Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka pidätte alapäätä posliinina niin..

Vierailija
11.08.2009 |

miten teette sen ja kuinka usein?

Itse vetäsin alapään paljaaksi ensimmäistä kertaa elämässä ihan vaan kokeilumielessä. Oli vaan tarkotus siistiä reunoja jotka kasvaa reisiin.

Mulla on sen verran röpelöinen alapää että en saa sitä aivan kaljuksi. Inhottavia sänkiä jäi jotka kutisevat.

Mies kyllä tykkäsi:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muualta sheivaan suihkussa, käytän kosteusvoiteellista suihkusaippuaa ja Giletten Venusta. Vähän fiiliksen ja kiireen mukaan, joskus voi menää parikin viikkoa ja joskus tulee ajeltua parin päivän välein.

Eihän sitä kovin helposti täysin sileäksi saa, varmaan anatoimiastakin kiinni. Mutta isommat pinnat saa kyllä kivan karvattomiksi ja jos johonkin klitoriksen yläpuolelle jää pikku tupsu vaon pohjalle, se tuskin on kovin massiivinen virhe ;)

Sönki kyllä kutisee, jos ei aja säännöllisesti tai jos on tylsempi terä. Satunnaiseen kutinaan auttaa kortisoni, jatkuvaan käyttöön en suosittele.

Vierailija
2/10 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ekoilla kerroilla minullekin tuli punaista näppyä ja iho ärsytystä.

Sitten opin oikeanlaisen tekniikan, eli pitää olla kunnon sheivausgeeli, itse käytän gilleten sensitive skin geeliä, vettä lisäksi että terä liukuu pehmeästi.

Sheivauksen hoidan venuksella tai soleil käsihöylällä.

Ja painaa ei kannata yhtään vaan siis toisella kädelle vähän venyttää ihoa sileeksi, kunnon liukaste ja kevyseti terävällä terällä

Ihan sileäksi lähtee ja mitään iho ärsytystä ei ole ollut alun jälkeen.

Kutinatkin loppuneet kokonaan, ihokin tottuu sheivaukseen.

Muutaman 1-2 kertaa viikossa ajelen suihkun yhteydessä. Aikaa menee puolminsaa kun on jo rutiinina.

Nyt raskaana ollessa vähän haasteellista kun ei näe vaan ihan sokkona ajelee. mies kyllä luvannut auttaa mutta ainakin toistaiseksi ole onnistunut itse ja siis ihan loppuraskautta mennään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ekoilla kerroilla minullekin tuli punaista näppyä ja iho ärsytystä. Sitten opin oikeanlaisen tekniikan, eli pitää olla kunnon sheivausgeeli, itse käytän gilleten sensitive skin geeliä, vettä lisäksi että terä liukuu pehmeästi. Sheivauksen hoidan venuksella tai soleil käsihöylällä. Ja painaa ei kannata yhtään vaan siis toisella kädelle vähän venyttää ihoa sileeksi, kunnon liukaste ja kevyseti terävällä terällä Ihan sileäksi lähtee ja mitään iho ärsytystä ei ole ollut alun jälkeen. Kutinatkin loppuneet kokonaan, ihokin tottuu sheivaukseen. Muutaman 1-2 kertaa viikossa ajelen suihkun yhteydessä. Aikaa menee puolminsaa kun on jo rutiinina. Nyt raskaana ollessa vähän haasteellista kun ei näe vaan ihan sokkona ajelee. mies kyllä luvannut auttaa mutta ainakin toistaiseksi ole onnistunut itse ja siis ihan loppuraskautta mennään

Ihan samoilla keinoin täälläkin.

Vierailija
4/10 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä jätän pienen kolmion eteen. ajelen venus breezellä suihkun alla.

Mutta mulla tulee tosi useasti kutisevia, punaisia näppyjä. miten niiltä sitten voisi välttyä?? vinkkejä.

Luin joskus aiemmin tältä palstalta että apteekista ostettu sinkkivoide auttaa sheivausnäppyihin. Kokeilin sitä itse ja toimii. Voide on vaan tosi tököttiä joten paikat näyttää rasvauksen jälkeen aina valkoisilta. Eli ajelun jälkeen sinkkivoidetta iholle niin ei pitäs tulla näppyjä.

Vierailija
5/10 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänki kutittaa niin helvetisti ja iho ärtyy. Käveleminen on tuskaa. Oon kaks kertaa kokeillut, ja ei toimi mulle! En ymmärrä miten jengi kestää sen sängen, nostan hattua teille. Meikä siistii epiloimalla, ei sekään kivaa oo, mutta voittaa sängen 6-0.

Vierailija
6/10 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä jätän pienen kolmion eteen. ajelen venus breezellä suihkun alla.

Mutta mulla tulee tosi useasti kutisevia, punaisia näppyjä. miten niiltä sitten voisi välttyä?? vinkkejä.

Vierailija
7/10 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla puolilla ja niitä ei meinaa saada millää pois. Mä ajattelin kans että jos kasvattais eteen pienen kolmion tai pitäis kiitorataa mutta kriittiset alueet yrittäisin pitää kaljuna.

Onko joku käyttänyt karvanpoistogeeliä?

toimiiko se?

Mä sheivasin ihan tavallisen nestemäisen saippuan kanssa ja ei jäänyt mitään näppyjä. silleen olen ajellut muualtakin. sääristä ja kainaloista.

-ap-

Vierailija
8/10 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä alempaa häpyhuulien ja klitan alueelta sheivaan vaahdon kanssa n. 2 pv välein. Ylempää epilaattorilla ja pinseteillä 2 viikon välein. Olen tottunut jo vuosien ajan ottamaan kaikki pois. Iho oireita ei ole ollut, mutta välineet pitää olla ehdottoman puhtaat, kuten ihokin. Nyt raskauden aikana mies hoitaa asian.

Vierailija
9/10 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten teette sen ja kuinka usein? Itse vetäsin alapään paljaaksi ensimmäistä kertaa elämässä ihan vaan kokeilumielessä. Oli vaan tarkotus siistiä reunoja jotka kasvaa reisiin. Mulla on sen verran röpelöinen alapää että en saa sitä aivan kaljuksi. Inhottavia sänkiä jäi jotka kutisevat. Mies kyllä tykkäsi:)

Käyn 4-5 viikon välein kosmetologillani alapäänvahauksessa. Se tehdään nykyisin sokerointi-menetelmällä egyptiläiseen tapaan.

Karvat tosiaan pysyvät poissa kuukauden ajan ja iho on aina kunnossa. Talvisin pyydän jättämään minimaalisen tupsun, mutta näin kesäisin kaikki vaan pois.

Vierailija
10/10 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän