Pitkässä suhteessa mies käy jossain vaiheessa vieraissa.
Kommentit (18)
että kun sinun miehesi kävi, niin kaikki muutkin käy?
kaikki muut maailman miehetkin niin tekevät.
Minusta taas tuntuu, että minun tuntemistani ihmisistä se on useammin ollut nainen joka on käynyt vierassa. Osa on jäänyt kiinni, osa ei!
Eikä edes 99,9%, olen pahoillani, jos sinua on petetty!
sillä eihän tunteille mitään voi, mutta sille, mitä niille tunteille sitten konkreettisesti tekee, siinäpä on aivan toinen ulottuvuus kysymykseen!
Eli - uskon sinua, että pitkässä suhteessa "altistuu" kiusauksiin ja ihminen ihastuukin; taatusti, mutta en usko, että kaikki miehet kävisivät vieraissa. Eivätkä kaikki naisetkaan.
Kas - siinäpä ero ihmisen ja eläimen välillä. Meillä on valta valita, kuinka elämme!
Ja käsitteenmäärityksiä, esim. kuinka pitkä on pitkä parisuhde?
on kiinni kuinka löyhämoraalinen on. Toiset ajattelee yläpäällä toiset alapäällä. On tyhmiä miehiä ja fiksuja. Fiksut ymmärtää mitä voi menettää jos pettää. Tyhmät ei ymmärrä eikä välitä. Tai toisaalta jos kotona odottaa joku hirviö niin mitä väliä.
Ihmettelen kyllä oli sitten mikä hirviö kotona tahansa, että millaisilla asioilla jotkut hölmöt ihmiset leikkii. Yhden illan pano voi pilata monen ihmisen elämän..etenkin lasten jos ja kun tulee ero. Toisilla ei kyllä valitettavasti ole selkärankaa seksi ym. asioiden suhteen. Monesti nämä pettäjät onkin baaareissa viihtyviä, paljon alkoa käyttäviä, tupakoivia, läheisriippuvaisia tai seksiriippuvaisia. Joilla erilaisia riippuvuuksia ja vietit vie enemmän kun järki.
Nykyään alkaa olla yhtä yleistä, että nainen pettää..
ei sita koskaan tieda koska itselle tulee kiusaus..
Meidän suhde on niin paljon muutakin, että tuskinpa tuosta yhdestä kerrasta korvaamatonta vahinkoa tulisi...
mä oonn todennu ihan saman! en tunne yhtäkään miestä ketä ei olis joskus pettäny?? ja must se on tosi harmi koska itse en ikinä vois pettää ja haluisin löytää sellaisen miehen ketä niin ei tee...ja tuntuu et on vaikeaa. Tunteeko joku 100% varmuudel sellasen ketä ei oo pettäny? Mä haluaisin tuntea, koska monesta ihmisestä sitä ei koskaan uskoisi kun muuten ovat rauhallisia ja vaikuttvat "kilteiltä"
Oikea lukuhan on todellisuudessa paljon enemmän. Mistä te aiemmat kirjoittajat saitte päähänne sen että vain puolet pettää??
Haavio-Mannila ja Kontula ovat tutkineet useasti uskottomuutta ja muutakin, tehneet uraa uurtavaa TUTKIMUSTA asiasta.
http://www.city.fi/artikkeli/Vuoroin+vieraissa/190/
Puolet miehistä pettää. Jos teitä on petetty, se ei merkitse, että kaikki miehet pettävät.
Osmo Kontulan tutkimus ei tosiaan ole mikään mutu-luulo av-palstalta. Vaan tutkittua TIETOA.
Tässä joku toinen tutkimus, ei yhtä varma, mutta suuntaa antava.
Ja tosiaan, Haavio-Mannilan ja Kontulan TUTKIMUS osoittaa, että vain/jopa puolet miehistä pettää. Ei kaikki.
http://www.iltalehti.fi/lukijat/200802217277736_ll.shtml
mä oonn todennu ihan saman! en tunne yhtäkään miestä ketä ei olis joskus pettäny?? ja must se on tosi harmi koska itse en ikinä vois pettää ja haluisin löytää sellaisen miehen ketä niin ei tee...ja tuntuu et on vaikeaa. Tunteeko joku 100% varmuudel sellasen ketä ei oo pettäny? Mä haluaisin tuntea, koska monesta ihmisestä sitä ei koskaan uskoisi kun muuten ovat rauhallisia ja vaikuttvat "kilteiltä"
Mutta totta hitossa jokainen mies pettää, kun ap kerran niin sanoo..
kuin katkeria av-mammoja. Eli kaikki ei petä, oli mies tai nainen. LUONNEKYSYMYS.EI SUKUPUOLIKYSYMYS.
Ja omaan kokemukseen. 3 parasta ystävääni ovat eronnet, miehiä kaikki. Vaimo petti kaikissa tapauksissa. Miehet harmittelivat, miten he olivat uskollisia, vaikka tilaisuuksia oli, mutta olivat uskollisia, koska eivät halunneet pettää....
Puolet miehistä pettää, ei kaikki.