Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan kissoja

Vierailija
11.08.2009 |

Ai että mä vihaan niitä mouruavia kiimaperseitä!

Minne voi soittaa että tulkaa hakeen pois. nyt se on mulla vessassa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistajia. Minulla on oma tontti jota maksoin monta vuotta. Joka vuosi maksan myös kiinteistöveroa. Meillä on ihana ja suloinen koiranpentu joka omassa pihassa joutui kissan hyökkäyksen kohteeksi.

Lapsuudesta muistin vanhan kikan. Otin henkarista sen putken ja teippasin toiseen päähän kumihanskan sormen. Nyt ammuskelen noita katteja (kulkevat pihallani) kuivatuilla herneillä :))))

Vierailija
22/28 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut kissa on paras kissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on tosin sen kissan vika kun se ei omaan kotiinsa pääse...kosta vaan sille kosta...kissahan on vain kissanvaistolla elävä eläin eikä mikään lakia tunteva ihminen...

Vierailija
24/28 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksiä pahimpia omakotitaloalueiden piinoja. Eivät viitsi kuljettaa kissaansa tarpeillaan, vaan laskevat ovesta ruikkimaan ja sontimaan naapureiden pihoille, hiekkalaatikoille ja kukkapenkkeihin.

Ja kyllä, tämäkin on nähty: Olen eliminoinut kaiken irtohiekan laatoittamalla tai laittamalla nurmikoksi, niin eiköhän löydy ainoasta kukkapenkin vapaasta multaisesta paikasta kissanpökäleitä! ARRRGHH! Käy siinä sitten kukkasipuleita kaivelemaan kissanpaskaan!

Vierailija
25/28 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kai sulla on käsineet kädessä ja joku lapio kourassa? Mutta, olen samaa mieltä siitä, että jotkut kissanomistajat ovat kyllä todella välinpitämättömiä, jo sen takia että kissalla on tosi paljon vaaroja tuolla ulkona vapaana juostessaan. En tajua miksi se kissa pitää päästää vapaaksi!

Vierailija
26/28 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukuttakaa vapaat kissat. Sit ajat loukku mukana lähimmälle purolle tai jos on iso sadevesisaavi täynnä vettä, sinne vaan viideksi minuutiksi loukun kera. Siistiä ja hiljaista. En käsitä miksi kaavoitusalueella pidetää noita vapaana.

Vierailija
27/28 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan koiria. Naapurin rakki räksyttää taas.

Vierailija
28/28 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakiväärillä vaan täräyttää jos kissat tontilla juoksee paskoo. Juosten et niitä kiinni saa ja jos loukkoa ei ole käytettävissä ostaa flash paste jyrsijämyrkkyä ja kumihanskoilla käärii kissan kulkureitille muutaman jauhelihapallon.