Juoksuhaasteen 2. viikko alkaa
Eipä ollut kukaan vielä ehtinyt aloitaa, joten mitäpä sitten uuden pinon pistän pystyyn. Mukana tällä hetkellä on seuraavat (kopsasin listan edellisen ketjun aloituksesta, oli ilmeisen ajantasainen):
massukka
viirailia
rapakunto
Navettahuivi
laakli
mustikka
viivi09
Aava
Kerttuli
OtaMut
lilliputti
Mahareppu
Almeea
Ronjamanteli
miru
Paritonsukka2
tupujatoivo
malvina
pikkuemäntä
hilperina
Jos joku puuttuu niin lisätään :)
Eilen kyllä meinas taas jäädä juoksut väliin. Mutta vatunpoiminnan lomassa sain kuitenkin kipastua lenkin ja oli kyllä taas niin mukavaa!
Tsemppiä kaikille ja yritetään pysyä kaikki mukana!
Mustikka
Kommentit (29)
etenkin juoksun aloittamisessa. Ekat 4 min meni tosi keveesti. Toiset neljä ei sitten enää niin keveesti.. puin päälleni kyllä ihan liikaa ja sekin varmasti uuvutti.
Olettekos muuten huomanneet sitä hyvää oloa, joka tulee lenkin jälkeen? Ei ihan heti, mutta sitten hetken päästä.
Uskomattomalta tuntuu edelleen että joskus jaksaisi 10km juosta, mutta 2,5km ei tunnu mahdottomalta enää.
Askel kerrallaan, hyvä me!
Aava
Sain sitte flunssan eli jäissä on juoksut.. Töissä tulee sentään askeleita reippaasti, mutta sielläkin piti raput alkuviikosta vaihtaa hissiin, kun meinas henki loppua ja sydän tuntu kurkus.
Paranemaan päin tuntuis nyt olevan onneks ja huomen aamusta aattelinkin käydä, vaikka 30 min reippaalla kävelyllä!
Hienosti tuntuu teillä muilla sentään menevän! On vaan kiva homma saada teidät sitte kiinni... =)
ja huomenna vapaapäivä. Perjantai oli ainoa päivä mikä otti oikein koville, mutta tänään kävelyt meni kyllä taas mallikaasti. Ja tytär on pysynyt matkassa.
Meillä on ollut vaikea viikko, mulle tuli keskenmeno. Ei paljon juoksemiset kiinnostaneet, ja kun vertakin tuli kun härän kurkusta niin olokin on ollut hieman hutera välillä. Mutta crosstrainerilla olen jonkin verran "juossut" täällä kotosalla, sitä Porin ohjelmaa mukaellen.
Ensi viikolla yritän palata ruotuun oikein kunnolla!
toisinaan joskus liiankin kovasti. Pahoitteluni ja halit Parittomallesukalle! :(
Ostin sitten uudet lenkkarit 9 viikkoa etuajassa, huoh, nyt on kyllä sitten ihan pakko jaksaa juosta hamaan tulevaisuuteen asti. Sen verran tyyriitä on nuo kengät.
Parittomalle sukalle suuren suuri lohtuhali! On se elämä välillä kurjaa. Mulla on ollut ennen lapsia 2 keskenmenoa ja ne kyllä otti aika tiukille. Voimia sulle!
Ajatella me on jo 2 viikkoa juostu :D Ollaan me kyllä reippaita.
Pysytään kaikki mukana :)
Mustikka
Sen verran olen soveltanut ohjelmaa itselleni paremmin sopivaksi, että noudatan muuten Porin ohjelmaa, mutta juoksupäivinä teen juoksemiset kuntoplussan 5km:n ohjelman mukaan. Tiukkaa on tehneet nekin tällä viikolla! Mulle sopii parhaiten, että joka päivälle on "määrätty" mitä pitää tehdä, mutta hieman löysemmän juoksutahdin avulla jaksan noudattaa ohjelmaa ehkä vielä ensi viikollakin :)
Minäkin satsasin uusiin juoksulenkkareihin, joten nyt ainakin on pakko jatkaa. Vähän jänskättää, sillä tänään on viimeinen lomapäivä, että miten ne juoksut maistuu työpäivän jälkeen. Tsemppiä meille kaikille ens viikkoon!
olen pahoillani puolestasi:(
Kaiken ikävän keskellä on hienoa, että sinulta löytyy tarmoa vielä crossarille. Tsemppiä jatkoon!
Sykemittarista oli kyselty; minä tilasin Kuntoplus lehden ja toivottavasti saan tilaajalahjaksi luvatun sykemittarin sitä kautta:)
http://www.bonniershop.fi/cm/1.3822?media=ifo&ms=true&product=IFO
Onko muilla ollut lihassärkyä? Minulla on varmaan neljättä päivää pientä jalkasärkyä. Olen ohjelman lisäksi kävellyt ja pyöräillyt, joten lihakset ovat varmaan kovilla, toisaalta aloitin laihiksen samoihin aikoihin enkä ole varma, syönkö oikein? Olen alusta lähtien yrittänyt venytellä kunnolla, mutta mistä sitä tietää onko sekään mennyt oikein:)
urheiluliikkeistä. Luulisin.
Älä nyt vaan Massukka luovuta. Kohta jo 2 viikkoa takana! Käyttekö te miehen kanssa yhdessä tai miten? Meinaan vaan, että jos mies menee lujempaa niin tulee itsekin varmaan juostua helposti liian lujaa ja sitten takkuaa. Vaikka onhan se tietenkin kiva jos on kirittäjä omasta takaa.
Kävin muuten ostamassa sen sykemittarin minäkin. Ihan jonku perusvehkeen. Pitää vielä opetella mitä ne kaikki napikat tekee.
Onhan tuo aika iso hyppäys jos ajatellaan, että viime viikolla aloitellaan 2 minsasta ja nyt jo käytännössä 8 minsaa peräjälkeen juostaan. Mutta kaippa se pitää jossain tuntuakin, että tehoaa kunnonkohotukseen.
Niinköhän vaan on naiset lopettaneet juoksemisen heti alkuunsa kun ei ole monista mitäään kuulunut?
Tsemppiä meille!