Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehokas deodorantti

Vierailija
12.08.2009 |

hienhajun ehkäisemiseen? Käytän absolut torria, joka ehkäisee kainaloiden ylettömän kostumisen, mutta silti hajua tarttuu paitoihin. Vaikka huolehdin hygienistakin hyvin. Onko mitään vinkkejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida muut käyttää dödöjä :-(

Vierailija
2/7 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pitää aamusta iltaan vaikka kesäkuumalla hikoilee. Toinen hyvä vinkki on juoda paljon vettä jolloin hien hajutkin tislaantuu ja vaikka hikoilee niin se ei haise niin voimakkaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienhajun ehkäisyyn. Ei ole toimineet muut apteekistakaan ostetut ns. pitkävaikutteisiksi mainostetut kunnolla.

Vierailija
4/7 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen hajuun tosiaan etsin. Lisää vinkkejä?

Vierailija
5/7 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkoholitonta.

Mun ongelmat katosivat ilmaan kun kaverini piti Oriflame meikkikutsut. Sieltä ostin kahta eri antiperspiranttia. Kummatkin tehosivat yhtä hyvin. Siitä lähtien olen tilannut tältä edustajalta dödöt ja yksikään pusero ei ole enää haissut hielle!

Katso netistä lähin oriflame myyjä ja koita. Kannattaa.

Vierailija
6/7 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

deudoranttien vaihtelu. Yleensä vaihdan pullon loputtua mutta joskus täytyy vaihtaa jo keskenkin. Minulla toimivia ovat olleet Urtikram (ainakin ihan Prismassa), Mitchum (samoin Prismasta olen ostanut) ja Dove Invisible Dry (pitäisi olla black dress friendly, mutta kyllä minulla jälkiä jää :( ). Useimmat tavalliset kauppadeudorantit eivät ole pitäneet mutta hajuvesien kanssa samaa tuoksua olevista on aiemmin ollut hyviä kokemuksia myös.

Vierailija
7/7 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari lycraa sisältävää T-paitaa, joihin on jäänyt hien hajua, eikä se lähde pois pesussakaan. tai oikeastaan pesun jälkeen paita tuoksuu raikkaalle, mutta heti puolen päivän jälkeen alkaa taas haista. Ja muiden paitojen kanssa tällaista ongelmaa ei ole.

tarkistapa siis myös paitatilanteesi!

ja tosiaan, deodorantit vain koettaa peittää hajua (yleensä siinä onnistumatta), antiperspirantit ovat ainakin minulla ainoa vaihtoehto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme