskus otti päähän. =)
saa omia lapsia tai ainakaan lisää. Ikävää että olet itsekin jäänyt ajatuksissasi hieman "jälkeen" etkä saa tilannetta haltuusi ja käännettyä toimivaksi.
Lapsi ehkä siks ärsyttävä, ku uus tilanne sillekin. Se on vaan pieni ihminen ja voisit itse olla aikuinen ja yrittää olla sille mukava!! Ja ehkä alat oikeesti tuntea niin että teillä on kivaa yhdessä =)
lapselle edes kiva.
Sinä olet se isin toinen nainen, eli kukapa meistä ei toivoisi, että omat vanhemmat ovat yhdessä...
Muista kuitenkin, että ei se ole lapsen oma vika, että hän on olemassa!
ainakin satamiljardia kivempi sille lapselle, kuin sen oma äiti!
ainakin satamiljardia kivempi sille lapselle, kuin sen oma äiti!
Itse olen ratkaissut asian niin, että puutun mahdollisimman vähän (käytännössä 0) lapsen elämään.
Lapsi on nykyään teini, joten mulle passaa hyvin, että isänsä antaa katsella TV:tä/olla netissä yötä myöten (=nukkuu pidempään aamulla ja on poissa silmistä), syö epäterveellisesti (=lihoo läskiksi, ja hei kuka sanoo, ettei aamupalaksi voi syödä karkkia?), ei tee läksyjä (=syrjäytyy, jättää koulut kesken ja tulee luuseriksi). Tähän malliin, niin hyvä tulee, ja lopussa kiitos seisoo!
Luuletko että tilanne koskaan muuksi muuttuukaan, jos käyttäydyt noin kakaramaisesti? Oletko koskaan kuullut termiä empatia? Luuletko että lapsesta on mukavaa, että aina kun hän saa nähdä isäänsä, mukana hengaa vittumainen mykkäkoulua pitävä ilkeä äitipuoli.
yhteisten lapsienne sisarus, saa sinua kohtelemaan häntä paremmin? Omat lapsesikin kyllä huomaavat käytöksesi, ja viimeistään aikuisena hekin tajuavat kuinka huonosti äitinsä kohteli tätä isosisarusta.
Et oikeesti pääse lapsesta koskaan kokonaan eroon, joten parempi vaan yrittää luoda paremmat välit. Voi olla että oma lapsesi jossain elämänsä vaiheessa tulee kovinkin läheiseksi tämän lapsen kanssa ja silloin ehkä menetät omankin lapsesi kunnioituksen.