Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arg, naapurin ällö-äijä pilaa myös mun miehen!

Vierailija
14.08.2009 |

Naapurin vanhemman pariskunnan äijä on ollut koko kesän yksin kotona (eukko ilmeisesti mökillä) ja omien sanojensa mukaan ulkoruokinnassa - eli on grillannut ja kaljoitellut terassillaan koko kesän. Koko ajan naapuri on pyytämässä mun miestä seurakseen ja lähes joka päivä on mies sitten siellä istunut useita tunteja kaljapullon kera. Sama meno jatkuu nyt lomien jälkeen - melkein heti kotiuduttuaan mies katoaa naapuriin. Ennen mies joi saunakaljan per viikko. Mies perustelee käytöstään mm. sillä, että äijä on jonkin sortin rahamies ja miehen työpaikan asiakas jossain hankkeessa.

Ärsyttää myös, että miehen käytös on muuttunut sovinistiseen suuntaan: kotityöt on jäänyt ihan kokonaan ja minä olen vain nalkuttaja, jos kehtaan jostain (esim. jatkuva kaljoittelu) huomauttaa. Taitavat olla nämä asenteetn sieltä naapurin terassilta peräisin. Epäilen, että varsinkin isommalla äijäporukalla siellä lentävät tosi sovinistiset jutut. Ennen mies oli tosi ahkera (esim. rakensi meille omin käsin talon) ja antoi paljon aikaa lapsille.

Saisi naapurin eukko jo palata pistämään äijänsä kuriin! Toivottavasti on tosiaan mökillä eikä häipynyt kokonaan. Hermo menee muuten ennen "terassikauden" loppua!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijillä kummasti vaikuttaa tuo seura, mitenkä käyttäytyvät!

Vierailija
2/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota pullo kouraa ja jos vaan millään osaat niin röyhtäise kuuluvasti ja kysy grillattavista että eikö oo isompia makkaroita??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota pullo kouraa ja jos vaan millään osaat niin röyhtäise kuuluvasti ja kysy grillattavista että eikö oo isompia makkaroita??

Vierailija
4/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies muuttuu yhden ääliöäijän seurassa täysääliöksi. Mikähän siinäkin on? Ollaanko me naiset samanlaisia, siis muutummeko mekin toisenlaiseksi jossain tietyssä seurassa?

Vierailija
5/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi sinäkin jotain omia, tai yhteisiä menoja kun ukkosi tulee kotiin, ettei ehdi karata naapuriin. Toivottavasti illat kylmenevät pian...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän