Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kiire naimisiin?

Vierailija
07.08.2009 |

Olemme seurustellet mieheni kanssa 8 vuotta.

Viime viikonloppuna ystäväni kysyi pienessä hiprakassa meneekö meillä hyvin oli vaan ajtellut kun ei olla edes puhuttu häistä.. Siis täh?

Olen kyllä huomannut että lyhyemmän aikaa seurustelleet ihmiset ovat avioituneet tässä muutman vuoden sisällä mutta itse en todellakaan menisi naimisiin ihmisen kanssa jonka olen tuntenut vain 2 vuotta, ei ihme että erojakin on enemmän kun heti rynnätään kihloihin, ja naimisiin..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteellista mutta kyllä mun mielestä 8 vuoden jälkeen pitäisi jo tietää onko tää nyt se jonka kanssa haluaa loppuelämänsä viettää vai katsellaanko vielä ja seukataan kunnes tulee joku parempi

Vierailija
2/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatkaa meillä on n. 100 km. Ja kysymyksiä yhteenmuuttamisesta tuli jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Kysyisinkin, että mikä kiire muuttaa yhteen ? (hymiö...)... Eli jokainen taplaa tyylillään, mutta ihmettelen minäkin usein tuota kiirettä naimisiin ja lapsen tekoon.

Mutta erillään asuminen vaatii molemmilta halua siihen, sekä 100 % luottamuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen mentiin naimisiin. Ero tuli siitä huolimatta muutaman vuoden jälkeen eli eipä se pitkä harkinta-aikakaan takaa mitään.

Vierailija
4/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiire naimisiin ja eikä me koskaan mennäänkään. Ei nähdä sitä tarpeelliseksi. Ei meiltä kyllä kukaan koskaan kyselekään että milloin mennään naimisiin. Kai me ollaan tehty selväksi mielipiteemme avioliitosta.

Vierailija
5/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppanini olisi 8 vuoden jälkeen sitä mieltä, ettei voi vielä rynnätä naimisiin koska hän on tuntenut minut vasta 8 vuotta ja mistä sitä ollenkaan tietää tykkääkö hän minusta vielä ja millainen paska oikeasti olen. Ehkä olen vain fuulannut hänen kanssaan 8 vuotta

Olemme seurustellet mieheni kanssa 8 vuotta. Viime viikonloppuna ystäväni kysyi pienessä hiprakassa meneekö meillä hyvin oli vaan ajtellut kun ei olla edes puhuttu häistä.. Siis täh? Olen kyllä huomannut että lyhyemmän aikaa seurustelleet ihmiset ovat avioituneet tässä muutman vuoden sisällä mutta itse en todellakaan menisi naimisiin ihmisen kanssa jonka olen tuntenut vain 2 vuotta, ei ihme että erojakin on enemmän kun heti rynnätään kihloihin, ja naimisiin..

Vierailija
6/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittaa että toisesta tykkää kuin menemällä naimisiin??? Vielä kummallisempi ajattelutapa..

Me menimme viime vuonna kihloihin mutta hääpäivä on vielä auki.

Minulle ei silti ole epäselvää omat tai mieheni tunteet, osaamme puhua:)

ap

Vierailija
7/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kannata mennä naimisiin kun ei lyhyen ajan kuluttua ole vielä varma. Jos olet varma suhteesta mutta et vaan halua naimisiin niin eihän seurusteluajalla ole sitten mitään merkitystä.

osoittaa että toisesta tykkää kuin menemällä naimisiin??? Vielä kummallisempi ajattelutapa.. Me menimme viime vuonna kihloihin mutta hääpäivä on vielä auki. Minulle ei silti ole epäselvää omat tai mieheni tunteet, osaamme puhua:) ap

Vierailija
8/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu löytämään miehen nuorena, niin tokihan siinä voi katsella vähän pidempään, eikä kannata kiirehtiä.

Mutta kun yli kolmikymppisenä vasta löytää varteenotettavan miehen, niin ei siinä enää kahdeksaa vuotta katsella, tai voi olla melkoisen varma, ettei lapsia ikinä saa. Sitä paitsi kyllä siihen ikään mennessä muutenkin tietää jo mitä haluaa, joten ei sitä vuosikausia tarvi enää mietiskellä. Elämänkokemuksen myötä ihmistuntemustakin kertyy jo niin että toisesta näkee enemmän jo ensisilmäyksellä kuin mitä parikymppisenä tajusi.

Ei asiat ole mustavalkoisia.

Vierailija
9/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksei joku ole jo naimisissa. Oma asia.

Silti sanoisin näin jälkikäteen, että kyllä kahdessa vuodessa tietää jo, onko toisesta elämänkumppaniksi, sillä varmuudella kun nyt ylipäätään voi olla. Olen seukannut ennen miestäni yhden toisen kanssa 3 vuotta ja kyllä jo vuoden jälkeen iski epävarmuus. Kun taas mieheni kanssa olin vuoden jälkeen varma, että hän on elämäni mies. Naimisiin menimme 6 yhteisen vuoden jälkeen eli ei hosuttu, mutta varma olin tästä rakkaudesta paljon aiemmin. Nyt on oltu yhdessä jo 14 vuotta.

Vierailija
10/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin tunnettu silloin 1,5 vuotta ja mä olin NIIN mielettömän rakastunut. Olen tietenkin edelleenkin mutta se että koko ajan on pilvissä ja elämä on ihanaa.

Lähes samaan aikaan meni 2 muuta pariskuntaa naimisiin. Kummatkin olivat olleet kimpassa lähes 10 v. Häitten jälkeen sanoivat mikään ei ole muuttunut.

Olen tosi happy että mentiin aikoinaan naimisiin.

Vierailija
11/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..josta ajasta asuttu yhdessä yli 17 vuotta..