Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja! Kävin puntarissa ja painan nyt saman verran kuin

Vierailija
09.08.2009 |

esikoista viimeisilläni odottaessa:/

Aivan j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä-ä! Nyt sain viimeinkin motivaation muuttaa elintavat ja ruuat terveellisiksi! 85,5kg argh! (170cm)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin täällä menee jo rikki 3-numeroinen paino..nyt on hyvä alottaa uusi elämä ja kuntoilu pimenevien iltojen suojassa;)

Vierailija
2/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne toukokuun alussa - painoin 76kg (171cm). Aloitin modifioidun nutrilett laiharin (eli korvaan osan aterioista nutrilla ja muuten syön salaattia/keittoa/ruisleipää) ja nyt painan 66kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mitat olivat vielä huhtikuussa 170 cm ja 89 kg. Nyt painoa 74 kg ja olo on jo huomattavasti kevyempi. Tavoitteena pudottaa jouluun mennessä vielä 10 kg.

Vierailija
4/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sait herätyksen.

Vierailija
5/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolmatta kertaa raskaana ja painan nyt tän raskauden alussa enemmän kuin esikoista synnyttämään mennessä. (176cm 75kg) Kaivoin äitiysvaatteet esiin ja totesin että voinkin alkaa jo pitämään niitä... rv 13+... Loppuraskauteen on varmaan hankittava uudet. Piru. Ilmoittauduin mammajumppaan. Pakko tehdä jotain!

Vierailija
6/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttanut 15kg ruokavalion muutoksella ja liikunnalla ja nyt alkaa sama homma. Uskon pystyväni siihen taas. Paino oli vaan salakavalasti noussut ja onneksi kävin nyt puntarissa..t: ap