Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talonrakentajat: miten kestätte kaiken sen neuvomisen?

Vierailija
14.08.2009 |

Talonrakennusprojekti on vasta alussa, mutta hermo menee. Joka ikisellä ihmisellä tuntuu olevan varastossa erittäin hyviä neuvoja kasakaupalla. Äitini on jo kerran suuttunut kun ei tehdä erillistä vessaa, vaan wc tulee pesuhuoneen yhteyteen... Samoin anoppi tuputtaa neuvoja lämmitysjärjestelmistä ja ilmansuunnista. Vähän aikaa sitten eräässä kahvilakeskustelussa tuli ilmi, että suunnittelemme talonrakennusta ja voi hyvää päivää kun siinä sitten kokemuksesta kerrottiin erinäisiä asioita...

Hyväähän ihmiset tarkoittaa, mutta itse ahdistun näistä neuvojen määrästä? Miten pystytte ohittamaan kaikkien kommentit?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyseessä sitten raksa, koiranpentu, vauva tai mikä tahansa "yleinen" asia, jossa on "aloittelija", neuvojia löytyy. Eikä neuvojan todellakaan tarvitse itse olla asiantuntija, riittää, että vävypoika seittemän vuotta sitten rakensi talon tai naapurin koiranpentu aikanaan oppi viikossa sisäsiistiksi ja serkun tyttö kyllä jo kolmekuisena söi kiinteitä :-)

Tätä suomalaista keskustelukulttuuriahan tämä. Itse oltava äänessä, vaikka toinen on se, jolle nyt kuuluu jotain. Ärsyttävää, varsinkin kun kaikille ei jaksais aina huomauttaa, että mun elämä, mun valinnat. Helpommalla pääsee, kun nyökyttelee vaan, että juujuu, kiitos vaan, pitääpä ottaa huomioon. Ja unohtaa sitten, jos ei neuvo itsestä järkevältä tunnu ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla