Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään mahdollisuutta tässä vaiheessa saada vaihdettua päiväkotia tai miettiä

Vierailija
07.08.2009 |

ehkä muuta hoitoratkaisua?

Loman jälkeen lapsi (kohta) 4v voinut pkodissa tosi pahoin. Innolla odotti hoitoonpaluuta mut ollu aika painajaista tämä. Lapsi jää itkemään, kun haen takertuu, sanoo itkien ettei halua mennä, on ollut kurjaa, joku kiusaa, kotona tosi itkuinen ja ärtyisä - jopa aggressiivinen jota ei ole ollu koskaan ennen. Myös heräilee öisin ja näkee painajaisia, joita myös ei ikinä ennen.

Koko henkilökunta ryhmästä vaihtui, iso osa lapsista, kaksi päiväkotia yhdistettiin.. Paljon maahanmuuttajia ym muualta tulleita lapsia jotka eivät osaa kieltä -> vaikea ystävystyä.

Kyn päivän jälkeen kysyn miten mennyt, kukaan hoitajista ei edes tunnu muistavan mitä juuri tämä lapsi on tehnyt,onko edes nukkunut päiväunia jne..

Kukaan ei oikeasti osaa sanoa mitään, yritin soittaa pkodin johtajalle, neuvolaan, perheneuvolaan, kaupungin vaihteeseen MIHIN VAIN jos joku viisaampi tietäis mitä hemmettiä nyt teen?! Kaikissa vastaajat päällä..

Tänään annoin lapsen jäädä kotiin kun opiskelen itse (gradu + tenttiinlukua) eli ei täysin pakollista ollut viedä.

Auttakaa mua, ahdistaa tää tilanne tosi pahasti :((

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulet sieltä päiväkodilta kotiin eli on mahdollisuus jotenkin luistaa tilanteesta?

Minä jäisin lapsen kanssa tutustumaan. Koska kerran olot ovat vaihtuneet, pitää olla oikeus uuteen tutustumiseen.

Vierailija
22/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ihan hyvin ilmoittautua vielä. Minä sain kuopukselle kerhopaikan kaksi vuotta sitten juuri näihin aikoihin.

Ryhmissä on muutoksia ja peruutuksia yms. koko ajan.

Kannattaa myös soitella yksityiset perhepäivähoitajat läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin suurimmissa kaupungeissa ryhmät on muodostettu ja paikki päiväkodit natisee liitoksissaan. Toki voitte hakea paikkaa toisesta päiväkodista, mutta älkää ottako lasta pois vanhasta, tilannekin voi muuttua kun aikaa kuluu. Lasta voisi helpottaa esim. lyhyemmät päivät, kun kerrot jo viedessä että tuletkin PALJON:) aikaisemmin hakemaan, siis niinä päivinä kun sulla on kotona opiskelua.

Vierailija
24/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa, lähtee isoja lapsia koulutielle, eskarit alkaa, toiminta järjestäytyy. Et olisi laittanut lasta vielä tällä viikolla hoitoon, vasta silloin, kun kunnassanne alkaa koulut!

3 paksua engl. kielistä kirjaa.. Mut se kai nyt siirrettävä keväälle.

Vierailija
25/25 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulet sieltä päiväkodilta kotiin eli on mahdollisuus jotenkin luistaa tilanteesta? Minä jäisin lapsen kanssa tutustumaan. Koska kerran olot ovat vaihtuneet, pitää olla oikeus uuteen tutustumiseen.

Eli en ole sanonut, mun pitää lähteä kotiin.