Voi luoja! Kävin puntarissa ja painan nyt saman verran kuin
esikoista viimeisilläni odottaessa:/
Aivan j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä-ä! Nyt sain viimeinkin motivaation muuttaa elintavat ja ruuat terveellisiksi! 85,5kg argh! (170cm)
Kommentit (6)
Minulla oli sama tilanne toukokuun alussa - painoin 76kg (171cm). Aloitin modifioidun nutrilett laiharin (eli korvaan osan aterioista nutrilla ja muuten syön salaattia/keittoa/ruisleipää) ja nyt painan 66kg.
Minulla mitat olivat vielä huhtikuussa 170 cm ja 89 kg. Nyt painoa 74 kg ja olo on jo huomattavasti kevyempi. Tavoitteena pudottaa jouluun mennessä vielä 10 kg.
Mä olen kolmatta kertaa raskaana ja painan nyt tän raskauden alussa enemmän kuin esikoista synnyttämään mennessä. (176cm 75kg) Kaivoin äitiysvaatteet esiin ja totesin että voinkin alkaa jo pitämään niitä... rv 13+... Loppuraskauteen on varmaan hankittava uudet. Piru. Ilmoittauduin mammajumppaan. Pakko tehdä jotain!
laihduttanut 15kg ruokavalion muutoksella ja liikunnalla ja nyt alkaa sama homma. Uskon pystyväni siihen taas. Paino oli vaan salakavalasti noussut ja onneksi kävin nyt puntarissa..t: ap
Jos yhtään lohduttaa niin täällä menee jo rikki 3-numeroinen paino..nyt on hyvä alottaa uusi elämä ja kuntoilu pimenevien iltojen suojassa;)