Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Alakouluikäisten vanhemmat!
17.09.2009 |
Jos lapsesi kouluun tulisi opiskelijoita pitämään "esityksiä/oppitunteja" erilaisista tunteista, millaisia tunteita toivoisit heidän käsittelevän? Esim. viha, pelko, kateus, rakkaus, ilo...
Kommentit (2)
mutta tässä muutamia: pelko, kateus, reiluus, rehellisyys, ilo, onnellisuus,
t. alakouluikäisten lasten äiti + alakouluikäisiä opettava ope
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Rakkaus myös on varmaan vaikea monen ymmärtää.