huvikseni kyselen, että mitäs teillä on päällä ? :)
itsellä hm:n valkoinen pitkä, syväänuurrettu toppi jonka kaula-aukossa pari nappia, mustat verkkarit, vähän meikkiä + lukuisat tatuointini koristeena :) olkaimettomat roosat liivit ja leopardikuviodut stringit :)
Kommentit (24)
päällä on navetalle haiseva t-paita ja pikkuhousut
Mustat puolicaprit, pitkä vaaleanpuna-musta hihaton paita ja musta ohut neuletakki. Mustat hipstersit ja tummanruskeet rintsikat.
Mustat puolicaprit, pitkä vaaleanpuna-musta hihaton paita ja musta ohut neuletakki. Mustat hipstersit ja tummanruskeet rintsikat.
Väsyneenä vastailin ;) Eli siis teitty caprilegginsit...
koostuu mustista trikoolegginseistä ja -topista, harmaasta trikoopaidasta, harmaasta pitkästä villatakista ja lampaannahkatossuista. Mustat alkkarit ja rintsikat.
Hameen heitin pois kun remonttireiskat lähti!
gudrun sjöden-raitapaita (tummansuklaanruskea-maitokahvinruskea), mustat jazz-housut, lilat rintsikat, tummansiniset alushousut ja ei sukkia, kun juuri kiskoin ne jalasta (oli mustat sellaiset varrettomat urheilusukat).
Kohta turkoosi hihaton noin polveen ulottuva yöpaita, ja ne alkkarit.
...tai mitkä lie kangaspöksyt. Ja mustat sukat ja valkoiset alusvaatteet. Hiukset on niskassa nutturalla ja kasvoilla nuukahtanut meikki.
karsea marjapuuronpunainen imetysyöpaita ja harmaat collegehousut.
Äiti aina opetti, että ei saa pitää alkkareita kun nukkuu, kun pylly hautuu (tosin nukuin lähinnä pyjamassa. Jos mulla oli joskus harvoin yöpaita, niin sitten pidin alkkareita). Nykyään nukun alasti, musta on ihan hirveen ahdistavaa nukkua vaatteet päällä. Mites muilla, onko lapsena opetettu jotain alkkareista yöllä?
(Muistan kyllä kun yhdellä serkulla oli alkkarit nukkueass pyjaman alla, ja niinpä mäkin sitten käytin aina tän serkun nähden, koska ajattelin, että sen perheessä tehdään "oikein".)
alkkareissa terveyssidekin... sitä en viitsinyt kirjoittaa, kun aattelin että tulee liikaa informaatiota pyytämättä :-).
No, nukun yleensä alushousutta, jos on joku tuommoinen yöpaita tai paituli, jos pyjama niin alushousutkin. Tosin mulla harvoin on pyjamaa, ihan tosi kylmällä jossain mökillä ym.
En tiedä, mitä on opetettu, mutta lapsille laitan yöksi alkkaritkin, en edes miettinyt asiaa, vaan ajatus oli että vaippa tai alushousut.
Ennen nukuin täysin alasti, myös teini-iässä kotona. Mutta en tiedä onko vereni kylmentynyt vai mitä, mutta esikoisen imetyksen jälkeen oon tarvinnut jotakin päälleni, edes sen virttyneen t-paidan, paitsi jos on tosi helle. Ja tarvin peittoanikin ihan oikeasti.
-se turkoosiin kohta pukeutuva, 3 lapsen äiti-
Äiti aina opetti, että ei saa pitää alkkareita kun nukkuu, kun pylly hautuu (tosin nukuin lähinnä pyjamassa. Jos mulla oli joskus harvoin yöpaita, niin sitten pidin alkkareita). Nykyään nukun alasti, musta on ihan hirveen ahdistavaa nukkua vaatteet päällä. Mites muilla, onko lapsena opetettu jotain alkkareista yöllä?
(Muistan kyllä kun yhdellä serkulla oli alkkarit nukkueass pyjaman alla, ja niinpä mäkin sitten käytin aina tän serkun nähden, koska ajattelin, että sen perheessä tehdään "oikein".)
samanlainen toppi kuin ap:llä, harmaat satiini-push-upit, mustat hipsterit, mustat farkut, päivällä oli tähtikuvioitu ohut huivi kurkun ympärillä ja mustat puukenkä-sandaalit :) meikit vähän kärsineet, kaulassa 2 ketjua
ja vaalean punaiset pyjaman housut.
Nukkumaan kohta menossa
pitsiset alusvaatteet,hiekanväriset rintsikat+alkkarit.
-kulahtaneet farkut, boyfriend cut
-lila t-paita
-harmaa huppari
-musta-vaaleanpunapilkulliset rintsikat ja vaaleanpunaiset pikkarit
-kuukuppi (tosin ei päällä vaan sisällä, hah)
Heitin päälleni ikivanhan Nanson yöpaidan, sellaisen lyhyen ja hihattoman. Muistaakseni tämä myytiin aikanaan rantamekkona, mutta en mä tällainen päällä suostuisi lähtemään mihinkään julkiseen paikkaan.
Yöpaitakin on sinänsä väärä nimitys, että mä heitän tämänkin pois päältäni siinä vaiheessa, kun kömmin peiton alle.
kukalliset alushousut. Kotivaatteet siis, jotka vaihdoin ylle, kun tulin töistä.