Natural slim- Ootteko kokeilleet?
Siis toi mainos tossa ylhäällä, mikä lupaa jotain et 70 % rasvasta eroon...
Onko ihan huuhaa-juttu?
Kommentit (8)
mä tilasin kans niitä pilsuja, mut ´mää käsitin nuista kasvovesi yms aineista et niitä saa vasta sitten kun on jatkanut tilausta pidemmälle ja ostanut useamman paketin ensimmäisen lisäks. eli ne ei tuu ne aineet vielä eka paketissa vaik sen on maksanu. ku siinähän sitouduttiin jatkotilauksiin ellei peru erikseen niitä..
"Vastaanotettuasi neljännen tilauksen Natural Slim:ä lähetämme sinulle tämän Chaque- ihonhoitotuotesarjan täysin ilmaiseksi. Tämän motivaatiolahjan arvo on yli 105 EUR.
"
Näin lukee bio tech pharman sivuilla joka myy tätä tuotetta, eli näitä kasvovesiä yms ei saa ensimmäisen tilauksen jälkeen.
Aine ei vaikuta heti, mutta nyt 6kk:n jälkeen paino on pudonnut 6kg. Tietenkin jos mässäilee päivät ja yöt, juopottelee ja ei liiku, niin auttaneeko siihen mikään?
Olen itse natural slimin käyttäjä ja olen laihtunu 10 kg. kannattaaa käyttää.
Olen natural slimin käyttäjä ja olen saanut painoa pudotettua niiden avulla ja paino on pysynyt hallinnassa
alotin tänään.nää pillerit ei poista nestettä,jonka vuoksi paino ei välttämättä putoakkaan niin nopeesti ku mainoksessa väitetään.nää siis estää rasvan varastoitumista.ihan huuhaa pilsuina näitä pidän vaikka tilasinki näitä.kun tilaa näitä pilsuja saa kaupan päälle sen paketin,jossa on kasvovettä puhd ain ja rasvaa.ne tulee varmaa sit ku on maksanu nää pilsut,
Koko juttu on ihan kierosti tehty myyntihuijaus. Huomaamattasi sitoudut jatkotilauksiin. Peruutuksesta tulee kuluja ja kululaskun ylä reuna on ovelasti taitettu taaksepäin ! Taitoksessa on jatkotilaus, jossa kerrotaan uusi tilauspäivämäärä !!?? ( en ole tehnyt mitään uusia tilauksia ! ) Jos et huomaa peruuttaa .. edellä kuvattu tapahtumasarja toistuu.
Älkää missään nimessä ryhtykö leikkiin !! Kokenut