Abortti on murha.
Sen aion lapsilleni opettaa. Ja varokoon se lapseni anoppi/ appi joka alkaa vaatia aborttia.
Kommentit (46)
kun sikiö on tarpeeksi kehittynyt voidakseen elää kohdun ulkopuolella. Vaikka nyt sitten teknologian avustamana.
Sekin raja vaihtelee yksilöllisesti ja koko ajan teknologian avulla selviää aiemmassa vaiheessa syntyneitä sikiöitä... Jos joku kaunis päivä ihmisen on mahdollista elää kohdun ulkopuolella missä vaiheessa raskautta tahansa, lakkaatko kannattamasta aborttia?
tietenkin tilannetta vaikeuttaa mielenterveysongelmat.. Jos hän todella olisi tappanut itsensä olisi hän tappanut samalla myös lapsen mikä olisi ollut yhtä väärin lasta kohtaan kuin aborttikin.. mutta aina olisi ollut mahdollisuus, että hän olisi selvinnyt synnytykseen asti hengissä, jolloin TOISELTA ihmiseltä ei kukaan olisi riistänyt henkeä eikä niin suurta vääryyttä tapahtunut vaikka hän itse olisikin oman henkensä tämän jälkeen riistänyt.. kahdesta nyt olemassa olevasta lapsesta sen verran, että heitä kohtaan ei olisi tapahtunut vääryyttä, koska he eivät siinä vaiheessa olleet missään muodossa olemassakaan.
(toivottavasti tekstistä saa selvää, hieman unisena kirjoittelen nääs)
Tämä ei ole pelkästään sinulle. Mitä aikoisit itse, jos olisit alle 18w tuloton ja kouluttamaton.. ja lapsi on saanut alkunsa siitä että narkkari on raiskannut sinut? ja perhe uhkaa jättää jos et tee aborttia.. miettisitte vähän enemmän et onko murha = abortti, v***u!!
"""
sen aion opettaa lapsilleni. Jokainen tekee ratkaisunsa niinkuin parhaaksi näkee tai itselleen perustelee, ja kantaa tekojensa vastuun ja henkiset paineet. Mutta "toki" abortti on murha, oli perusteet sille mitkä tahansa.
Paheksutaan kaikki yhdessä: Nyt!
"""
Ja kehtaat sanoa että suppeakatseisuus tyhmyyttä.
Tunnut itse olevan aika ahdasmielinen aiheesta, avaisit silmäsi ja miettisit ennenku väität aborttia murhaksi.
ilmoittautua ottamaan vastaan vauvat kunhan kukaan ei tapa niitä. en näe MITÄÄN eroa tapanko sikiön, 5 vuotiaan vai 16 vuotiaan. kaikki on yhtä arvokkaita. joskus kun täällä joku on miettinyt aborttia olen ehdottanut että adobtoisin hänen lapsensa kunhan ei tapa, mutta ei käy, on liian raskasta kantaa sisällään 9 kk vauvaa. vittu että vituttaa nämä murhaajat. ja itse olen ollut hyvin nuorena tilanteessa jossa olen tullut vahinkoraskaaksi ja ei käynyt abortti mielessäkään, mikä oikeus minulla olisi ollut tappaa lapseni???? monelle abortin tehneelle onkin käynyt huonosti, lapsi kuollut kohtuun jo pitkälläkin raskaana ollessa jne. kyllä tulee mieleen että johtuikohan abortista.
Meneppä ja tapa jo syntynyt lapsi! Mitä veikkaat, kumpi tuntee kipua? sikiö vai jo syntynyt?
aborttien määrä on kääntynyt laskuun nimenomaan niissä maissa joissa se on sallittu. Aborttein määrän pienentäminen on kaikkien mielestä hyvä juttu. Kieltopolitiikka ei toimi.
Mutta joo mene paasaamaan Venäjälle, siellä olisi parantamisen varaa.
Tässä uskovaisten hörhellyksessä on vahvana naisen rankaisu-mentaliteetti. Halutaan kieltää turvalliset abortit, jotta paha saisi palkkansa esim. tulehdusten muodossa.
Mies pääsee aina kuin koira veräjästä, vaikka painostaisi aborttiin.
Jossain Etelä-Amerikan maassa edes kohdunulkopuolisia raskauksia ei uskalleta hoitaa, onhan sekin elävää materiaalia.
Myöskin aina ja kaikissa maissa rikkaat saavat aborttinsa (vaikka heillä olisi varaa jopa kasvattaa ne ei-toivotut lapset).