Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä täytän tänään 30v.!!! :))
Kommentit (6)
Onnea vaan valitsemallesi tielle ;)
Mä täytin 6 viikkoa sitten:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten aiot juhlia? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun itsellä sama koitos edessä parin kk:n päästä:)
Kolmasosahan sitä vasta on mennyt.
elämä puolivälissä..
Joo -vanha,huumorintajuton harakka olen jo!;)
Juhlistan viikonloppuna kotosalla ystävien kesken.. Hyvää ruokaa, juomaa, seuraa ja musiikkia..Ruoka, juoma, ja seura valittu, mutta musiikin kasaaminen vielä edessä..
Miten aiot juhlia? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun itsellä sama koitos edessä parin kk:n päästä:)
Alue: Aihe vapaa
Toivottavasti vietät kivan päivän.
t. 40v