Vihaan kissoja
Ai että mä vihaan niitä mouruavia kiimaperseitä!
Minne voi soittaa että tulkaa hakeen pois. nyt se on mulla vessassa.
Kommentit (28)
meilläkin näkyi kissanomistajuus maisemassa. Takapiha TÄYNNÄ pötkäleitä, mihinkään ei voinut astua. Ja ihan nurmikkoa oli. Jos jossain näkyi siili, ne olivat aina jotain silmäpuolia raadeltuja raakkeja. Pihapuuhun pesinyt lintu menetti joka vuosi poikasensa. Joskus munat oli vain heitelty maahan mutta yksi kaunis vuosi etupiha oli koristeltu lintuvauvojen palasilla. Talvella ne lämmittivät läskiperseitään autojen konepellillä.
Kissa ei ole mikään kotieläin vaan villipeto. Kun päästätte ne vapaalle jalalle, laskette ympäristöön saalistajan ja tuholaisen.
Hiljaa. Rakit ne haittapesäkkeitä on, kun räkyttävät naapurissa päivät yöt. Itse olenkin sinua ylempiarvoinen, etten käy hyökkäykseen piskiä kohti.
naapuruston kissat juoksee vapaana ja kusee kaikki tuulettumassa olevat vaatteet, matot jne. Tunkevat sisään eikä niitä saa ulos. Äiti on laittanut koiransa kuljetuskoppiin ja kuskannut pieneläinklinikalle.
Mun mummi ehdotti, että laittaa silakan sisään 2 diapamia, niin pääsee kissoista nopeasti, kivuttomasti ja lopullisesti eroon.
Onkohan itse tehnyt niin ja syökö se hirviö vielä pamejakin? Hirviömummot on pahinta!
Joskus naapurin kissa tulee käymään. Annankin tulla. Heti kun sen seura alkaa kyllästyttämään, houkuttelen sen pihalle narunpätkällä. Kissat kun tykkää juosta narujen perässä. Sinä päivänä kun tuo lakkaa toimimasta, laitan paksummat hanskat käteen ja nostan kissan pihalle.
naapuruston kissat juoksee vapaana ja kusee kaikki tuulettumassa olevat vaatteet, matot jne. Tunkevat sisään eikä niitä saa ulos. Äiti on laittanut koiransa kuljetuskoppiin ja kuskannut pieneläinklinikalle.
Mun mummi ehdotti, että laittaa silakan sisään 2 diapamia, niin pääsee kissoista nopeasti, kivuttomasti ja lopullisesti eroon.
Tommosia ihmissaastoja ei tämä maailma enempää kaipaa.
Muistathan myös, että mätänevän sukulaisraatosi ehdotus on lainvastainen.
meilläkin näkyi kissanomistajuus maisemassa. Takapiha TÄYNNÄ pötkäleitä, mihinkään ei voinut astua. Ja ihan nurmikkoa oli. Jos jossain näkyi siili, ne olivat aina jotain silmäpuolia raadeltuja raakkeja. Pihapuuhun pesinyt lintu menetti joka vuosi poikasensa. Joskus munat oli vain heitelty maahan mutta yksi kaunis vuosi etupiha oli koristeltu lintuvauvojen palasilla. Talvella ne lämmittivät läskiperseitään autojen konepellillä.
Kissa ei ole mikään kotieläin vaan villipeto. Kun päästätte ne vapaalle jalalle, laskette ympäristöön saalistajan ja tuholaisen.
ei niinkään kissan
Kissat on viisaita lemmikkejä.. Ensinnäkin mun kissa tulee aina herättää mut maukumalla tiettyyn aikaan. Esim tiistaina kaheksalta ja keskiviikkona seittemältä. Mun kissa myös kattoo kelloa illalla että milloin on nukkumis aika. Et repikää siitä
Oottepa te ilkeetä porukkaa kissoja kohtaan. Häpeäisitte! Koirat ne vasta ärsyttääkin kun yöt ja päivät vaan haukkuu siellä ulkona..
Tuli takaovesta sisälle ja kusi sohvalle kun yritin ottaa sitä kiinni.
sinne on voinnut tulla ilmoituksia kadonneesta kissasta tai sitten se saa uuden kodin
että tuleeko enään tänää mutta voisit ainakin soittaa sinne. kissan halpis ruoka purkki ei maksa kun vajaan 1 euron että olisi edes jotain syötävää
Et sä sitä varmaan ihan täysillä vihaa jos annat olla kotonasi ja ajattelit vielä ruokkiakin :)
Teet hyvän teon jos soitat!
Koiranpennut ei oo sulosia.