Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä tästä (naapuriasiaa)

Vierailija
07.08.2009 |

Meidän pihoilla yksi nainen hilluu usein bikinit päällä. Hänestä huomaa, että oleilu on sellaista itsensä esittelyä. Ei pysy omalla takapihallaan, vaan tulee yhteisille pihoille. Tunnen myötähäpeää enkä tiedä miten pitäisi suhtautua.

Taloyhtiön miehet on tietty innoissaan ;)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksua kauheasti sitä, että joku on auringonottoasussa niin että sun mies näkee?

Vierailija
2/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen alastomuus on muistaakseni kiellettyä joissain säännöissä, mutta bikinit päällä olevahan ei ole alaston. Joten, koeta kestää. Jos naiselta kysyy, hän varmaan kertoo ottavansa aurinkoa vaikka toinen syy olisikin halu saada miestenä päät kääntymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mua ärsyttää että mun mies katselee tätä naista ja tämä mies on tulossa koko ajan meidän pihaan mieheni juttusille.

En tiedä mitä mieltä teidän pitäisi olla, kunhan kyselen.

Vierailija
4/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä tuo itseään esille eri tavoilla. Jos naapurillasi hyvä kroppa, niin kyllähän sitä kelpaa esitellä, jos taas ei niin ei sinun siitä kannata myötähäpeää tuntea. Vai oletko salaa kateellinen?

Vierailija
5/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa hillua kunhan ei näytä...!

Mun mieskin on alkanut katselemaan kauniita naisia, kun tähän asti on ollut tosi häveliäs. Hän on huomannut, että mä katselen miehiä huvikseni sekä naisia, joita vertailen omaan täydellisyyteeni. Tapanani on kehuskella, että kuinka paljon paremmalta oma ... näyttää, mutta en silti esittele sitä muille kuin miehelleni.

Vierailija
6/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh, siis tämä bikininainen on tulossa koko ajan meidän pihaan mieheni juttusille :)

Noh, ei kai sitten pidä ottaa nokkiinsa. En vain itse kehtaisi hypellä yhteisillä pihoilla bikineissä, vaikka kroppaa olisikin. Tällä naapurilla on ihan ok kroppa joten en sen takia häpeä häntä. Mielestäni se vain ei ole kovin soveliasta. Toki omalla pihallaan saa olla bikineissä jos niin haluaa..

Vierailija
7/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin.. itse olen neljän lapsen äiti ja tykkään olla auringossa ja ottaa aurinkoa... pitäisikö minun pukeutua säkkiin vai saada olla auringossa bikinit päällä? Olen todella pieni rintainen jos vedän ylleni kokouikkarin, heh heh, jos laitan bikinit, niin saan murhaavia katseita... Eli minulla on kroppa ongelma... Tuleeko tästä sitten myös naapurienkin ongelma??

Vierailija
8/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ottamassa aurinkoa bikineissä omalla pihallaan missä töllistelijät voivat yhtä kaikki nähdä hänet bikiniasussa ja yhtäkkiä tulee mieleen viedä roskat tai hakea posti yhteiseltä pihalta niin olisihan se vähän naurettavaa käydä pukemassa jotain muuta päälle sen minuutin ajaksi ja sitten omalle pihalle palatessa taas ottaa bikinit esiin.

Vierailija
9/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä pienen piston rinnassani. Olin itse samanlainen. Kaunis mutta epävarma, aina tarvitsin miesten katseita pönkittämään olematonta itseluottamustani. Ei se itseluottamus ole nytkään mitenkään vahvoissa kantimissa, mutta nyt ainakin tajuan miten noloa on käyttäytyä noin epävarmasti.

Jos sinua vaivaa naisen käytös, niin parhaiten voit vaikuttaa siihen käyttäytymällä ystävällisesti häntä kohtaan. Juttelet niitä näitä, kehut että onpa kauniit bikinit jne. Jos kyräilet ja katsot nenänvartta pitkin, niin sitä enemmän hän kaipaa hyväksyntää miehiltä, kun naisilta sitä ei tunnetusti yhtä helpolla saa. Minäkin keimaillessani tunsin oloni kaikista parhaimmaksi kun joku nainen käyttäytyi ystävällisesti ja reilusti minua kohtaan. Ja se auttoi minua lopettamaan itseni esittelemisen, kun tunsin että on tarjolla myös hyväksymistä ystävyyden muodossa.

Vierailija
10/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta jos tämä nainen vie bikineissä roskia, vaan minua haittaa se että hän on MEIDÄN pihassa ja tyrkyttää itseään miehelleni! Koitan jutella hänelle, mutta juttu ei millään ota tulta alleen, minun seurani ei siis kiinnosta. Mieheltäni hän kyselee kaiken maailman neuvoja.

Ei varmaan saisi ärsyttää tämmöinenkään asia..

Vierailija
11/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta jos tämä nainen vie bikineissä roskia, vaan minua haittaa se että hän on MEIDÄN pihassa ja tyrkyttää itseään miehelleni! Koitan jutella hänelle, mutta juttu ei millään ota tulta alleen, minun seurani ei siis kiinnosta. Mieheltäni hän kyselee kaiken maailman neuvoja. Ei varmaan saisi ärsyttää tämmöinenkään asia..

Vierailija
12/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran naapurin bikinirouvan kroppa on kuosissa, niin mitä ihmeen myötähäpeämistä siinä on.

Vierailija
13/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hilluu yhteisellä pihalla ja meidän omalla takapihalla kyselemässä mieheltä jotain.

Kropassa ei ole mitään häpeämistä, vaan siinä tyylissä miten hengailee tuolla pihalla ja on tekevinään jotain. Todellisuudessa tarkoitus taitaa olla vain esitellä itseään. Ja tilaiduuden tulleen hyökkää meidän pihaan jututtamaan miestäni. On tosi tyrkky nainen, siksi tunnen myötähäpeää ja ärsytystä.

Vierailija
14/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä tiedän naisia, jotka kyllä ovat esim. bikineissä kun kelit ne sallivat, mutta (jotenkin poissulkevasti?) ovat myös sosiaalisia ja iloisia ihmisiä, jotka tykkäävät seurasta.

Vierailija
15/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä tiedän naisia, jotka kyllä ovat esim. bikineissä kun kelit ne sallivat, mutta (jotenkin poissulkevasti?) ovat myös sosiaalisia ja iloisia ihmisiä, jotka tykkäävät seurasta.

No tämä tyyppi tykkää ainoastaan miesten seurasta. Naapureiden naisihmiset eivät kelpaa juttuseuraksi.

Vierailija
16/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas tyrkky

miehet ovat mukavampia

Vierailija
17/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas tyrkky

miehet ovat mukavampia

Minä olen yrittänyt tutustua, kysellä heidän lapsista ym. Ei vaan tunnu kommunikointi onnistuvan. Siksi olenkin menettänyt hermoni. Minua ei voi syyttää ennakkoluuloista.

ap

Vierailija
18/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ihan näyttävä nainen, joten ei minun tarvitse hävetä itseäni tämän naisen rinnalla. Ei ole siitä kyse.

Vierailija
19/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi käyttäytyisi välinpitämättömästi ja hivenen töykeästi naista kohtaan niin silloin tämä naikkonen ei varmastikaan tulisi jatkuvasti. Siis käyttäytyis sillälailla "mua ei erityisemmin kiinnosta seuras" tavalla, ei tarvitse mitenkään erityisen töykeä tietysti olla. Kai tämä on sinun ja miehesi yhteinen onkelma, puhu miehesi kanssa.

Vierailija
20/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käyttäytyy naista kohtaa normaalisti, ystävällisesti kuten muitankin naapureita kohtaan.

Jos joku naapurin mies hilluisi pienissä uimahousuissa meidän takapihalla jututtamassa minua, niin kyllä minua sekin ihmetyttäisi ihan yhtälailla. Ei ole kyse nyt pelkästään siitä että olisin mustasukkainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä