Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä raskaana, mitä tehdä? Lapset pieniä...

Vierailija
07.08.2009 |

Epäilen olevani raskaana, mutta testiä en vielä ole uskaltanut tehdä, kuukautiset viikon myöhässä. Meillä on jo ennestään 3alle 2v (yksönen+kaksoset) lasta ja mietin, että jos oikeasti olen raskaana niin miten vauvan kanssa jaksaa kun vanhemmatkin vielä pieniä? Lisäksi meillä on miehen kanssa suhteemme tällä hetkellä vaakalaudalla, mies petti luottamukseni ja molemmat haluaa jatkaa, mutta jos tähän tulee vielä vauva niin paheneekohan tilanne entisestään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa pakko sanoa.

Vierailija
2/5 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t- uimarannalla yli 10-lapsisen perheen eilen nähnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi kolmen lapsen äidin ja isän tietävän miten raskaaksi tullaan. Jos lapsia ei halua lisää niin ehkäisystä pitää huolehtia. Onnea vaan suurperheellisille!

Vierailija
4/5 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet raskaana, pidä lapsi ja hänen synnyttyään hanki kierukka. Hae miehesi kanssa apua esim. perheneuvolasta. Ei se ole häpeä, vaan kaikkia ihmisiä varten. Ihan samanlailla kuin vauva voi pahentaa tilannetta, se voi myös lähentää teitä uudelleen.

Voimia ja jaksamista!

Vierailija
5/5 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantapainen tilanne olikin kun meillä. Minun mieheni ei kuitenkaan käynyt vieraissa vaan luottamus meni muulla tavalla. Ehkäisystä olen kyllä huolehtinut, syön minipillereitä. Minulla tulee menkat, vaikka lääkäri aikoinaan sanoi, että menkat saattaa jäähä kokonaan pois. Söin minipillereitä jo ennen raskauksia ja menkat tuli aina säännöllisesti, toisaalta voishan syy olla tuossakin, et pillerien takia nyt jäis menkat tulematta. Tuntuu vaan apätodelliselta kun tähän asti tulleet säännöllisesti pillerien aikana.

Tiedän kyllä miten raskaaksi tullaan, ei tässä ollut siitä kyse.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi