Teinkö väärin miestäni kohtaan? Olin chatissa kun töissä on tylsää
 Ja juttelin parikymppisen pojan kanssa (ainakin väitti olevansa), joka alkoi ehdotella seksiä. Kerroin että olen yli kolmekymppinen pullea "täti", mutta ei tuntunut haittaavan.
Poika halusi tavata minut. Olin aika yllättynyt että noin suoraan ehdotellaan tuollaista, vielä varattu tyyppi kyseessä.
Lopetin keskustelun lyhyeen, ja sanoin ettei seksiseura kiinnosta.
Nyt on silti morkkis, miksi menin tuollaiselle palstalle ylipäätään. En tykkäisi jos mies tekisi samoin. : (
Kommentit (5)
Jollet mennyt seksichattiin vartavasten katsastamaan olisiko miestäsi parempia saatavilla vaan ajattelit vain kuluttaa aikaa rupattelemalla jonkun kaa. Eihän sille mitään voi jos siellä on seksinhimoisia ihmisiä, mutta sille voi ettei ala niiden kaa mittää.
Tarkoitus oli kuitenkin vaan jutella jonkun kanssa, kun töitä ei ole ja kotiinkaan ei silti voi lähteä. Morkkis on silti.
Jollet mennyt seksichattiin vartavasten katsastamaan olisiko miestäsi parempia saatavilla vaan ajattelit vain kuluttaa aikaa rupattelemalla jonkun kaa. Eihän sille mitään voi jos siellä on seksinhimoisia ihmisiä, mutta sille voi ettei ala niiden kaa mittää.