Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla vähäunisia vauvoja?

Vierailija
07.08.2009 |

Meidän toinen tyttö on nyt 8kk ja hän on ollut koko ikänsä vähäuninen. Nyt on pari kuukautta nukkunut öisin 6,5-7,5tuntia ja sen lisäksi päivällä 15-30minuutin pätkissä unta kertyy 1-1,5tuntia.

Minä en niin kauhean huolissani ole, vaikka esikoinen nukkuikin paljon pidempään, nukkuu vieläkin, on nyt reilu 2v ikänen. Kuopus on kuitenkin tyytyväinen eikä mitenkään väsynyt eikä juuri kiukuttele, paitsi nyt, mutta hälle on hampaita tulossa. Neuvolassa kuitenkin ovat olleet tuosta vähästä nukkumisesta huolissaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auttanut mitkään niksit

ja heräilivät 2 tunnin välein yösyöttöön 1-6 kk iässä. alle 3 kg syntymäpainoisia

6 kk iässä opetin molemmat unikouluun

Vierailija
2/2 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kymmenen tuntia tuli kuitenkin täyteen (muistaakseni), vaikka kyllä jonain huonona päivänä jäi noihin teidän määriinkin.

Ja neuvolasta eivät olleet himppuakaan huolissaan vauvan unista, sen itkuisuudesta tai mun jaksamisesta. Ihmetyttää edelleen. Tosin lapsi kyllä vaikuttaa nyt isompana aivan terveeltä, että siitä ei kai sitten tarvinnutkaan olla huolissaan, vaikka hyvin tyytymätön olikin. Mutta minä taas jaksoin varsin huonosti, kun vauva nukkui niin vähän, etten saanut riittävästi unta, vaikka olisin nukkunut sen päiväunet ja kaikki. Paitsi ettei noiden vartin kestävien päiväunien aikana äiti paljon ehdi nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla