Ainakin 85 tuhatta ihmistä tykkää Madonnasta!
Oliko kukaan konsertissa?? Tääkin olis halunnu olla. Varmasti mahtava show. Upee nainen. Tekee mitä haluu. Rahalla saa.
Kommentit (14)
että yleisö oli innostunein Billie Jeanistä.
Mä ainaski menen konserttiin viihtymään.
ja sillä on miesystäväkin 28v. nuorempi, se nainen uskaltaa!
Loput firmojen työntekijöitä ja niitä joiden on saatava päteä sillä että olivat konsertissa. Eihän sitä nyt ulkopuoliseksi voi jäädä. Nämä on niitä samoja jotka käyvät kaikkien isojen starojen konsertit läpi tykkäsivät tai eivät.
Mä en ole mikään erityinen fani, mutta ihailen sitä naista tosi paljon. Se on saavuttanut määrätietoisuudellaan ja sinnikkyydellään jotain sellaista, johon todella harva pystyy.
että menestys on nimenomaan onnesta kiinni. Ilman ihmeempiä lahjoja hänestä on tullut popin kuningatar, vaikka maailmasta löytyisi varmasti tuhansia lahjakkaampia laulajia ja tanssijoita.
lukuisia ihmisiä. Miehiä nyt etupäässä nuoruudessaan. Madonna itse on myöntänyt, että seurusteli nuorempana sellaisten miesten kanssa, joiden uskoi edistävän uraansa. Jätti miehet, kun oli saanut haluamansa tai jos ei saanut haluamaansa. Sean Penn oli kuulemma ensimmäinen, johon rakastui oikeasti. - Mitäköhän mammat olisivat mieltä miehestä, joka vailla tunteita "käyttää" naisia omiin tarpeisiinsa ja lemppaa heidät kuin nallin kalliolle, kun he eivät enää ole hyödyllisiä? Tuskin ihailisitte tällaista "sinnikkäästi päämääräänsä pyrkivää" miestä!
Madonnan on väitetty monessakin kohtaa olevan erittäin laskelmoiva, itsekeskeinen, kylmä ja piinkova pyrkyri. Oma veljensäkin käy terapiassa Madonnan jäljiltä ja on nyt aikuisiällä tajunnut tulleensa siskonsa hyväksikäyttämäksi vuosikausien ajan.
Madonnalla on 4 lasta, joista kaksi hyvin pieniä ja vielä psyykkisesti erityistarpeisia (integroitumisvaiheessa olevia adoptiolapsia), mutta Madonna tekee omien sanojensa mukaan töitä 12-14 tuntia vuorokaudessa ja treenaakin jo pelkästään vähintään 5 tuntia vuorokaudesta. - Ihailtavaa omistautumista lapsille???
Toki Madonnan saavutuksia urallaan täytyy ihailla. Keskinkertaisesta lahjakkuudesta ja taloudellisesta vaatimattomuudesta hän on ponnistanut maailmanlaajuiseksi ilmiöksi ja multimiljonääriksi. Sosiaalisella puolella, ihmisenä, näillä tiedoilla, mitä meillä hänestä on (ja ainakin osa on totta, koska hän itsekin näin haastatteluissaan myöntää), en kyllä arvostaisi häntä pätkääkään!
- Mitä väliä, tallooko jalkoihinsa seurustelukumppaneita ja sukulaisia? Mitä väliä, jos 24 tunnin vuorokaudesta 2/3 osaa (valveillaoloaika) menee pääsääntöisesti työntekoon ja kropan pitämiseen kilpaurheilijakunnossa; Voihan lapsenvahdit kasvattaa lapset? Mitä väilä, jos määrittää omanarvontuntonsa sen perusteella, kuinka kurinalaisesti pystyy noudattaamaan tiettyä ruokavaliota (tämä muuten määritellään psyykkiseksi sairaudeksi, syömishäiriöksi, "normaali-ihmisten" kohdalla)? Mitä väliä, jos elää elämänsä kylmän laskelmoivasti ja kontrollifriikkinä? Mitä väliä, jos haluaa aina olla itse kaiken keskipisteenä ja näkee muut ihmiset vain itsensä "tukijoina" (Suoraan Madonnan omia sanoja viime viikolla tv:stä tulleessa haastattelussa)? - Onhan sen oltava ihailtavaa, kun kerran nainen on saavuttanut niin paljon?
Itse ainakin olen mieluummin nobody, joka arvostaa lähimmäisiään ja kokee heidät tasavertaisina. Minusta seurustelu, parisuhde ja seksi miehen kanssa muusta kuin rakkaudesta on HUORAAMISTA ja valehtelua, ja mieluummin olen nobody, joka ei käytä kumppaneitaan härsikisti hyväkseen. Minä olen kernaasti nobody, joka on lapselleen läsnä tämän kasvaessa. Minusta elämän suurimmat saavutukset ovat yksinkertaisissa asioissa: siinä miten kohtelet toisia ihmisiä ja siinä miten osaat rakastaa. Siksi en osaa arvostaa Madonnaa ihmisenä kaikista hänen saavutuksistaan huolimatta!
hieno keikka oli kerrassaan! Oltiin B-alueella joten näkyvyys oli hyvä, Madonnan lapsetkin nähtiin! :)
9 kirjoittaa mielestäni asiaa ja olen hänen kanssaan samaa mieltä.
on maailman hyväksi tehnyt? onko sillä jotain hyväntekeväisyysprojekteja tai mitään sellaista toimintaa joka inspiroisi ihmisiä hyvään?
Minusta ihmisen, joka saa 85000 ihmistä yleisöksi jonnekin h******n Jätkäsaareen, pitäisi käyttää asemaansa hyväksi hyvyyden lisäämiseksi maailmassa. Mitä tekee Madonna? Laulaa että My sugar is raw, sticky and sweet ja vetää hynät kotiin.
mm Madonnan hyväntekeväisyyskohteita:
•Afghanistan Relief Organization
•American Foundation for AIDS Research
•BID 2 BEAT AIDS
•Bony Pony Ranch
•Charity Projects Entertainment Fund
•Children in Need
•H.E.L.P. Malawi
•Live Earth
•Make-A-Wish Foundation
•Millennium Promise Alliance
•Millennium Villages
•Raisa Gorbachev Foundation
•Raising Malawi
•Treatment Action Campaign
•UN Millennium Project
Tekstisi näyttää mielenterveysongelmaisen reppanan vuodatukselta. Aika säälittävää..
Ylipitkä musiikkivideo koko esitys ja epäilen tosiaan että olisi niin paljon laulanut oikeasti livenä kuin mitä joku sanoo: sellainen koreografian kanssa ei paljon lauleta.
moni tuttuni oli siellä vaikka ei tykkää madonnasta