Abortti on murha.
Sen aion lapsilleni opettaa. Ja varokoon se lapseni anoppi/ appi joka alkaa vaatia aborttia.
Kommentit (46)
lapsi kotiisi ja kustanna sen synnyttäneen äidin psykoterapia ja työkyvyttömyyseläke!
Laita tänne ne yhteystietietosi, niin voidaan viskata sulle ne ei-toivotut! Ja laskut terapioista.
mielestäni Suomen aborttilakia saisi tiukentaa. Rajaksi tulisi laitta 12 viikkoa. Sitä myöhemmin ei saisi abortoida kuin äidin hengen tai sikiön "viallisuuden" takia. Tai muun tosi hyvän syyn takia. Nykyään abortin saa viikolle 20 saakka kunhan osaaa vaan selittää miten ei ole tarpeeksi valmis äidiksi, rahat loppu yms. Viikolla 19 sikiö voi olla about 25 cm pitkä! Liikkuu, potkii yms. ja suomen laki SALLII murhan. Sitä minä EN ymmärrä. Pari viikkoa päälle ja vauvan voisi jo pelastaa. Ja kyllä, jotkut käyttävät aborttia ehkäisykeinona. Sehän tulee halvemmaksikin mitä pillerit!
Onko toi totta???? 22 viikkoinen voi jo hyvinkin elää kohdun ulkopuolella! suomen laki perseestä kaikki paska sallitaan mutta autoa et väärään paikkaan parkkeeraa vaik hätä olis, prkl!!!!! Murhaa vaan vaikka lapsi tai aikuinen, Ihana Suomen laki sen sulatta, v... ottaa päähän! Todellakin se lapsi on viaton ja syytän vaikka olius raiskaukseta saanut alkunsa ja sitä ei saa rankaista ja se on ihan sama ihminen kuin isokin, vaikka onkin "vaan" sikiö, hei, se on "kohta" se vauva....ei se muuksi muutu siitä vaik kuin lohdutatte omaatuntoanne!!!!
kun sikiö on tarpeeksi kehittynyt voidakseen elää kohdun ulkopuolella. Vaikka nyt sitten teknologian avustamana.
Koska länsimaisessa sivistysvaltiossa yksilön oikeus omaan ruumiiseensa menee teidän Pro-Life -aktiviestien ohi!
Tutkimustietoa asiasta on paljon ja näitä ei-toivottuja ei voida mitenkään sijoittaa hyviin ja rakastaviin koteihin!
Ei-toivottua lasta odottava ja pahoissa ongelmissa oleva nainen joutuisi synnyttämään lapsen ja kohtelisi sitä kaltoin. Hänellä ei ole rohkeutta ja taitoa ottaa yhteyttä sossuun ja antaa lapsi pois. Näitä tapauksia on niin paljon! Jos edes vaivautuisitte lukemaan lehtiä, niin tajuaisitte, miten moni vastasyntynytkin elää kurjissa oloissa!
Lapset viskataan vastaanottokoteihin ja sitten sijoitetaan perhekoteihin (jotka ovat monesti läpimätiä) tai laitoksiin.
Mutta onneksi sitä aborttia ei kuitenkaan tehty!
vastustaa) laki on muuttunut muutama vuosikymmen sitten, lasten ruumiillisen kurituksen salliminen ja homoseksuaalisuus on rikos. Joten miksi aborttilakikaan ei voisi kääntyä ympäri?
mielestäni Suomen aborttilakia saisi tiukentaa. Rajaksi tulisi laitta 12 viikkoa. Sitä myöhemmin ei saisi abortoida kuin äidin hengen tai sikiön "viallisuuden" takia. Tai muun tosi hyvän syyn takia. Nykyään abortin saa viikolle 20 saakka kunhan osaaa vaan selittää miten ei ole tarpeeksi valmis äidiksi, rahat loppu yms. Viikolla 19 sikiö voi olla about 25 cm pitkä! Liikkuu, potkii yms. ja suomen laki SALLII murhan. Sitä minä EN ymmärrä. Pari viikkoa päälle ja vauvan voisi jo pelastaa. Ja kyllä, jotkut käyttävät aborttia ehkäisykeinona. Sehän tulee halvemmaksikin mitä pillerit!
Raskaus on keskeytettävä niin aikaisessa vaiheessa kuin mahdollista.
Muun syyn kuin naisella olevan sairauden tai ruumiinvian vuoksi ei raskautta saa keskeyttää kahdennentoista raskausviikon jälkeen. (14.7.1978/564)
Terveydenhuollon oikeusturvakeskus voi kuitenkin, jollei nainen raskaaksi saatettaessa ollut täyttänyt seitsemäätoista vuotta tai jos siihen muuten on erityistä syytä, antaa luvan raskauden keskeyttämiseen myöhemminkin, ei kuitenkaan kahdennenkymmenennen raskausviikon jälkeen.
siinä tuhotaan eläviä sukusoluja.
ilmoittautua ottamaan vastaan vauvat kunhan kukaan ei tapa niitä. en näe MITÄÄN eroa tapanko sikiön, 5 vuotiaan vai 16 vuotiaan. kaikki on yhtä arvokkaita. joskus kun täällä joku on miettinyt aborttia olen ehdottanut että adobtoisin hänen lapsensa kunhan ei tapa, mutta ei käy, on liian raskasta kantaa sisällään 9 kk vauvaa. vittu että vituttaa nämä murhaajat. ja itse olen ollut hyvin nuorena tilanteessa jossa olen tullut vahinkoraskaaksi ja ei käynyt abortti mielessäkään, mikä oikeus minulla olisi ollut tappaa lapseni????
monelle abortin tehneelle onkin käynyt huonosti, lapsi kuollut kohtuun jo pitkälläkin raskaana ollessa jne. kyllä tulee mieleen että johtuikohan abortista.
runkkauskertaa ei toki voi sääliä ja siinä menetettyjä siittiöitä. selkeä raja menee siinä kun viikon päästä yhdynnästä munasolu hedelmöittyy. eli jälkiehkäisykin on mielestäni ok koska silloin ei ole vielä tapahtunut mitään, kuten ei muissakaan ehkäisyissä.
t: abortin vastustaja
siinä tuhotaan eläviä sukusoluja.
ilmoittautua ottamaan vastaan vauvat kunhan kukaan ei tapa niitä. en näe MITÄÄN eroa tapanko sikiön, 5 vuotiaan vai 16 vuotiaan. kaikki on yhtä arvokkaita. joskus kun täällä joku on miettinyt aborttia olen ehdottanut että adobtoisin hänen lapsensa kunhan ei tapa, mutta ei käy, on liian raskasta kantaa sisällään 9 kk vauvaa. vittu että vituttaa nämä murhaajat. ja itse olen ollut hyvin nuorena tilanteessa jossa olen tullut vahinkoraskaaksi ja ei käynyt abortti mielessäkään, mikä oikeus minulla olisi ollut tappaa lapseni???? monelle abortin tehneelle onkin käynyt huonosti, lapsi kuollut kohtuun jo pitkälläkin raskaana ollessa jne. kyllä tulee mieleen että johtuikohan abortista.
Niitäkin maailma tarvitsee ja mikä oikeus sulla on niitä murhata?
menee puoltoista miljoonaa vessasta alas. Eikö se häiritse ketään?
monelle abortin tehneelle onkin käynyt huonosti, lapsi kuollut kohtuun jo pitkälläkin raskaana ollessa jne. kyllä tulee mieleen että johtuikohan abortista.
Mites sitten kun on kaikki mennyt hyvin kolmessa raskaudessa ja tulleet jokainen ihan ensi yrittämällä?
ilmoittautua ottamaan vastaan vauvat kunhan kukaan ei tapa niitä. en näe MITÄÄN eroa tapanko sikiön, 5 vuotiaan vai 16 vuotiaan. kaikki on yhtä arvokkaita. joskus kun täällä joku on miettinyt aborttia olen ehdottanut että adobtoisin hänen lapsensa kunhan ei tapa, mutta ei käy, on liian raskasta kantaa sisällään 9 kk vauvaa. vittu että vituttaa nämä murhaajat. ja itse olen ollut hyvin nuorena tilanteessa jossa olen tullut vahinkoraskaaksi ja ei käynyt abortti mielessäkään, mikä oikeus minulla olisi ollut tappaa lapseni???? monelle abortin tehneelle onkin käynyt huonosti, lapsi kuollut kohtuun jo pitkälläkin raskaana ollessa jne. kyllä tulee mieleen että johtuikohan abortista.
täytyy sanoa etten kyllä tapa kärpästäkään, hämähäkitkin kannan parvekkeelle... eli mielestäni mulla ei ole oikeutta tappaa mitään elävää. muurahaisetkaan ei onneksi kuole jos päälle astuu jos ei kunnolla sullo.
täytyy sanoa etten kyllä tapa kärpästäkään, hämähäkitkin kannan parvekkeelle... eli mielestäni mulla ei ole oikeutta tappaa mitään elävää. muurahaisetkaan ei onneksi kuole jos päälle astuu jos ei kunnolla sullo.
vaan inhimillinen ihminen joka ei tapa toisia ihmisiä, eikä eläimiä. MINÄ siis en tapa, syön kyllä koska tapettu ne jo on jonkun muun toimesta. voisin syödä periaatteessa kuollutta sikiötäkin kun sehän on jo kuollut, ei sillä enää mitään tee.
ovat saaneet lapsen vaikka abortti on tehty!
Lapsettomuus voi sattua kaikkien kohdalle tai keskosena syntynyt!
Toistuvat abortit voivat aiheuttaa keskenmenoja kaavinnoista johtuvien kohtuun tulleiden muutosten takia.
Nykyisin varhaiset aborit tehdään lääkkeillä, joten sitä mekaanista toimenpidettä ei ole.
kantaa vauvaa sisällänsä, jota ei halua!
Tein -07 abortin ja jos en olisi sitä saanut, olisin tappanut itseni! Silloin 2 lastani olisivat jääneet äidittä.
Minulle puhkesi vaikea mt-sairaus ja olin sen takia psykiatrisessa hoidossa, en abortin takia vaan sen sairauden. Abortin tein sen sairauden vuoksi. Ja koska olin sairaalassa ja sain hyvää hoitoa, olin parempi äiti niille JO SYNTYNEILLE LAPSILLE!
kun sikiö on tarpeeksi kehittynyt voidakseen elää kohdun ulkopuolella. Vaikka nyt sitten teknologian avustamana.
Sekin raja vaihtelee yksilöllisesti ja koko ajan teknologian avulla selviää aiemmassa vaiheessa syntyneitä sikiöitä... Jos joku kaunis päivä ihmisen on mahdollista elää kohdun ulkopuolella missä vaiheessa raskautta tahansa, lakkaatko kannattamasta aborttia?
tapauksessa! Kaikille naisille kunnianosoitus maanpäällä ja heille toivon elämää vailla raiskauden pelkoa, vailla ehkäisyhuolia, vailla HIV:n pelkoa, vailla pelkoa, miten lapset selviävät. Kaikille oikeus ehkäistä, tehdä abortti, päättää,milloin haluavat seksiä, olla olematta ympärileikkauksen uhri, nauttia seksistä!
Sekin raja vaihtelee yksilöllisesti ja koko ajan teknologian avulla selviää aiemmassa vaiheessa syntyneitä sikiöitä... Jos joku kaunis päivä ihmisen on mahdollista elää kohdun ulkopuolella missä vaiheessa raskautta tahansa, lakkaatko kannattamasta aborttia?
abortit, joku niitä aina tekisi. En todellakaan tekisi lasta, joka kuvottaisi minua ja muistuttaisi kaikesta.
Joku, joka ei olis valmis äitiyteen, eikä haluaisi lasta, tappaisi sen synnyttyään. Se varmaan onkin mukavampi vaihtoehto.
Kannattaa teidän sikiöistä niin huoltapitävien menemään terapiaan puhumaan tästä pahasta olosta.