sukulaispoika, mielipiteitä
osaisiko joku täällä valottaa kuinka suuri riippuvuus äidistä on vielä "normaalia" ja milloin pitäisi hankkia ulkopuolista apua..
sukulaispoika 8v (täyttää pian 9) on todella äidissään kiinni ja jotenkin "lapsellinen". äitinsä kertoi että poika on koulussa välillä aivan ajatuksissaan ja kun opettaja oli kysynyt että mikä on niin poika oli vastannut että äitiä ajattelee. äiti oli jokin aikaa sitten muuttanut suhtautumistaan poikaa kohtaan niin että poika ei olisi jatkuvasti helmoissa niin poika oli vollottanut että "mulla ei oo enää äitiä". mielestäni kuulosti todella oudolta nämä jutut (nähtiin perheen kanssa lomalla). pojalla ei ilmeisesti ole kavereita koulussa tai naapurustossa, toinen sukulainen kertoi ettei heille edes saa tulla kavereita kylään paitsi synttäreille saa kutsua pari kaveria. kommentteja ?
Kommentit (8)
sukulaisnaisten kielenkannat laulaneet ja mielikuvitus laukannut! Missäs on oma elämäsi?
mielikuvitusta käyttää kun poika lässytti jatkuvasti vieressä. miten 9-vuotias voikin olla niin lapsellinen.
ap.
missä vieressä ? oltiin siis tämän toisen perheen kanssa samassa paikassa lomalla muutama päivä.
ap.
joka päivä kotona tarkastamassa kaveritilanteen jne.?
toki toki olen käynyt päivittäin tarkastamassa.
ap.
eli kenelläköhän tässä on oikeasti ongelmia?
Oma poika oli myös vähän sellanen helmassa roikkuja pitkän aikaa. Tokalle mennessä helpotti, itse otti sitä etäisyyttä ja se oli ihan hyvä juttu. Reipastu ja rohkaistu vuoden aikana kovasti.
Pojat taitaa olla enemmän äidin perään kuin tytöt, ei mun tyttö ainakaan koskaan ole ollut mussa niin kiinni kuin poika. Se on sellanen äidin poika vieläkin.
Ihanan vilpertti, mutta joka illalla könyää kainaloon ja kertoo miten kaunis mä olen :D
jos kavereiden tulonkin on kieltänyt. kyllä tuo aika sairaalta kuulostaa.