Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan TÄYSIN rinnaton ottanut silikoneja?

Vierailija
08.08.2009 |

Oma tilanteeni on aika lailla tuo, mutta leikkaus maksaa nin paljon, etten taida kuitenkaan siihen ryhtyä. Toisaalta uskon, että joku pieni b-kuppi sopis mun kropalle tosi hyvin ja vaatteet istuisi paremmin jne. Lisäksi ei aina tarvitsisi jättää saunaa ja uimista julkisesti väliin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joudun varmaan odottamaan niin kauan, että asuntoaina on maksettu. Siinä vaiheessa voi olla tilanne se, etten enää viitsi vaivautua:)

Mä käytän push up -liivejä, niillä näyttää, että innat olisi edes olemassa (näyttää ehkä pieneltä B-kupilta). Ystävien kanssa saunon toki, ne on jo tottuneet:) Uimahalli tökkii vähän, näin olemattomia rintoja ei ole kenelläkään muulla.

Ilman kunnon push uppeja mitkään vaattet ei istu. Ja push uppien kansakin täytyy valkata, mikä mekko, toppi tms.istuu päälle. Läheskään kaikki vaatteet eivät sovi:(

Vierailija
2/34 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo rinnattomii. Kaikilla on DD tai FFFF tai jotai. Ja rinnanymräys jotai 40 tai jotai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kunnioitan tota, että kehtaat silti esim. saunoa ystävien kanssa. Mulla tekee tiukkaa näyttäytyä edes miehelle, ja melkein pelkään että lapset alkaa kyselemään miksi mulla ei ole tissejä :(

ap

Vierailija
4/34 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "tissit" on niin naurettavat, ettei oikein kehtaa ees ite kattoo niitä peilistä!

Vierailija
5/34 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä rinnaton myös, vain imettäessäni minulla oli rinnat, ja oi miten mahtavaa aikaa se oli.

Mutta nyt on vain nännit, muuten luuta ja nahkaa. Rintalihas erottuu, sillä kyllä urheilen ja liikun. Haluaisin silikonit itseni takia, mutta ei kotiäidillä ole varaa. Mies sanoo, että kelpaan hänelle, hyvä niin, sillä meillä on 5 yhteistä lasta, mutta kun en tahdo kelvata itselleni. Tarvitsen ne rinnat itselleni, mikään vaate ei istu, ellei ole topatut rintsikat, ja kun kroppa on luuta ja nahkaa, niin näiden liivien kaaret ym hiestää ihon rikki, eli ei ole nautinto pitää sellaisia.

Onneksi tyttärilläni on rinnat, olen siitä niiiiiin onnellinen, ettei heidän tarvitse kärsiä samasta kuin minä olen.

Lapsena harrastin telinevoimistelua, olen pohtinut, että voiko se tukahduttaa rintojen kehityksen? mene ja tiedä.

Joskus minulla on silikonit vielä, vaikka eläkeläisenä, ellen saa niitä aiemmin :) Ja ne on hankittu itseäni varten sitten.

Vierailija
6/34 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsuusiän muistan kuulleeni äidin valittaneen laihuuttaan ja rinnattomuuttaan. Toppauksia käytti. Itse olen se mikä olen, en jaksa enää hävetä tuota. Kahden lapsen jälkeen sekin vähän mitä oli, on kadonnut =) Mutta kaikkihan me olemme omanlaisiamme, relatkaa!

Vierailija
7/34 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) olis rahaa ja b) kehtais. Jotenkin mua hävettää sekin, että kaikkihan sitten näkee, että rintamus on kasvanut kepulikonsteilla. Unelmoin eka lapsen imetyksen aikoihin, että olisin ottanut silikonit silloin, jolloin olisi voinut ajatella, että rinnat jäi imetyksen myötä isommiksi. Omalla äidilläni niin kävi. Kyllä se kieltämättä kyrsii kun äidillä on D-kupit ja itse pitää tilata netin erikoiskaupasta AA-kuppisia extratäytteisiä liivejä, että kehtaa näyttäytyä.

Eikä rinnattomuus ole vain ulkonäköasia, vaan esim. vaatteita on tosi vaikea löytää tällä kropalla. Yleisiin uimahalleihin tai saunoihin minäkään en oikein mielelläni mene, en ole oikeasti nähnyt ikinä ketään yhtä pienirintaista livenä :-( Jopa kavereiden kanssa nolottaa liikaa. Mies nyt on tottunut, mutta tottahan sekin mielellään sivelisi rintalihasta kuin kylkiluuta..

Sitä omalla rasvalla rintojen suurentamista voisin harkita ihan oikeasti, jos saisi jollain selitettyä sen rahankäytön. Mies ei kuitenkaan ikinä hyväksyisi monen tuhannen euron laittamista rintoihin. Sillä saisi kuitenkin luonnollisemman tuloksen, olisin tyytyväinen ihan A-kuppiinkin. Kunhan voisi mennä tavalliseen kauppaan ja ostaa tavalliset rintaliivit, vaikka jotkut pitsiset. Sitä en ole ikinä voinut tehdä.

Ja ps. Elämääni kuuluu kyllä muutakin kuin tämä rinnattomuus ja koen olevani ihan normaalijärkinen ihminen enkä mikään seksipommi-wannabe. Mutta rinnattomuus harmittaa, välillä enemmän, välillä vähemmän.

Vierailija
8/34 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei elämä nyt kaadu rinnattomuuteen. rinnat on imetystä varten. tää maailma pyörii ihan liikaa ulkonäkö juttujen ympärillä. kukin on sellainen kropaltaan kun on ja se siitä,

Vierailija
9/34 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ekaa raskautta kuppikoko oli A. Ekan raskauden ja imetyksen jälkeen kuppikoko pieneni AA:han. Tokan raskauden ja imetyksen jälkeen jäljelle jäi pelkät nännit =( En todellakaan näyttäydy ilman paitaa/topattuja rintsikoita kenenkään muun kuin mieheni ja lasteni seurassa. Jos olisi varaa, ottaisin ehdottomasti silikonit, mutta koko max B. A-kuppikin riittäis mulle.

Vierailija
10/34 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silikonit näyttäisi aika karseilta?

Vierailija
11/34 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kriisi selluliitistä ja pömppömahasta.

Jokaisella meillä on omat huolemme...

Vierailija
12/34 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmoisia tarvita!!! ja piste fi

Vierailija
13/34 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä näkee ihmisen pienuuden..

T: Lähes lauta

Vierailija
14/34 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo 11 on oikein tilannetajun mestari..

Tuli vain mieleen otsikosta, että varmaan monikin täysin rinnaton, esim. leikkausen jäljiltä, on ottanut silikonit ja ihan hyvät on tullut.

Aika lapsellista kääntyä jonkun rinnattomuuden takia noin itseenpäin ettei kestä yhtään muusta ulkonäköpaineesta kommenttia. Itselläni on F70 ja ihan kannustukseksi voin sanoa, että ei hyvä näinkään. Ei mullakaan vaatteet istu tms. ja olen harkinnut leikkausta. Ei kannata siitä katkeroitua.

Vierailija
15/34 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailemaan, varsinkaan kun teillä ei ole mitään asiaan lisättävää.

Vierailija
16/34 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman asian kääntöpuoli tai sanoittaisko ettö peilikuvaongelma?

Mulla oli nimittäin ennen mielestäni aivan liian pienet rinnat, mitkään vaatteet ei istuneet jne. Nyt rinnat on aivan liian suuret eikä ne sovi mihinkään vaatteisiin. Jos ostat niin isot et rinnatkin mahtuu niin vaate ei istu muuten ollenkaan. Inhoan näitä! Ja vaihtaisin takaisin niihin minitisseihin.

vastailemaan, varsinkaan kun teillä ei ole mitään asiaan lisättävää.

Vierailija
17/34 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt silikonirintojen hankkimista. Kuppikoko tällä hetkellä 70AA-A. Ottaa itsetunnon päälle, koska tavallaan naisella kuuluu olla rinnat.

Mutta siis "rintani" ovat kauniit, muuten täydelliset, mutta koko saisi olla 70C.

Oletteko koskaan kuulleet miehen sanovan unelmanaisen ominaisuudeksi pienet rinnat?

-En minäkään.

Mutta sitten taas siihen kysymykseen, että miksi useimmat miehet haluavat isorintaisen naisen, mutta silikonit ei sitten kelpaa?

Vierailija
18/34 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatteko jotain kauojen ja nettikauppojen nimiä, joista pienirintainen löytää hyviä liivejä? Mulla on A-kuppi, mutta en ole ihan vakuttunut, onko sekään oikea (vai pitäisisikö olla AA?). Ajattelin mennä johonkin unnon liikkeeseen ostoksille (ja häpeämään...) ja sen jälkeen täydentää varastojani nettikaupoilla:)

Vierailija
19/34 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oppinut nostamaan harmin edelle.

Toki monesti paitoja sovittaessa ärsyttää ja silikonien otto kiehtoo, mutta mm. lenkkeily on helppoa, niskakivut eivät vaivaa, alesta löytää 70AA:n pushup-liivejä ja xs-paitoja jotka ei mahdu muille =D Mies on onnellinen rinnoistani ja lapset on kasvaneet siihen että naisen rintojen tarkoitus on tuottaa maitoa. Isorintaiset ystävät tsemppaa hyvin.

Nännini on kumminkin "normaalit". Treenaamalla ahkerasti ylävartaloa (rintalihakset, ojentajat, yläselkä) ja parantamalla ryhtiä tietoisesti, voin sanoa että ulkomuoto parani huomattavasti vaikkei kokoa tulekaan lisää.

t. lähes viisi vuotta imettänyt

Vierailija
20/34 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä että vaatteet istuu paremmin, tietysti pitää muutenkin olla hoikka ja urheilessä tissit ovat vaan tiellä. On paljon sporttisempi kun ei ole tissejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi