en ole 1,5 viikkoon laihtunut yhtään vaikka syön toosi vähän
Kommentit (7)
Esimerkki päivä? Liian vähän syöminenkään ei ole hyvästä ,pitä syödä tarpeeksi ja oikein. Mutta kyllä 1½ viikkoa kestää syödä tosi vähänkin ja painon pitäisi pudota jumiminen tulee kyllä jossain vaiheessa sillä liian vähäisellä syömisellä.
ap
mulla oli kans yks viikko että kiloakaan ei lähteny ja aloin huolestua mutta sitten kun mittailin senttejä niin olin kuitenkin pienentynyt, no tämä on melko ymmärrettävääkin kun laihdutan salitreenillä,eikkä oli sit lihakset kasvanu sen verran ettei näkyny puntarissa.
Pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa, mutta jos syö liian vähän niin silloinkaan ei laihdu.
Liikunta on tehokkain konsti. Syöt kevyesti, mutta kuitenkin syöt niin että jaksat ja liikut PALJON!
kun tarkkailen kunnolla syömisiä ja olen alkanut liikkumaan enemmän. Pakko saada pois 10 kiloa tammikuun mennessä kun lähdetään Thaimaaseen silloin. Olen nyt esim viime viikon
la: spinning
su: bodypump
tii: 30min stepperi + sali
ke: 7 kilsan kävely
su: 7 kilsan kävely
maa (tänään): spinning 30min + bodypump 45min
en ole syönyt karkkia, keksejä tms, hieman jätskiä kylläkin. Tänään esim
aamupala: herbalifeshake
välipala: 2 ruisleipäpalaa, kalkkunaa, juustoa ja tomaattia, lasillinen maitoa
päivällinen: 2 pottua, 2 lihapullaa, sienikastiketta, tomaattimozzarellasalaattia, maitoa.
Tsempataan... jooko?
väh. 3 litraa päivässä, se huuhtoo laihdutuksen aktiiviseksi!
Esimerkki päivä?
Liian vähän syöminenkään ei ole hyvästä ,pitä syödä tarpeeksi ja oikein.
Mutta kyllä 1½ viikkoa kestää syödä tosi vähänkin ja painon pitäisi pudota jumiminen tulee kyllä jossain vaiheessa sillä liian vähäisellä syömisellä.