.:¨' * ' ¨(toivottomien) NELIAPILOIDEN viikot 33 ja 34 ¨' * ' ¨:.
Kommentit (68)
Kiitos tuhannesti mahtavista tsempityksistä, olette ihania. (tämän kirjoitan jo kolmatta kertaa, viestit vaan hävisi netin katketessa. Ja edelleen tippalinssissä tarkoitan sitä). Ootte antaneet todella tarpeellista tukea, teidän ansiosta jaksan paremmin! Mulla ei ole ketään kelle puhua tästä livenä.
Mansikkainen, ettei olisi kiinnittymisvuoto? Ainakin ajankohta kävis. Onko sulla ollu edellisissä raskauksissa?
Mimmuli, joko oot uudelleen testannu?
Nanille pidän peukkuja, josko tämä olisi nyt se the kierto!
ON: (ainahan mulla on ON)
Musta tuntuu et mies perääntyi rajusti, kun rakkauden huumassa jo lomalla tosiaan vähän lupaili. Pelästyi varmaan et rupeen innostuun... Joten ei pyyhettä kehään vielä, tää nainen ei luovuta. Nyt kun joka tapauksessa ei voisi alkaa yrittää. Mut tuntuu hyvältä kun lopetin pillerit. Ehdin syödä niitä 5kk ja siinä ajassa tuli +5kg. eli kilo kuussa. Eihän ne yksistään lihota vissiin, mut ruokahalu kasvaa ja ne turvottaa mua. Nyt aijon hilata tota painoa alas ainakin sen 5kg, mielellään 8kg. Mutta kyllä mä sitä lasta kaipaan., niin että sattuu. Mies yleensäkin haluaa sulatella asioita aikansa, mutta asiassa ikäero vain kasvaa.
No, nyt menen rokotuttamaan kuopuksen.
Voi surku Myllerispyy!!! Rutistushalaukset ja pahoittelut tädin tulosta! On se vaan ihme ku ei me saada sua heitettyä tuonne toiselle puolelle! Toivottavasti ukkokultasi työ ei taas rupea vielä enemmän vaikeuttamaan tärppiä ku nyt lomat alkaa taas olla ohi...Mutta kuitenkin jospa se ens kk ois se teidän kk!!
Mammariini: tuo sukupuolen kysyminen ja tietäminen on just niin kakspiippunen juttu...toisaalta sen niiiiin haluaa tietää ja toisaalta taas sen niiiiin haluaa pitää yllätyksenä loppuun asti =D meillä kaks ekaa piettiin yllärinä mutta kuopus haluttiin tietää..4d-ultrassa käytiin ku Lahessa ei rakenneultraa järjestetty..
Mansikkainen: mää kans aattelin heti että se on sitä kiinnittymisvuotoa eikä tädin ennenaikaista saapumista...malta nyt vielä hetki ja kohta voit varmaan kokkeilla testiäki tehä =D
Hoppenkoija: mulla kans pillerit toivat mukanaan 10kg...en kyllä ite ainakaan tunnusta syöneeni enemmän ku ennen niitä...mutta kyllä oli niiiiin vaikeaa saada niitä kiloja pois, toivottavasti sulla ovat helpommassa! Mun pitäs kans saada sellaset vaivaiset 20kg pois...mutta minkäs teet ku ei ne vaan lähe...Mutta ihana kuulla että sulla on vähä ees parempi mieli...ei nuo ukkokullat oikein taida ees ymmärtää kuinka voivat sanoillansa meitä satuttaa...jaksuja!
ON: menin sitte ja tein typeryyksissäni testin ja hyvin selvän negan sellaisen...en ees tiiä miksi ku aamulla jo oli selvät merkit, että täti tulee minä hetkenä hyvänsä...eli sitä ootellessa...taas...eli ei täällä sen kummemmin, kuppi oottaa jo kaapissa putsattunu...eli taidetaan melkeen käsi kädessä Myllerin kans mennä...
On alkanu tuntua jo aika lailla säälittävältä tää mun kuumeilu...fiilis on aika lailla sellanen ku että täällä palstalla vaan roikkuu muka kuumeilemassa ja samalla käyttää kaikenmaailman ehkäisyjä kerrallaan...
Hedelmällisempää tärppionnea teille muille!
nani kp27 toistaiseksi yk taitaa seuraavaksi olla jo ainaki 13/17 (km:stä laskettuna)...plääh
Ilma siis todella inhottavan kolea ja sateinen, eli kai se on pakko uskoa, että syksy on tulossa.
Hokkkuspokkus: Tuhannesti onnea plussasta, tarrasukkia ja imukuppeja pikkuiselle mukaan matkalle.
Myllerispyy: Voihan itku,mä olin niin varma jo että oot plussannut. Ihana mies tosiaan sulla.Oikein kovasti plussatuulia sinne nyt puhallan.
Nani: No josko tää nyt olis sitten juuri se kierto,jännätään jännätään.
Hoppenkoija: Mukava kulla että olo jo parempi ja tosiaan voihan se olla, että miehesi tarvitsee vain totutteluaikaa asian kanssa.
ON: Vuoto loppui eilen illalla, mutta aamulla tuli taas muutama tippa...Testejä olen nyt tehnyt joka aamu ja laitan tuosta värisuorasta vielä kuvan, pahoittelen kuvan epätarkkuutta. Pahoinvointia ja väsymystä esiintyy ajoittain. Nyt sain soitettua terveydenhoitajkalla, joka laittoi lähetteen labraab hcg-arvon mittaukseen. Löhte on voimassa 2 vikkoa ja käyn pariin otteeseen arvot mittauttamassa. Huomenna menen siis ensimmäisen kerran. No eipä tässä muuta kuin odottelua sitten vaan ja hyvää alknautta viikkoa kaikille tasapuolisesti.
-mimmuli-
rv 4+1 tai kp.4/26-28
Mimmuli, kyllähän nuo viivat on selkeesti vahvistuneet!! Onnea!
Höh, nyt en muista nimimerkkiä, mutta pari ylöspäin, joku ihmetteli veskissä käydessä kp22 pientä tuhruu, mullahan oli tässä kierrossa sama, ja plussasin!!!
nyt pois, yks hoitsikka valveilla!
RuusuRouva
Hus odotuspuolelle =) Kyllähän noi testit selvästi vahvistuu. Muutama päivä vielä eteenpäin, niin ei ole enää nokalla koputtammista. Tuuhan heti kertoo labratulokset! Onnea matkaan!
mimmuli: samaa mieltä kuin aiemmatkin!!! Odotuspuolelle mars mars, mut älä unohda meitä kokonaan! Todella upeeta, viivat vahvistuu ja pian se mamma komistuu entisestään =) Tuohan lisää hyviä uutisia labrasta, eihän ne muuta voi olla!
kiitos kaikille tsempeistä kun sen ilkeen tädin taas joutusin kohtaamaan.. uuteen nousuun pikku hiljaa, keräilen tässä viimeisiä ajatuksia taas tuolta nurkista ja siitä se lähtee, jatkuu ja jatkuu taas! Luulenpa että oon täällä vielä vuoden päästä samaan aikaan junnaamassa näitä samoja kuvioita, niin on hyvin pullat uunissa..
nani et kyllä sitä tätiä sinne nyt päästä!!! Mä käsketän sitä ihan toiseen suuntaan, eksytetään se jooko!!!
mites se mansikkainen.. kiinnittymisvuotoahan se on sulla eikö niin, täti on matkalla ihan tosi muualle..!!
hoppenkoijalle aurinkoisia ajatuksia lisää, kyllä se mies vielä siitä lämpenee... Jaksamista arjen keskellä, on varmaan muutenkin oikeesti sulla rankkaa kun varmasti ne tärkeimmät ystävät on kaukana.
paritonsukka: uutta yritystä vaan putkeen, jospa se napsahtais samalla viissiin kun mimmulilla, km:n jälkeen heti plussaa, eikös se kuulemma herkemmässä oo.. =)
nyt ei enempää, oli vaan pakko tulla katsomaan ennen unille menoa viimeiset kuulumiset! Näihin tunnelmiin iltaan pimeään päättää
myllerispyy
Mimmuli: hyvältä näyttää, jes! marssihan vaan odotuspuolelle! Tule pikaisesti kertomaan labrat.
Nani: Häädetään täti yhdessä pois, jooko?
Mansikkaisen vuoto kuulostaa ihan kiinnittymisvuodolta, pian se sitten nähdään.
Hoppenkoija: Meillä oli niin sama tilanne. Ensin mies oli täysin nelosta vastaan, sitten tärppäsi ja hän oli ihan kauhuissaan, mutta kesken se sitten lopulta meni. Sen jälkeen ollut taas kielteinen kanta. Mutta nyt sitten on jättänyt itse Kumiukkelit kaappiin. joten näillä mennään.
Ja vielä puhutaan että NAISET vaihtaisivat mielipidettään usein ;)
ON: Mä en tiedä mitä ajatella. koko ajan on tunne että lorahtaa pöksyyn ja heti. Valkovuoto on lisääntynyt huomattavasti, mikä ei ole mulla normaalia. Väsyttää, no olenhan mä valvonut ja jännittänyt koulujen alkua ym. , Rinnat tuntuvat aroilta-- kai ne nyt on kun koko ajan pitää rutistaa niitä että onko ne arat vai ei :), Kahvi maistuu pahalle eikä suklaa maistu----Tää on jo aika paha, ainakin mulle.
Elän ajatuksessa että kuvittelen kaikki oireet. Mieleni tekee harhoja ja silleen.. etten ainakaan pety kovasti. Jännittää vaan niin pirusti. Viikon päästä jo tiedetään enemmän. HUI!!
äitix3 kp19/23-25 yk. jotain miljoonan luokkaa
Mimmulille onnittelut, hyvältä näyttää sun testiviivojen vahvistuminen.
Äitix3 sullahan on vaikka mitä oireita, mulla taas ei ole oikeen mitään mainittavia.
Kiitokset kaikille tsemppauksesta. Vuoto tosiaan loppu ihan yhtä äkkiä kun oli alkanutkin. Näytin miehelleki innoissani teijän viestit ni se heti palautti mut maanpinnalle ja hyvä niin eipä kannata turhaan innostua ennenkun on ne kaks viivaa tikussa. Ei o kyllä aiemmissa raskauksissa ollu mitään vuotoa siks tuntuukin et ehkä tää nyt oli jotain muuta vaikka toi kiinnittymisvuoto vaihtoehto kyllä kuulostais kaikista parhaalta. Aika jännä olin ihan varma et täti saapuu mutta ei sittenkään. Noh piinailu jatkuu.
mansikkainen kp 23
Onnea plussasta hokkus pokkus! Ja turvallista masumatkaa pikkuiselle!
MiniUnikolle tsemppiä kierukan poistoon ja pikaista plussaa sinnekin päin!
Hienolta näyttää Mimmulin värisuora! Kerrohan sitten heti kun tiedät labravastauksia! Vaikka selvältähän toi näyttää, ja varsinkin jos vuotoa ei ole enää ollut. Hieno juttu! Enkeleitä olkapäälle ja tarrasukkia matkaan edelleen!
Äitix3, Nani ja Mansikkainen taitaa olla sitten seuraavat plussaajat :-) Taitaakin tulla monta huhtikuista apilaa! Kai nämä vielä huhtikuulle menisivät...?
Ja Myllerispyylle tsemppiä uuteen kiertoon, josko se kaivattu plussa sitten jo teillekin löytäisi! Ihana mies sulla!
Äitix3 vielä, meillä on sitten aivan samanlaiset jahkaaja-eipäs-juupas-miehet. Ihan oli kun omaa tekstiäni olisin lukenut ton pätkän minkä Hoppenkoijalle kirjoitit! Tosin mun mies ei ole koskaan saanut niitä kumiukkoja edes hankittua. Eli jonkinasteista yritystä on taas meilläkin, tosin melko harvakseltaan kun ei olla koskaan samaan aikaan kotona :-/ Eipä ole ainakaan toiveet turhan korkealla...
Mites KILOKLUBI jakselee? Mulla on nyt kerrankin tuuletettavaa; -1,5kg kuukaudessa! Aloitin juoksuharjoitukset kuntoplussan rapakuntoisten ohjelman mukaan, ja vaikka viime viikko menikin vähän surkutellessa omaa vointia niin tulosta näyttää tulleen :-) Saa nähdä tuleeko taas yhtä nopeasti takaisinkin. Mulla olisi vielä 5kg matkaa siihen painoon mitä olin ennen kuopuksen raskautta. Pari kiloa enemmän siihen alkuperäiseen painoon ennen lapsia. Muuta siitä en taida viitsiä haaveillakaan...
Paritonsukka ja aivan hukassa olevat kp:t
Kyllä se vaan niin on että Mimmuli oikein paljon onnea ja enkuleita ja tarrasukkia matkaan mukaan!! Niin selvästi kyllä on nuo viivat vahvistuneet ettei tuosta kyllä pitäs olla mitään muuta mieltä! Onpas ihanaa! (päivitin sut jo tuohon meidän listaan plussanneeksi, ettäs tiedät =D)
Myllerispyy: Et sää kyllä yksin oo sitte, enköhän mää sun kanssa näitä pinoja pystyssä piä...oireet on kyllä itellä niin "tätimäiset" että millon tahansa se riemu taas alkaa...mitään oireita siihen toiseen suuntaan ei ole muutako se ettei täti tosiaan vielä tänne löytäny..
Mutta, mutta äitix3!! Ihan mieletöntä, näinkö on että sääki plussaat tässä kierrossa, ainaki oireet kyllä viittaa ihan selvästi sinne päin!! Nyt sitte ootellaan ja piinaillaan sun puolesta, eikä tarttekkaan enää montaa päivää oottaa! bd bd bd
Mansikkainen: älä vielä lannistu! Kyllä tuo vuoto viittais just siihen kiinnitymisvuotoon sanoi sitte sun ukkokultas mitä! (eihän nuo miehet oikeesti mitään tiedä näistä jutuista =D) päiviä alkaa sullaki olemaan jo aikas paljon...eli piinaviikko sullaki taitaa olla meneillään...ja nuo "ei-oireet" kuulostaa muuten kans lupaavilta!! bd bd bd
Paritonsukka: Juups kiloklubia pitäs elätellä taas...vähä päästin viikonloppuna repsahtamaan (noh eka kerran 4kk:een) ja nyt kyllä pelkään että se putki jää päälle niinku mulla helposti jää...täytys nyt vaan ottaa taas niskasta itteään kiinni ja yrittää täysillä...Mutta hurjan paljon onnea jo noista 1,5kg:sta siitä se lähtee!!
Hyvä, hyvä että kumiukot jäi kauppaan, jospa se tärppi tulis nyt teille uudelleen!! bd bd
ON: Menkkajomotusta jo alavatsalla, yhen kerran repäs oikein kunnolla ku sohvalta nousin (mutta tätä mulla on ollu joka kierron lopulla, eli se keltarauhanen mua kiusailee), valkkari hyytyi eli rööri kuivui...eli kyllä se täti tänne tulee...toivottavasti ei kuitenkaan kovin kauaa anna ootella jos on tullakseen...nyt kp siis 28..
Summa summarum...huhtikuu taitaa olla neliapiloiden vauvakuukausi ensi vuonna, sen verran monta plussaajaa saatiin puhallettua tuonne ootuspuolelle pitkästä pitkästä aikaa, hienoa tytöt!! Nyt sitte seuraavaksi myllerispyy, Paritonsukka, Hoppenkoija, MiniUnikko ja Pörri (laskin jo että Mansikkainen ja äitix3 sinne jo menevät) ja tietty kaikki muutki jotka sitä neliapilaa kaipaavat (eli minäki) saavat plussanneita ensi kierrossa seurata o-puolelle!
nani kp28 siis
onnea RuusuRouvalle plussasta ja muillekkin ketkä on ne 2 viivaa testiin saanut:)
Huomenna on meitin Juholla aamulla taas aika tuonne lasten ja nuortenpolille.Saas nähä mitä se täti tällä kertaa sepustaa.Sillonki sai oikee monen monta kertaa jankata kun ei meinannu uskoo että pojalla on maitoallergia mut hänen mielestä se vaan johtu jostai muusta ja sen takii määräs jotai salvoja vaan kokoajan lisää,vaikka ei niistä mitää apuu ollu ja sen takii me päätettii jättää maito vaan pois ni johan pojan ihokin parani.Oli kyllä näkemisen arvonen sen lekurin ilme kun mentii sinne ja pojan iho oli ihan terve mut silti jotenki hän epäilee edellee että maidosta ne jäljet ei o johtuneet eikä myöskää ne muut oireet mitä poika sai kun joi tavis maitoo.
Mut nyt suihkuun ja sit nukkuu että on aamulla jo 9.00 menossa sinne lekuriin!!
tullut ja vielä riittää jännitettävääkin, tehkää nyt hyvät siskot niitä testejä ettei tarvitse elää tässä jännityksessä :)
itselläni ei mitään toiveita, kierukan jälkeen kierto 22 päivää eikä ovulaatiosta tietoakaan. tunnustaudun tikuttajaksi eikä mitään oireitakaan ole ollut, masentavaa. tiedä sitten miten sekaisin kierto taas onkaan.
t.pörri, ovulaatiota odotellessa...
Tässä yksi päivä pohdin, että pitäiskö vetäistä joku paasto tms kropan puhdistamiseksi ennen kun olis se mahdollisuus raskautua tai alkaa popsia jotain mikäs se yksi aine nyt olikaan mitä piti raskaanaollessa syödä. Tietenkin raskautuminen voi viedä kuukausia tai pahimmillaan vuosia, mutta just incase jos kävisi tuuri..?!
MIniUnikko
Ihan järkyttävä väsymys...
Nani...Missä piileskelet?? Joko olet testannut vai? ei kait se täti nyt vaan tullut :(
Muiden nimimerkit aikalailla hakusessa VIELÄKIN, hyi mua. Mutta.. Mimmuli2010: mites ne sun labrat? joko olet saanut vastausta?
ON: kuten otsikostaa näkyy. MUA VÄSYTTÄÄ ihan järkyttävän paljon. Näytän varmaa kävelevältä zombielta :D Ja töihin pitäis vielä iltaan mennä. Johna tässä aamusta olin MLL.n kampanjassa mukana päivystämässä lasten koulutietä. Ja sen jälkeen esikoisen kanssa hammaslääkärissä, hampaanpoistossa, AUTS!!! Nyt pitikin sitten Vaaria pyytää tänne hoitamaan kun lapselle tuli huono olo niin en uskalla jätää moneksi tuntia yksin :(
Koko ajan on sellainen tunne että täti pöllähtää paikalle justnytheti, ja pikkareita olen "saanut" vaihtaa 3 kertaa päivässä; aamulla,päivällä ja illalla. valkovuoto on niin runsasta. Voisko tää olla jotain tulehdusta? hiivaa ei ole nyt.
Millään ei jaksaisi odottaa ens viikkoon, mutta pakko on, kotona ei ole testiä ja pääsen apteekkiin vasta ens viikolla..ehkäpä hyvä näin, ettei tule testattua liian aikaisinkaan.
Lauantaina mulla olis tiedossa sauna-ilta tyttöjen kesken. Mietin tässä justiin että uskaltaiskos sitä juoda siellä vaikka yhden siiderin, etten jää heti kiinni.. oli sitten plussaa tai ei. Muuten harmittaa jos "pilaan" kivan illan ja kaikki luulevat mun olevan raskaana ja sitten täti vielä tuleekin :( ÖÖÖÖÖ...on tää naisen elämä mutkikasta. :/
No, mutta nyt syömään ja töiden kimppuun. Jaksamisia kaikille
Aurinkoiset terveiset!
äitix3 kp21/23-25
Voi anteeksi...ei ollu tarkotus teitä jännityksessä pitää...hirvee hoppupoppu ollu etten ole ehtiny pinoutumaan...
Pörri: voi surku sentään..mihin se sun ovis onkaan kadonnu?? Mulla tosin pitemmissä kierroissa on tuo oviski ollu jossin 20+ kp:llä, jospa se sullaki vielä antaa ootattaa...Vai oliko sulla hormonaalinen kierukka? Jos oli niin ne ekat kierrothan saattaa vielä hakea uomaansa...tsemppiä vaan siihen oottamiseen, se on rankkaa!
Äitix3: no mutta testit kehiin nyt!! On sulla vaan niin selvät oireet että oksat pois! Ihme jos et kahta viivaa testiin saa!!! bd bd
Luulisin että etköhän sää yhen siiderin voi huomenna ottaa...juot sitä koko illan muiden juomien kans niin se siinä sitte vielä laimenee muta eiköhän tuossa siiderissä ole niin vähä alkoholia ettei siitä mitään vaaraa ole...Hauskaa iltaa!
Jonn@: tsemppiä noihin allergioihin!! Meillä kans tuo kuopus on moniallergikko ja voi että ku ollaan taisteltu lekureitten kans ku oireet on niiiiiin hitaat ku suurimmaksi osaksi poika oireilee vaan suoliston kautta ja viivehän on sitte monta päivää...
Myllerispyy: kyllä se kuule nyt on vaan niin, että ei me sua täällä vuotta enää pidetä, se on ihan jo käsky!! Kyllä se on vaan tultava jo se plussa teille tässä kierrossa! Joko sait tädin häädettyä? Tsemppiä tosiaan hurjasti uuteen yritykseen, älä vielä masennu epätoivoon ystävä hyvä!
Paritonsukka: joo menis vielä juuri ja juuri huhtikuun puolelle 27.-29.4...riippuu kalenterista jonka mukaan laskee (eli jos kiertopäivien lukumäärä on muu ku 28 niin ku viime kierrossa oli 26 ja siitä tuo 27.pv) Miten niin olen hiukan edellä asioiden?!? =DD
Mimmulin tilanne kyllä kans jännittää!!?! Mitä kuuluu???
ON: Ei mitään uutta vieläkään taivaan alla...maanantaina aattelin testata jos täti ei ennen sitä saavu...mulla ku tuo kierto on tosiaan heitelly 26-35 päivän välillä ja nyt mennään "vasta" kp30 eli vielähän tässä pitemmän kaavan mukaan päiviä riittää...Mutta eipä mulla varmaan mitään oireitakaan oo...hirveet menkkakivut vaan..mutta eipä kyllä sitä raivopäätä ole näkyny =D
Mites Mansikkainen?? Onko oireita mihinkään suuntaan?? Millon aattelit testailla?
Ja miten Nelkku ja Maalaisomppu, jokohan teitin vaavit on syntyny?
Mitähän jo vauvautuneille Miksuliinulle, Karamellille ja Sanille kuuluu vauva-arkeen?
Hyvää viikonloppua kaikille!
nani kp30
Eli töistä täältä pikaseen kirjottelen.
äitix3. Kyllä on lupaavat oireet sulla,nyt vana peukut pystyssä ja testejä peliin.
pörri: Toivotaanpa nyt tosiaan että se ovis sieltä palautus.
myllerispyy: Nyt todella sitten ensi kierrosta olisi kyllä jo sinun vuoro odotuspuolelle siirtyä.
nani: Voi että, josko nyt olisi teillä tärpännyt, kovasti täällä jännään puolestasi.
Ja omaa napaa: Vuoto loppui maanantaina ja sunnuntain maanantain oli enää pientä tiputtelua. Keskiviikkona vielä vahva plussa testissä, joten olen aika optimistinen. Myöskin oirita on, eli kuvotusta silloin tällöin ja väsymys jotain aivan kamaa, siis en ole tälläistä kokenut edes edellisissä raskauksissa.
Keskiviikkona kävin labrassa mutta tulokset saan joko ma tai ke ja tuolloin maanantaina annan vielä toisen näytteen, jonka tulokset saan sitten ensi perjantaina tai seuraavana maanantaina, kyllä sitten rassaa tuo odottaminen. Sen verran raskautunut olo kuitenkin, että liityin tuonne huhtikuisiin jo.
Nyt kaikille kovasti plussatuulia ja päivitän taas kunhan saan tuloksia. Anteeksi pikainen ja omanapainen kirjoitus.
-mimmuli- rv 4+5
mutta mutta .. nyt kastakaas ne testitikut sinne minne kuuluu ... niin monella on mahtavan lupaavia oireita että teette oikein joukkoryntäyksen tonne odottajiin.... nani, äitix3, mansikkainen ja ketä teitä viel oli!!!
mimmulilla oli kans hyviä uutisia vaikka kyllähän me jo aika tavalla tuo tiedettiin että siitä ne alkaa viikot kertyä =) =) =) Peukkuja vielä labravastauksiin siitä huolimatta.
nani: mitäs jos testaisit jo! Plussa sieltä tulee kerta ei oo täti vielä näyttäytyny, mähän eksytin sen ni korkeintaan se seuraa sitte mun liikkeitä tästä eteenpäinkin.. Toivottavasti ei nyt vuotta kuitenkaan mutta kyllä tää kieltämättä tosi nihkeelle nyt tuntuu kääntää tää ajatus tulevaan..
niin pikaisesti luin noi viestit että pää tyhjeni, piti heittää kommenttia vieläkin.. niin
MiniUnikko: jänskä hommeli ku itsekin taannoin mietiskelin tota "elimistön puhdistuskuuria", tekisköhän se hyvää =) Greippimehuakin suosittelevat, ei mulla oo (kuten huomaat) kyl tulosta tuottanu, ainut mikä ero on niin valkkaria tulee sitä käytettäessä enempi.. onko muilla samaa oiretta??
On: tiukasti töissä ollut olen joten vähän hiljaisempaa taas.. ja tänään olen jo kuullut kaksi vauva-uutista, näkeeköhän ihmiset ilmeestä ku tulee jotenki vaikee/vaisu olo vaikka kuin yrittää olla ku ei oliskaan. Ihanaa on kun ihmiset saa vauvoja, mutta silti se joskus on katkeruus mielessä miksei meille.. toisaalta mitähän minäkin valitan.. kolme ihanaa ja tervettä lasta on jo meidän elämässä, miksihän sitä ei vois täysillä keskittyä jo heihin.. blaah, jatkan jotain keskeneräisiä juttuja vähän aikaa ku oon ihan yksin vielä tovin kotona =) Hyvää viikonloppua matalapaineestani huolimatta kaikille ja
tehkää ny niitä plussia ni jos se tänkin toivottoman mieli siitä tulisi paremmaksi =)
myllerispyy ja täti viipyi pitkään, nyt vasta pakkailee kampsujaan
Nani:Juu kyllä koitetaan pärjätä,mutta niinku arvelinki ni täti oli sillo torstaina sitä mieltä että poika ei o kasvanu taaskaan muka tarpeeksi vaikka hän on nyt 11kg ja 86cm,ja sanoin taas että kyllä mun mielestä Juho on hyvin kasvanu ni hän vaa sanoo että älä ny höpsöjä puhu näkeehän se päälle päin että ei tuo poika taida ees ruokaa saada,sillon kyllä teki mieli suuttuu ja kunnolla mut sain hillittyä itteni ja sanoin vaa että kyllä meillä kuule syödään ja hyvin syödäänki.
Mistäs sais intoo tohon pakkaamiseen kun en o viel mitää saanu aikaseksi ja muutto on ihan kohta jo.
Huomenna poksuu 27+0 rikki.
MiniUnikko: Mää aikoinaan vähä kroppaani valmistelin noilla multivita raskaus-tabuilla mutta en niitä jaksanu kauaa syödä ku mulla tosiaan tää yrittäminen on kestäny taas niin kauan...mutta siitä ainaki sais sitä foolihappoa mitä raskausaikanaki ois hyvä saada...
Mimmuli: on kyllä testeillä tosi pitkä vastausaika...miten ihmeessä tuota voi oottaa tervejärkisenä jos ois epäselvempi tilanne ku sulla!?! Nyt kait voi sua onnitella oikein kunnolla!!
Myllerispyy: se täti EI ENÄÄ sinne tuu, varsinkaan ku noin kauan teillä viipyili! se siis on käsky täältä käyny! Mää sen eksytän kans...
Itellä on ollu samanlaiset mietteet...niin onnellinen aina toisten puolesta ja mutta taas niin vihreänä kateudesta että miksei meillekki...ja sitte kuitenki pitäs muistaa että meillehän on suotu tosiaan jo ne kolme ihanaa ja tervettä poikaa!! Mutta minkäs sille mielelleen mahtaa ja mun mielestä neki tunteet on oikeutettuja!
Jonn@: isohan poika teillä on! Meillä on hikiseen 10kg tuo meidän 2v...Mutta -15 käyrällä mennään ja kaikenlaisia rasvalisiä joudutaan käyttämään ku ei tuota painoa meillä tule vaikka ihan hyvin aiemmin on syöny nyt kesällä huonommin kylläkin...neuvolassa eivät edes huolestuneet pojan pienuudesta, vaikka ite huoleni ilmaisin...mutta eipä tosiaan noitten tätien perässä pysy...Mutta jaksuja muuttohommiin vielä kerran!
ON: samaa rataa...ukkokullalleni kerroin että menkat ois varmaan jo pitäny alkaa niin se tuumas vaan että et sää voi tulla raskaaksi (se kait aattelee että tuo mun paino on se paras ehkäisyväline =) ) niin sanoin vaan että no ootkos sitte piuhat katkassu...(ei kuulemma oo =DD)...tässä nyt vaan ootellaan, mitään oireita ei tosiaan ole muutako nuo menkkajomotukset, mitä mulla on sittekki ku täti on tulossa....koitetaan nyt jaksaa vielä maanantaihin... =D ...jos siis ees tarttee...
Hyviä lauantai-iltoja kaikille!
nani kp31
Myllerispyylle pahoittelut. Taidan joutua seuraamaan sua uuteen yritykseen.
(Kopio tuolta toukokuun toivoista.)Nyt menee kyllä ihan kummalliseks kp 22 ja pyyhkiessä tulee aina paperiin vaaleanpunaista vuotoa. Onko täti muka tulossa jo näin ajoissa? Edelliset kierrot mirenan poiston jälkeen on ollu 38, 38, 29 (teroluteilla) ja 31 (teroluteilla) ja nytkö sit luomukierto 22 päivää. Jopas on mulla sit säännölliset kuukautiset. No ei auta kun ihmetellä ja katella saapuuko se täti näin ajoissa, eipä tässä sen kummemmin mitään oireitakaan ole. Ainut hyvä puoli mitä tästä keksii on että eipä tarvinut piinailla ja pääseepä sit nopeemmin uuteen yritykseen.
Hoppenkoijalla jaksamista, toivottavasti saisit vielä miehes toisiin ajatuksiin. Tiedän niin ton tunteen. Voisit kokeilla samanlaisia sanoja miehelles mitä kirjoitit, luulis sen ainakin viel alkavan miettimään asioita.
mansikkainen kp 22 ja yk 5