Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En käsitä kuppikoko taulukoita (rintaliivit)

Vierailija
13.08.2009 |

Jos mittaan rinnan ympäryksen sekä rinnan päältä ja sen erotuksen mukaan katson kuppikokoni on tulos B. Jep jep. Rinnat on toki pienentyneet ja nykyisin H&M liivit kokoa 85D mahtuu, mutta en ole teinivuosien jälkeen mahtunut B kuppiin.

Olen aikaisemminkin huomannut tämän ja tänään kokeilin http://www.alusasukauppa.fi/mittataulukko.php taulukon mukaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen päältä otettava mitta pitäisi mitata kun päällä on hyvinistuvat liivit. Jos on päällä esim rintoja litistävät liivit, mitta voi ollakin liian pieni. Tai ilman liivejä, tissit roikkuu ;)

Vierailija
2/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivittömyys saattaakin olla osa syy ja toinen voi tosiaan olla että kaava ei mun rinnoille sovi. :) Mulla on enemmin leveät kuin korkeat rinnat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivittömyys saattaakin olla osa syy

Harvalla on sellaiset tinnat, että ympärys rinnan päältä ilman liivejä on sama kuin liiveillä! lähinnä vain pienet ja pystyt.

Vierailija
4/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli erotusmitta on paljaan rinnan päältä pieni, mutta kun rinta "kootaan" liivillä, tilavuutta onkin niin paljon, ettei se mahdu pieneen kuppiin. Useimmillahan asia on näin.

Vierailija
5/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rinta "kootaan" liivillä, tilavuutta onkin niin paljon, ettei se mahdu pieneen kuppiin. Useimmillahan asia on näin.

Kauan sulloin itseni a-kupin liiveihin, kun mittataulukon mukaan olin pieni a tai iso aa. Lopulta tajusin, että olen oikeasti pieni b!

Johan passaa rintsikat aivan eri lailla kuin ennen.

Sama juttu käynyt monilla tuntemillani. Ihan vasta yksi kaverinikin kertoi, että oli aina luullut olevansa A, mutta olikin todellisuudessa C.