Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ärsytäkkin ihan vähän ainakin

Vierailija
14.08.2009 |

jos miehesi asioi jossain paikassa jossa on ihan tajuttoman kaunis nainen, me käytiin katsastamassa auto ja siinä tiskin takana oli minunkin mielestä tosi kaunis nainen ja tuntui tietävän autoistakin yhtä ja toista ja naureskellen juttelivat mieheni kans siinä.Vähän se nainen flirttaili mieheni kans.Minä istuin kun tatti siellä penkissä.Mieskin on sellanen että se nyt juttelee kaikkien kans.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se välillä vähän kirpasee.

Vierailija
2/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakaspalveluun joku niin tollasen ottaaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on kaunis nainen. Mut se vois ärsyttää, jos intoutuis sen kans flirttailemaan. Mut joo, en tiedä, ärsyttäiskö sekään.

Vierailija
4/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos just tollanen on sit vielä sullekkin tosi kiva ja ystävällinen.

Ja vaikka hakemalla hakis, niin ei keksisi mitään vikaa kyseisetä naisesta.

Vierailija
5/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan puhuisimme autossa tuon jälkeen, että olipa mukava ja kaunis nainen tuolla paikassa. Kyllä minäkin tykkään katsella kaunista, miksen tykkäisi?

Vierailija
6/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tajusin jossain vaiheessa, että tuo mieshän on valinnut mut vaimokseen ja vaikka mieheni onkin puheliata sorttia, niin pettämään hän ei rupea.

Vierailija
7/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti juteltais sen jälkeen, että olipa hot chick ja vielä mukavakin.

Ylipäänsä jutellaan tällaisista asioista ja se on ihan ok. Ainoa asia mistä en pääse yli on se, että mieheni naisihanne (siis ulkoisesti) on Virpi Kuitunen!!! Siinä ei kyllä maut mene yksiin...

Vierailija
8/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jopa bongailen miehelleni kadulta hyvännäköisiä naisia, ja mies tekee samaa, huutelee mua katsomaan jos telkkarissa joku upea uros. Toki ärsyttää jos joku miehelle flirttaa, mut ei mitenkään liikaa, sillä tiedän olevani kuitenkin parempi saalis kuin kukaan ko. naisista. ;)

Vierailija
9/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kauniin naisensa seurassa, niin ei ärsyttänyt niin paljoa, kuin jos olisi ollut rumemman seurassa.

T. Itseään myös kauniina pitävä.

Vierailija
10/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jonkun muunkin kuin minun mielestäni flirttailemisen arvoinen.

Vierailija
11/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhuisitteko jos olis ollu komea katsastusmies, että no olipas siellä oikein joka naisen unelma.Komea ja mukava.

Vierailija
12/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miestä myös jos minä innostun juttelemaan jonkun vähänkään komeamman miehen kanssa ;)

Vierailija
13/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olipa komea katsastusmies? Tottakai! Kyllähän hänellä on silmät päässä ja mitä sitä kieltämään, vaikka ei itse mikään George Clooney ole. Aina silloin tällöin jutellaan miesten ja naisten ulkonäöstä, karismasta jne. Se on kuitenkin ihan off meidän suhteesta. Emme me ole yhdessä ulkonäön takia, vaan koko paketin!

Vierailija
14/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ärsyttää, jos joku naisasiakaspalvelija - oli kaunis tai ei -on kiinnostunut palvelemaan vain miestäni eikä huomioi minua ollenkaan. Sellaista tapahtuu yllättävän usein.

Vierailija
15/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jonkun muunkin kuin minun mielestäni flirttailemisen arvoinen.

Onko sen kivuuden takana se, että saa itse omalle valinnalleen tukea tyyliin "olet kyllä valinnut ihan ok miehen. Ei sinun tarvitse sitä hävetä, kun kerran se kelpaa muillekin", vai? Vai se, että saa pönkitystä itsetunnolleen "Sinulla on jotain, mitä muutkin haluavat"?

Kai mä en siksi ymmärrä, että mun itsetunto ei ole omaisuudesta tai puolison edustavuudesta riippuvainen.

Vierailija
16/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä olis kyllä mellakka alkanu siinä vaiheessa kun sieltä katsastusasemalta olis lähdetty!

Vierailija
17/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mies on kauhean sosiaalinen. Moni nainen varmaan luulee, että se flirttaa, mutta se on vaan sen luonne jutella sillä tavalla.

Vierailija
18/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me myös juteltaisiin naisesta tyyliin, että olipa nätti nainen ja mukavakin :)... mäkin haluaisin tietää autoista paljon, mutta en ainakaan toistaiseksi ole saanut aikaiseksi opetella :)

Vierailija
19/19 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa viaton juttelu saa aikaan mellakan?!?

Olisko miehen pitänyt kieltäytyä asioimasta naisen kanssa? Ruveta mykäksi?

Haloo, ei tarvitse kaikkea ystävällisyyttä tulkita flirtiksi. Ei ainakaan sellaiseksi, jonka olisi tarkoitus johtaa yhtään mihinkään.

Itse juttelen miesten ja naisten kanssa ihan yhtä lailla. Varmaan sitten siitäkin tulee perheriita kun sanoin aamulla yhdelle lastaan kouluun saattaneelle tutulle miehelle, että lähde säkin kahville kun ollaan muutkin "äidit" menossa! Musta olisi ollut epäkohteliasta olla pyytämättä miestä kun siinä porukalla juteltiin, että mennäänkö juomaan kahvit.