G: Mitä liikuntaa harrastat? Oletko tyytyväinen vartaloosi?
Kommentit (16)
Olen tyytyväinen ihan. Nyt kesällä tuli treenattua tosi paljon. Esim. kädet olen saanut tosi kiinteiksi. MUTTA meinasin pudota, kun kävin tänään puntarissa. Painan ihan järkyttävän paljon. Ehkä se on sitten se lihas kun painaa. Kun samat vaatteet päällä kuin ennekin, mutta tosiaan paljon kiinteämpi keho...
hyötyliikunta,sulkapallo... vähän vaihtelee kausittain. Olen tullut paljon itsevarmemmaksi urheilun myötä, vaikka olen edelleen ihan normi painoinen ja näköinen, en mikään kaunotar,mutta osaan arvostaa nyt kroppaani.
Lisäksi käyn erilaisissa jumpissa ja salilla sillon ku kerkeen - joinaki viikkoina kolme-neljäki kertaa, joinaki viikkoina en ollenkaan. Nyt tänä syksynä aloitan taas tanssiharrastuksen, näillä näkymin sitä tulee olemaan yhteensä 3h viikossa eli kolme eri kertaa.
Ihan täysin en ole vielä tyytyväinen kroppaani, muutamia kiloja ja senttejä on vielä matkaa siihen minkä kokoinen ja näköinen olin ennen kolmatta raskautta. Synnytyksestä tosin on jo yli vuosi, mutta en oo pitäny mitään hurjaa hoppua. ;)
Mitat tällä hetkellä 163cm ja 61kg.
Pyrin liikkumaan ainakn 4-5 kertaa viikossa. En ole täysin tyytyväinen.
ts. tankoakrobatiaa, kansankielellä tankotanssia. En kyllä juuri tanssi, vaan keskityn siihen akrobaattiseen puoleen. Lisäksi käyn kävelyllä silloin tällöin, liikuntakertoja 1-4 vkossa. Erittäin tyytyväinen olen kroppaani :)
kotijumppaa, kuntopyöräilyä, tanssia
Mitat 164 ja 53 ja ihan tyytväinen olen.
4 kertaa viikossa suunnilleen. En ole tyytyväinen vartalooni. Mitat 162 ja 56 :(
- syksystä kevääseen lentopalloa 0-3 krt/vko, aivan liian vähän (voisin pelata päivittäin...)
- vuoden ympäri kuntosalia harvakseltaan, 0-2 krt/vko
- keväästä syksyyn hölkkälenkkejä harvakseltaan
- kävelylenkkejä harvakseltaan
- kotijumppaa ja kuntopyörän poljentaa noin kerran viikossa
Enkä ole yhtään tyytyväinen kroppaani. Läskistä pitäis saada pois 3 kg, sitten olisin tyytyväinen painoon. Ja kiinteytystä reilusti joka puolelle!
terkuin entinen aktiiviliikkuja, nykyinen puolilöllö
Olen erittäin tyytyväinen vartalooni ja sinut itseni kanssa.
olen melko tyytyväinen kroppaani, painoa 50kg ja pituutta 162cm. Vatsaa pitäisi treenata tiukemmaksi.
ylipainoa 15 kg, en ole tyytyväinen
käyn salilla 2x/viikko, teen fyysisiä töitä kotona (remontti, piha) ja ulkoilen jonkun verran.
177/68 ja ihan ok, vaikka mahamakkarat joskus tuskastuttavat. Muuten olen tyytyväinen kokooni ja mittasuhteisiini, olen pitkäraajainen tiimalasi.
läskistä päärynävartalosta on tullut tiukka x-kroppa. Salin lisäksi teen vaihtelevasti aerobista liikuntaa: kävelyä, fillarointia, stepperiä
olen tyytyväinen..vaikka vatsa pömpöttääkin.
vesijumppaa ja vesijuoksua, säännöllisen epäsäännöllisesti. Enkä ole tyytyväinen vartalooni, kymmenen kiloa pitäisi saada pois...
olen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. hyvä olo on tärkeintä. tämän olen oppinut erityisesti joogan kautta. olen sellainen tavallisen näköinen ja kokoinen. ihan mukiinmenevä:)