Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon luullut et laihduttaja saa syödä mielinmäärin vesimelonia eli tyyliin

Vierailija
13.08.2009 |

1/3 isosta melonista kerralla. (tykkään siitä tosi paljon;) Mutta mitäs tarkoittaa kun katsoin vesimelonin kalorit jostain nettisivulta, niin siellä oli et 13 kaloria/siivu?? Mikä ihmeen siivu? Jos se on sellainen sentin paksuinen niin pahasti on menny metsään mun laihis:P

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vesimelonista enkä ole huomannut minkäänlaista sokeriongelmaa. Paistelin uunissa bro... ohutleikkeitä ja laiskuuttani en viitsiny keitellä riisii tai perunoi vaan pilkoin melkoisen kasan melonii lautaselle sotkin raejuuston sekaan pikkasen aurajuustomurui ja muutaman tipan sitruunaa mauks ja broiskuu viereen maistupa hyvälle. kun yksineläjänä ei tarvi kysyy muita mielipiteitä niin söin tätä menyytä  3 p:nä yhtenä ateriana toisena lämpösenä kasvissosekeittoja (ite tehtyjä). Yks aamu hyppäsin vaa´alle ja huomasin pari kiloo oli kadonnu jonekkii  vaikka olin pikkasen herkutellukkii. Nii et meloni ei lihota isoissakaan määrissä, puputelkaa ihan rauhassa  siinä on tosi paljon elimistölle hyödyllisii hivenii ja vitamiinii.

8

Vierailija
22/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 kcal/100g ei ole paljon. Sitäpaitsi mun sipsipussissa on 540 kcal/100g js lsihdun kyllä dilti jos en paljon muuta syö tämän lisäksi (200g pussi). Melonia saa kyllä vetää aika paljon. Siitähän se nyt on kiinni, että mitä syö sen lisäksi. Keräkaalissakin on finelin mukaan 28 kcal/100g.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosiis äsken söin kokonaisen vähän vajaa 2000g (eli keskikokoisen?)melonin 45minuutin sissään ja ajattelin et sitä vois syyä nii paljo ku maha vettää :D oli viisasta kahtoa kalorit vasta jälkeenpäin :DD

Vierailija
24/24 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tarvitse hedelmien fruktoosia, joka muuten nostaa verensokerit kattoon nopeammin kuin pöytäsokeri!

Mistähän lienee syntynyt se harhakäsitys, että hedelmien sokeri olisi lähinnä fruktoosia? Vesimelonissa noin puolet on fruktoosia, loput sakkaroosia ja glukoosia. Muutenkin hedelmistä puhuminen yhtenä kategoriana tällaisen suhteen on typerää, kun ei niissä ole mitenkään samoja määriä ja samoissa suhteissa sokereita. Esimerkiksi appelsiinin sokerista vain neljännes on fruktoosia ja aprikoosissa kymmenesosa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän